W ogóle sprzęgu 63 nie kojarzę. Generalnie mamy takie możliwości:
1 - sprzęg mechaniczny
2 - sprzęg pneumatyczny
4 - ukrotnienie
16 - mostek przejściowy
32 - przewód zasilający
Kombinacje uzyskujemy przez dodawanie, np.:
3=1+2 (mechaniczny, pneumatyczny)
7=1+2+4 (ukrotnienie, mechaniczny, pneumatyczny)
19=1+2+16 (mechaniczny, pneumatyczny, mostek - stosuję ten sprzęg między wagonami pasażerskimi)
23=1+2+16+4 (ukrotnienie, mechaniczny, pneumatyczny, mostek)
35=1+2+32 (mechaniczny, pneumatyczny, zasilający)
55=1+2+4+16+32 (mechaniczny, pneumatyczny, ukrotnienie, mostek, zasilający - pełne ukrotnienie)
Właściwie do czego służy przewód zasilający między wagonami pasażerskimi bez automatycznych drzwi? Bo jest taki zastosowany w którejś misji na Linii 053.