Mimo kilkudziesięciu prób zabawy z Transform. i zmiany "Name: throttle" na "Name: nastawnik", nie mogę doprowadzić żeby nastawnik w ASF (czy chyba El16) obracał mi się wokół osi prostopadłej do toru (podobnie jak w SM42, SM03).
Proszę o pomoc i wytłumaczenie co muszę zmienić i dlaczego, a nie będę już prosił więcej o pomoc.
Nastawnik:
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: interior
Type: Mesh
Name: throttle
Anim: false
Ambient: 255.0 255.0 255.0
Diffuse: 255.0 255.0 255.0
Specular: 38.0 38.0 38.0
SelfIllum: true
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: throttle.tga
MaxDistance: 125
MinDistance: 0
Transform:
1.0 0.0 0.0 0.0
0.0 1.0 0.0 0.0
0.0 0.0 1.0 0.0
0.0 0.0 0.0 1.0
NumVerts: 24
0
-0.6 0.0999998 1.5125 1.0 0.0
-0.6 -0.325 1.9375 0.0 1.0
-0.6 -0.325 1.5125 0.0 0.0
0
-0.6 0.0999998 1.9375 1.0 1.0
-0.6 -0.325 1.9375 0.0 1.0
-0.6 0.0999998 1.5125 1.0 0.0
0
-0.6 -0.325 1.9375 0.0 1.0
-0.6 0.0999998 1.5125 1.0 0.0
-0.6 -0.325 1.5125 0.0 0.0
0
-0.6 -0.325 1.9375 0.0 1.0
-0.6 0.0999998 1.9375 1.0 1.0
-0.6 0.0999998 1.5125 1.0 0.0
0
0.6 -0.325 1.9375 0.0 1.0
0.6 0.0999997 1.5125 1.0 0.0
0.6 -0.325 1.5125 0.0 0.0
0
0.6 -0.325 1.9375 0.0 1.0
0.6 0.0999996 1.9375 1.0 1.0
0.6 0.0999997 1.5125 1.0 0.0
0
0.6 0.0999997 1.5125 1.0 0.0
0.6 -0.325 1.9375 0.0 1.0
0.6 -0.325 1.5125 0.0 0.0
0
0.6 0.0999996 1.9375 1.0 1.0
0.6 -0.325 1.9375 0.0 1.0
0.6 0.0999997 1.5125 1.0 0.0
Quark-t'owe INFORMACJE:
wersja: z paczki 2008 (wielokrotnie przerabiana przeze mnie) + kilka innych połączonych - To i tak prawdopodobnie tu nie ma znaczenia.
exe:DizelPack,
Starter: start.exe (na Ra też nie chodzi),
System: XP(HE) + SPack3, Intel Core2 CPU 6420 @ 2,13 GHz, 2GB RAM, NVIDIA GeFOrce 8800 GTS(aktualizowane sterowniki),
Początek Logu:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GeForce 8800 GTS/PCI/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
3.2.0
Koniec logu:
skj_day4_poburzy.t3d
init
Loading - text model: models\skj_day4_poburzy.t3d
Loading - texture: textures\ozonesky_pochmurny2.bmp
OK
Ground init OK
Player train init: asf1
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
OK
Jeśli pomyliłem dział To szczerze przepraszam.
Nadgorliwość wcale nie jest zaletą :) Nie masz problemów z uruchomieniem symulatora, tylko z "modelowaniem". Zatem log, sterowniki i inne informacje są nieprzydatne pomagającym. Ale miło zobaczyć, że ktoś się przykłada do pisanej wiadomości.
Quark-t