Dorzucam swoje. Wszystko co posiadam jest po części dziełem przypadku, pomijając dwa ostatnie.
- Różne papierki m.in WOSy, karty próby hamulca, wykazy wagonów (do międzynarodowego pociągu też), raport z wydarzeń dotyczących bezpieczeństwa pociągu. O ile dobrze pamiętam, niektóre mam w liczbie mnogiej więc jak ktoś zainteresowany niech pisze na PW.
- Dwa krawaty PKP, granatowe, starszy tylko z logiem i nowszy z niebiesko-białym paskiem.
- Gwizdek IC.
- Smyczka PKP Cargo.
- Uzupełniony wykaz pociągu, który dostałem od kierownika pociągu w stanie Nevada.
- Instrukcja E-1 i R-34.
- Gazeta kolejowa (albo dwie) w stylu Rynku Kolejowego. Nie jestem w stanie podać ani sprawdzić teraz lat z jakich pochodzi/pochodzą gazety, ale jest tam krótki artykuł dotyczący lokomotyw manewrowych i ich możliwości trakcyjnych, z uwzględnieniem SM25, SM41 i chyba SM15, więc zakładam że parę latek ma.
- Poświadczenie o braku ważnego biletu na przejazd z lat siedemdziesiątych.
- Bilet na pociąg transsyberyjski z Moskwy do Sewerobajkalska. Bilet jest imienny a imię i nazwisko pisane cyrylicą. Niestety mój zaginął, czego nie przeboleje chyba do końca swoich dni, ale został taty na szczęście.