Symulator EU07 (i nie tylko) > Screeny
Z prac nad EXE…
Ra:
Nadszedł czas, aby jasno określić co jest czym i do czego służy. W załączeniu zrzut obrazujący położenie wózków, czerwony ostrosłup jest ponad przednim wózkiem, a zielony ponad tylnym. Hm, czemu są odwrotnie?
« Dodano: 30 Maja 2011, 08:43:42 »Na drugim załączniku mijające się samochody. Nie jest źle.
Mihau:
Skoro normalny ruch uliczny zaczyna działać to może zrobił bym kilka zdjęć na tekstury ciężarówek? Takie modele low poly nawet by wystarczyły, 4 ściany do tego jakaś przyczepa. Można by je puścić jako normalny ruch. Ale powstaje pytanie czy jest sens robić to teraz?
EDIT: Zaproponowałem ciężarówki ponieważ to z nimi mam styczność na co dzień. Tyrystor więc aparat w dłoń i rób zdjęcia osobówkom.
Tyrystor:
Zamiast samych ciężarówek, furgonetek należało by robić więcej tekstur osobówek i modeli oczywiście
Darth Luk:
Wlasnie ruch samochodowy to dobry pomysl, przynajmniej nie bedzie pusto na drogach kolo szlakow. Tzn. jest duzy ruch kolejowy, ale samochodow juz nie ma, badz pojawiaja sie rzadko.
ABu:
Ruch samochodowy tak, ale byłbym za generowaniem go dynamicznie i losowo, na podstawie współczynnika natężenia ruchu.
Do tego trzeba by utworzyć punkty generujące i usuwające modele pojazdów, które na podstawie w/w współczynnika oraz aktualnej godziny tworzyłyby nowe modele.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej