Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny

 Z prac nad EXE…

<< < (16/18) > >>

Stele:
A jak sterować skręcaniem na takim cudaku? Czy póki co to tylko wizualny bajer jest?

Ra:
Na razie wizualny. W zasadzie to samochody powinny mieć coś w rodzaju rozkładu, który by określał, jak mają skręcać na którym skrzyżowaniu. Bo na ogół samochody dokądś jadą (wiem, w GTA wystarczy się obejrzeć i już inny zestaw samochodów jest).

hanys:
W Trainz jest tak, że samo skrzyżowanie jest zrobione jako osobny element, czyli układ tekstur jest zrobiony pod dane skrzyżowanie, i do ów skrzyżowania się podpina drogę. Może by takie coś zastosować? Zrobić kilka modułów skrzyżowań, zrobić schemacik w Photoshopie (linie na asfalcie) i tylko podłoża podmieniać pod daną nawierzchnię.

matek123:
To może łatwiej model T3d i na nim niewidzialne drogi?

Ra:
Róbta co chceta, mnie od 2007 roku wkurzają przenikające się drogi albo jak jest dociągnięta jedna do drugiej, a w środku dziura. Jakoś nikt dotąd modelu skrzyżowania nie zrobił. Teksturę na środku skrzyżowania można wymieniać, jest mapowana w taki sposób, że na środku skrzyżowania jest jej środek, a dół od strony punktu 1. Pobocze jest rysowane automatycznie, chodnika jeszcze nie testowałem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod