Autor Wątek:  AC3D - eksporty do MaSzyny.  (Przeczytany 2934 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tomekilawa

  • Wiadomości: 258
  • na służbie...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
AC3D - eksporty do MaSzyny.
« dnia: 11 Sierpnia 2010, 23:38:15 »
Dowiedziałem się ostatnio o programie do modelowania o nazwie AC3D. Jest to bardzo prosty w obsłudze program. Można za pomocą odpowiedniego pluginu przerzucić efekty naszej pracy do 3dsmaxa i ponownie wyeksportować do T3D. Tylko niewiem co z hierarchią i mapowaniem tzn. czy się stworzy i zachowa. Może ktoś miał już styczność z tym programem. Tutaj ciut informacji o nim :
Cytuj
AC3D jest programem, który pomoże Ci wyświetlić, edytować oraz tworzyć grafiki 3D z popularnym modelarzem obiektów/scen 3D dostępnym dla Windows i Linux. Program jest bardzo prosty w użyciu lecz również potężny.

Najważniejsze funkcje programu:

    * - prosty, intuicyjny interfejs
      "przeciąg i upuść",
    * - generator tekstu czcionek Truetype 2D oraz 3D,
    * - zintegrowany edytor koordynujący tekstury graficzne,
    * - wiele wspieranych rozszerzeń plików 3D,
    * - brak limitów poligonów.


   « Dodano: 21 Sierpnia 2010, 19:37:33 »
Przetestowałem ten program. Wniosek taki że powinien nadać się do MaSzyny. Jedyne czego nie przenosi to mapowania i nie nadaje hierarchii. Z tymi drobnostkami można sobie poradzić. Mój kolega zrobił część pudła SM42 w około godzinę. Robił to oczywiście na podstawie rysunku z wymiarami nałożonymi na płaszczyźnie i nałożoną teksturą (na razie ze starej wersji SM42).
« Ostatnia zmiana: 21 Sierpnia 2010, 19:37:33 wysłana przez tomekilawa »