Autor Wątek:  Błyskotliwy start. (ET41)  (Przeczytany 3636 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Błyskotliwy start. (ET41)
« dnia: 28 Listopada 2010, 21:20:08 »
Czeeść. http://www.youtube.com/user/gielciu#p/u/0/vevjbadEEEA Wiadomo co jest przyczyną takiego 'iskrzenia' ET41? Czyżby to oblodzona sieć trakcyjna tak na to wpływała?


REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 28 Listopada 2010, 21:24:24 wysłana przez REWIZOR »
...

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2309
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Błyskotliwy start. (ET41)
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Listopada 2010, 21:24:55 »
Czee.
http://www.youtube.com/user/gielciu#p/u/0/vevjbadEEEA
Wiadomo co jest przyczyną takiego 'iskrzenia' ET41? Czyżby to oblodzona sieć trakcyjna tak na to wpływała?
Przyczyną jest oszroniony/oblodzony przewód jezdny. Dziwne, że maszynista nie prowadził rozruchu na wszystkich pantografach. Takie iskrzenie powoduje silne nagrzewanie ślizgacza oraz przewodu jezdnego, co może prowadzić do przepalenia sieci.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Błyskotliwy start. (ET41)
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Listopada 2010, 21:31:37 »
Dzięki Borys. Jak dla mnie sprawa jasna, można zamykać.
...

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Błyskotliwy start. (ET41)
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Listopada 2010, 09:33:41 »
Przyczyną jest oszroniony/oblodzony przewód jezdny. Dziwne, że maszynista nie prowadził rozruchu na wszystkich pantografach.

Tak właściwie jest to jego obowiązkiem do osiągnięcia pozycji szeregowej bezoporowej.

Zamykam.
Krzysiek626
« Ostatnia zmiana: 29 Listopada 2010, 10:20:04 wysłana przez Krzysiek626 »