Autor Wątek:  Odp: House pack  (Przeczytany 1415 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline surgeon

  • Wiadomości: 659
  • Zmierzły, opryskliwy, czepialski i mądrala :D
    • Zobacz profil
    • SCN
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: House pack
« dnia: 02 Września 2010, 10:14:02 »
A pierwszym postem narobił smaku na 300 domów. Ehhh.... :P

Bocznica.
Krzysiek626
« Ostatnia zmiana: 02 Września 2010, 16:15:24 wysłana przez Krzysiek626 »
Ra: Ostatnio dochodzę do wniosku, że cybernetycznie to kura ma podobne skomplikowanie, co obecne komputery. A jest tańsza, zdrowsza, a jak się zepsuje, to wywalić na kompost można.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: House pack
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Września 2010, 11:01:33 »
A pierwszym postem narobił smaku na 300 domów. Ehhh.... :P
Ciekawe czy to powiesz jeszcze 30 razy... ;)
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline surgeon

  • Wiadomości: 659
  • Zmierzły, opryskliwy, czepialski i mądrala :D
    • Zobacz profil
    • SCN
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: House pack
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Września 2010, 11:04:56 »
Nie.
Ra: Ostatnio dochodzę do wniosku, że cybernetycznie to kura ma podobne skomplikowanie, co obecne komputery. A jest tańsza, zdrowsza, a jak się zepsuje, to wywalić na kompost można.

Offline pol102

  • Wiadomości: 960
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: House pack
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Września 2010, 11:41:56 »
Będę chyba musiał ;) Doszedłem do wniosku, że poprawianie małych paczek przychodzi łatwiej, zwłaszcza po wczorajsze reorganizacji nazw i miejsc.