Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 TRASA POZNAŃ-KLUCZBORK

<< < (5/18) > >>

ZT-POZNAN:
Mi zdjęcia z Poznania i okolic w sumie niesą potzrebne lecz przydało by się coś o stacjach od Środy wielkopolskiej do samego kluczborka. Jeżeli ktoś dysponuje jakimi kolwiek informacjami to prosze o kontakt zemną.

McZapkie:
Trase Poznań-Środa mam kawałkami sfilmowaną na video z ostatniego wagonu Koziołka", o ile tego nie skasowałem. Ale na razie nie mam możliwości zdigitalizowania.
Zresztą i tak muszisz przejechać całą linię i to nie raz, żeby zrobić dokumentację fotograficzną itp, gdzie stoją jakie semafory, zwrotnice, budynki, bramki trakcji elektrycnej itp.
Chyba że masz to wszystko na planie, wtedy wystarczy przejechać się raz
i to skonfrontować z rzeczywistością.
No właśnie, czy masz plan profilu poziomego i pionowego linii (gdzie są zaznaczone łuki, KP, odległości między torami, nachylenie toru oraz jego wysokość i wysokośc otaczającego terenu, a także położenie budowli inzynierskich (mosty, wiadukty itp).
To jeden bardzo przydatny dokument, a drugi to plany układów torowych.
Trzecim dokiemntem są mapy, najlepiej w skali 1:10tys, bo wtedy wszystko dokładnie widać, można odczytać wymiary budynków itp.
Szczególnie przydatne na terenie miejskim, mozna je kupić w Urzędzie Marszałkowskim chyba.
Na trasie mozna od biedy uzywać mniej dokładnych map np. 1:50tys, Olo ma je chyba na CD.

Pozdr,

ZT-POZNAN:
OK tz co do map to niemam ale plany układu torowego mam stacji:
-Poznań Główny
-Poznań Dębina
-Poznań Starołęka
-Poznań Krzesiny
-Gądki i Kórnik

We wakacje bede miał wiecej czasu to myśle że kilka wycieczek na tej trasie sobie zrobie.

Co do OLO_EU wiesz co się z nim dzieje bo dawno go niebyło chyba na forum??

uetam:
No jeszcze kilkadziesiat planow stacyjnych by Ci sie przydalo:)

McZapkie:

--- Cytat: "ZT-POZNAN" ---OK tz co do map to niemam ale plany układu torowego mam stacji:
...

--- Koniec cytatu ---


ale mam nadzieje że nie są to schemaciki (czasem z błedami) z programu "kolejarz".
Zesztą jak pracujesz na kolei jak to sugeruje ksywa to myśle że uda się zdobuć oryginalne.
Ale najważniejszy jest ten profil, co prawda przy torze są wskaźniki z promilami i długością spadku, ale czasem zardzewiałe że nawet na piechotę nie da się ich odczytać, co dopiero z pociągu. A profil pionowy bardzo wpływa na możliwości trakcyjne.
Promienie łuku też są istotne ze względu na siłę odśrodkową, od biedy mozna je odtworzyć na podstawie map 1:10tys ale musiałbyś je mieć wtedy dla całej trasy.

Olo jest bardzo zajęty, z tego co mi pisał kiedyś.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod