Autor Wątek:  Problem "zebry" na taborze i na słupach trakcyjnych (bramki)  (Przeczytany 3409 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem "zebry" na taborze i na słupach trakcyjnych (bramki)
« dnia: 16 Sierpnia 2010, 22:36:09 »
Witam. Mam problem dotyczący efektu "zebry" na taborze i bramkach trakcyjnych co ilustruje obrazek nr1. Zgodnie z zaleceniami (po przekopaniu forum) zainstalowałem sterowniki Omega zamiast Nvidia (pomysł zdaje się Mutopompki)- aby uzyskać większy FPS i działa! Ale efekt uboczny jaki jest - każdy widzi. Co radzicie? Kombinowałem z głębią kolorów w symku 16/32. Nie ma różnicy...
Przy okazji pochwalę się płytami przejazdowymi (a co!) ;)
Polecam i pozdrawiam: Kipek von Chojna
:)

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problem "zebry" na taborze i na słupach trakcyjnych (bramki)
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Sierpnia 2010, 22:38:53 »
Umiesc moze na forum plik $.scn, bo ze screenow mozna wywnioskowac, ze tylko pewien rodzaj tekstur powoduje ow efekt, ale trzeba sie upewnic, patrzac na wpisy :)

Polecam i pozdrawiam: Kipek von Chojna
Myslalem, ze Froncz Piotrowski :(
Pozdrawiam, Karol

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem "zebry" na taborze i na słupach trakcyjnych (bramki)
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Sierpnia 2010, 22:43:51 »
Nie ma sensu umieszczanie .scn - ma go każdy ;) 1. Screen pochodzi z L61 - osobowy 3, chociaż dzieje się tak w większośći (bramki i EZT) scenerii. Zaznaczam, że jeśli chodzi o EZT to człony sterownicze są w porządku jeśli chodzi o wyświetlanie, problem jest tylko na silnikowych. Co do węglarek, to spotkałem się z tym po raz pierwszy w ww. scenerii. To właśnie spowodowało, że poruszyłęm ten temat.

Screen 2: to moja sceneria, próbna po kilku latach oderwania od 3DS - w obietnicy dla MaxKosena ;) (będę robił trasę spalinową)
:)

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problem "zebry" na taborze i na słupach trakcyjnych (bramki)
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Sierpnia 2010, 22:44:18 »
Hmm. MI wydaje się, że to wina tekstur, a dokładniej X-bitowgo zapisu. Sterownik ustawiony na wyświetlanie 32bit, a tekstura 24-ro bitowa. Możesz jeszcze pokombinować z ustawieniami symka i sterownika jeśli chodzi o wyświetlanie tekstur (w sterowniku zmiana palety kolorów). Tylko zaznaczam: w sterowniku, a nie we właściwościach systemu.


Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problem "zebry" na taborze i na słupach trakcyjnych (bramki)
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Sierpnia 2010, 22:51:52 »
Nie ma sensu umieszczanie .scn - ma go każdy ;)

Ale zauwaz, ze tekstura czlonu "S" oprocz zebry, ma jeszcze jeden mankament - lezy niewlasciwie na modelu, wiec moze jednak jest jakis blad we wpisach?

Chodzi oczywiscie o plik $.scn!
« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2010, 22:58:22 wysłana przez libertyn89 »
Pozdrawiam, Karol

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem "zebry" na taborze i na słupach trakcyjnych (bramki)
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Sierpnia 2010, 22:58:34 »
Ok... zamieszczam .scn Chociaż nie wiem co zmieni...
Wysłałem w .txt
« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2010, 23:06:21 wysłana przez Kipek von Chojna »
:)