Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny

 Z prac nad EXE…

<< < (2/18) > >>

Ra:
Tym razem zrobiłem model nieba — 2850 gwiazd zapisanych w specjalnej wersji T3D i animowanych z upływem czasu.

El Mecánico:
Czy gwiazdy to świecące obiekty czy całe niebo to tekstura? Bo biała Betelgeza na drugim screenie wygląda nie za bardzo...

Szociu:

--- Cytat: El Mecánico w 09 Maja 2011, 17:49:03 ---Czy gwiazdy to świecące obiekty czy całe niebo to tekstura? Bo biała Betelgeza na drugim screenie wygląda nie za bardzo...

--- Koniec cytatu ---
Świecące punkty, do tego animowane. W symku wygląda to dużo lepiej niż na screenie.

Ra:
Obawiałem się, że kompresja JPG może w ogóle zlikwidować świecące punkty i zastanawiałem się nad użyciem PNG. Jednak obrazek nie wyglądał tak źle i pozostawiłem JPG. Niemniej podobnie jak w przypadku latarń, symulacja wygląda lepiej niż JPG. Starałem się uwzględnić kolor adekwatny do typu widmowego, na podstawie dostępnych w Internecie opracowań. Zastanawiam się także nad modelem obejmującym 10000 gwiazd (do 6.5), ale to raczej jak już będą modele binarne. Sprawa jest otwarta i rozwojowa.

   « Dodano: 09 Maja 2011, 23:23:21 »To jeszcze zrzut nieba z Symulatora w wersji PNG.

El Mecánico:
Ra, niema sensu ładować gwiazdek do 6.5 magnitudo, w większości miejsc w kraju wzdłuż żelaznych dróg niebo jest tak zanieczyszczone sztucznym światłem, że z biedą idzie wyciągnąć gołym okiem 4-4.5 mag. U mnie pod Oświęcimiem co prawda jeszcze od zenitu na południe można zobaczyć Galaktykę, czasami M31, ale od zenitu na północ, w kierunku śląska, zasięg mam praktycznie 1-1.5 mag.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod