Autor Wątek:  Nazewnictwo lamp w 3ds max.  (Przeczytany 3153 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Nazewnictwo lamp w 3ds max.
« dnia: 24 Września 2010, 22:35:11 »
Witam.
Mam prośbę, dla kogoś kto to robił nie będzie problemu. Mianowicie chodzi mi o nazewnictwo każdej lampy i jaką nazwe trzeba przypisać do danego modelu. Czy ktoś mógłby mi opisac co do czego pasuje?
np. endsignal2123 - kóńcówka prawa od czoła...
Jeżeli ktoś by miał ochotę to dodaje screeny do pozaznaczania.
...

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Nazewnictwo lamp w 3ds max.
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Września 2010, 22:56:06 »
Proszę:

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Nazewnictwo lamp w 3ds max.
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Września 2010, 23:04:39 »
Dzięki śliczne Rozi.
Pozdrawiam i prosze o zamknięcie tematu.
...

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 875
Odp: Nazewnictwo lamp w 3ds max.
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Września 2010, 23:06:42 »
Końcówki mogą też być pojedynczymi obiektami (12, 13, 22, 23). Numer odpowiada zapalonej lampie.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 572
Odp: Nazewnictwo lamp w 3ds max.
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Września 2010, 13:32:37 »
Tak jak @youBy napisał końcówki mogą być pojedynczymi obiektami (jest to lepsze rozwiązanie), ale wtedy nazywamy je np. endsignal23, endsignal12, a nie endsignals tak jak napisał @Rozi. Przy górnej lampie najlepiej zrobić Collapse, albo przypisać te dwa obiekty do siebie w hierarchii.
« Ostatnia zmiana: 25 Września 2010, 13:39:21 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Nazewnictwo lamp w 3ds max.
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Września 2010, 18:55:53 »
Przy górnej lampie najlepiej zrobić Collapse
Doskonale o tym wiem...
Tak jak @youBy napisał
Czyli już wiem...
Gdybym czegoś nie wiedział po poprzednich postach napewno bym powiadamiał.
Koledzy mi to wszystko ładnie już 'wyśpiewali' i niepotrzebnie się motywowałeś by napisać ten post ;)


Nie jesteś sam na forum, takie informacje mają służyć wszystkim. Należy się cieszyć z pomocy kolegów, inaczej Twoje posty będą jak demotywator.
Krzysiek626.
« Ostatnia zmiana: 25 Września 2010, 19:15:23 wysłana przez Krzysiek626 »
...

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Nazewnictwo lamp w 3ds max.
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Września 2010, 19:05:52 »
Przy górnej lampie najlepiej zrobić Collapse.

Wg. mnie lepiej najlepiej użyć opcji attach. Collapse służy do innych celów.