Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Programy do modelowania obiektów 3D do MaSzyny.

<< < (2/4) > >>

tomekilawa:
Modelować się da bo program jest do grafiki 3D. Tylko trzeba się w skrypty zaopatrzyć, ewentualnie w konwerter z innego formatu do *max, lub *3ds.

Patrykos:
W zasadzie możesz zassać blendera ... ale zachodzi wysokie prawdopodobieństwo, że:
a) Zaczniesz strzelać z CKMu do komputera;
b) Komputer wyląduje za oknem na trawniku u sąsiada/sąsiadki etc.

tomekilawa:
Najlepiej gdyby program w którym byśmy tworzyli był po polsku. Próbuję się bawić 3DS ale ciągłe tłumaczenie funkcji z ang. mnie denerwuje. Nieznam blendera, jeśli jest po polsku można go wypróbować, a nie skreślać odrazu.

Patrykos:
3ds nie jest zły, wystarczy coś po próbować, coś sprawdzić, obejrzeć jakiegoś tutka na yt. Pamiętam jak w listopadzie 2009 zaczynałem swoją przygodę z 3dsem, męczyłem libertyna o wytłumaczenie co i jak aż w końcu lekko zdenerwowany zapodał link do tego filmiku:

tomekilawa:
No ja też umiem trochę w 3DS. Tylko problem jest z wycinaniem elementów, szczególnie martwi mnie to jak wyciąć powiedzmy małe elementy, zaokrąglić obiekt itp. Do tego jest to strasznie żmudne. Zastanawiam się jak to robią twórcy taboru że w kilkanaście godzin potrafią zrobić model z zaokrągleniami i wcięciami, małymi elementami.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod