Autor Wątek:  Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970  (Przeczytany 9505 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970
« dnia: 26 Października 2009, 14:14:07 »
Witam. Ponieważ wiele osób nie potrafi sobie skonfigurować symulatora, więc pomyślałem, że stworzę ten oto poradnik. Dzięki niemu będziemy mogli pobrać symulator, nowe wagony, nowe lokomotywy i scenerie. Poprawiłem również wpisy do scenerii tak, aby wszystko działało pod tę paczkę. Oto jak tego dokonać:

1.Pobieramy paczkę całościową:

http://eu07.pl/download/2006/2671-eu07[1].part01.rar
http://eu07.pl/download/2006/2671-eu07[1].part02.rar
http://eu07.pl/download/2006/2671-eu07[1].part03.rar
http://eu07.pl/download/2006/2671-eu07[1].part04.rar

W katalogu "scenery" kasujemy pliki: "linia546_dl2-54.scn", "manewrowo1.scn", "manewrowo2.scn", "Nowy_Swiat.scn", "Quark_EN57", "Quark_MCE", "jelitkowo.scn", "zwrotnicowo.scn".

Moja propozycja jest taka, by usunąć z folderu "dynamic\pkp\" foldery "Bd", "EU07", "SM42", "ST44" "Uahs", "Uahs_2", "ED72", "Eaos", "sp45spec", "ET22" i "ET22-XXX", "ST44", "SU46", "EN57-XXX" i "EN57".

2. Pobieramy wagony osobowe (wszystkie pliki wagonów wrzucamy do katalogu "dynamic\pkp\nazwawagonu":

2a. Passenger Pack:
http://eu07.pl/download/2005/25cq-pass_pack.exe
2b. Passenger Pack No. 2:
http://eu07.pl/download/2007/27cp-passpackno2.rar
2c. Patch do Passenger Pack'u No. 2:
http://eu07.pl/download/2008/2812-pp2_patch.zip
3. Wagony towarowe:

3a. Zaes:
http://www.eu07.pl/userfiles/Zaes.rar
3b. Res:
http://eu07.pl/download/2007/273s-res.rar
3c. Gkks:
http://eu07.pl/download/2006/267q-gkks.rar
3d. Falns:
http://eu07.pl/download/2006/26ca-falns.rar
3e. Facss:
http://eu07.pl/download/2007/273s-facss.rar
3f. Flls:
http://eu07.pl/download/2007/275j-flls.rar
3g. Dodatkowe tekstury Lgjs'ów:
http://eu07.pl/download/2007/2778-lgjscontex.rar
3h. Fas:
http://eu07.pl/download/2008/285f-443v.rar
3i. Eamos:
http://eu07.pl/download/2007/2798-eamos.rar
3j. Eaos:
http://eu07.pl/download/2007/27c9-eaos_new.rarNależy zamienić nazwę katalogu z "Eaos_NEW" na "Eaos". Ponieważ mnie się te stare tekstury nie podobają skasowałem wszystkie.

3k. Dodatkowe tekstury Eaos'ów:
http://eu07.pl/download/2008/281b-eaospack.rar
http://eu07.pl/download/2008/281h-eaos_tekstury_pack.rar
http://eu07.pl/download/2008/2826-eaosnowe.rar
Należy wrzucić do katalogu "Eaos".

3l. Rs:
http://eu07.pl/download/2007/27co-rs.zip
3m. Gags:
http://eu07.pl/userfiles/1777/gags-401ka.zipUsuwamy istniejący już katalog "Gags" z katalogu "Dynamic" i wypakowujemy ten. Zamieniamy nazwę katalogu z "Gags_v02" na "Gags".

3n. Es:
http://eu07.pl/download/2009/293g-es_v02_4.rarZmieniamy nazwę katalogu z "Es_v02" na "Es".

4. Lokomotywy:

4a. Megapack Kurs'a - ET40, ET42, ED72, EN57.
http://eu07.pl/download/2007/27b1-maszyna.rar
http://eu07.pl/download/2007/27au-patch.rar
Ja wykasowałem katalogi "ED72-014" i "ED72-021", "EN57" (z katalogu "EN57" można zostawić jedynie tekstury EZT; będzie ściągnięta nowsza wersja), "EN57-1267" i "EN57-1792".

4b. Dizelpack - SM42, ST44, SU46:
http://eu07.pl/download/2008/2811-dizelpack.rarNależy zmienić nazwę katalogu z "ST44_New" na "ST44".

4c. CCCP Pack - M62, TEM2.
http://eu07.pl/download/2008/285d-cccp_pack.rarST44 należy wrzucić do podkatalogu "ST44" w katalogu "dynamic".

4d. ED72:
http://eu07.pl/download/2008/287g-ed72_v2_mk.rar
Hasło do paczki: takiejakzawsze160720080214
Należy wypakować do katalogu "ED72".

4e. EN57-2053:
http://eu07.pl/download/2007/27ca-en57-2000byposcikk&mkaczy_v2.0-beta!.rar
4f. EN57:
http://eu07.pl/download/2007/276u-ezt_pack_2007_mkaczy.rarKatalog "EN57mk_S" kasujemy. Katalog "EN57mk_Z" zostawić jak był.

http://eu07.pl/userfiles/872/priv-EN57.rar
4g. 4E:
http://eu07.pl/userfiles/1777/4e.zip
http://eu07.pl/userfiles/1777/4E-zez_1.zip
http://eu07.pl/userfiles/1512/kabiny4E_Profeta.rar

4h. ET21:
http://eu07.pl/download/2008/28bq-kabinaet21_1.zipPliki wrzucamy do katalogu "Dynamic/ET21".

http://eu07.pl/download/2007/2793-popr.rar
4i. ET22:
http://eu07.pl/download/2007/274q-201e_pack.rar
http://eu07.pl/userfiles/1728/priv-22vfinsl.rar
http://eu07.pl/download/2007/272a-et22-2000_tekstura.rar
http://eu07.pl/download/2007/278s-22-2000_v2.rar
http://eu07.pl/download/2008/28a5-et22-554.zip
http://eu07.pl/download/2008/288t-et22-140.zip
http://eu07.pl/download/2008/288e-et22-513.rar
http://eu07.pl/download/2007/27b6-et22-602.rar
http://eu07.pl/download/2007/276e-et22-135.rar
http://eu07.pl/download/2007/276n-et22-245.rar
http://eu07.pl/download/2007/275c-et22-922_1.rar

4j. ST43:
http://eu07.pl/download/2008/2858-060da.rar
5. Scenerie:

5a. Bałtyk:
http://eu07.pl/download/2006/26c2-baltyk_pack.rarNie kopiujemy katalogu "EU07" lub go później kasujemy.

http://eu07.pl/download/2006/26bt-sounds_2.rar
http://eu07.pl/download/2007/274b-baltyk_p.rar
Zamieniamy nazwę pliku "baltyk_p.scn" na "baltyk.scn"

5b. Bochnia - update:
http://eu07.pl/download/2005/252d-bochnia_update_13022005.zip
5c. Całkowo:
http://eu07.pl/download/2007/27ba-calk_reedit.rarWypakowujemy wszystko oprócz katalogu "Dynamic". Wchodzimy do katalogu scenery i kasujemy pliki "calkowo.scn" i "eszelon.scn".

5d. Drawinowo:
http://eu07.pl/download/2007/278b-drawinowo_v1.2.rarWypakowujemy wszystko oprócz katalogu "Dynamic".

http://eu07.pl/download/2007/2788-drawinowo_update_v1.21.rar
5e. Krzyżowa:
http://eu07.pl/download/2007/274i-krzyzowa_v2.0.rarWypakowujemy wszystko oprócz katalogu "Dynamic". Wchodzimy do katalogu "scenery" i kasujemy: "krzyzowa.scn", "krzyzowa2.scn", "krzyzowa2_ET22-1018.scn" "krzyzowa2_ET22-245.scn" "krzyzowa2_ET22-804.scn" i "krzyzowa2_ET22-804.scn".

http://eu07.pl/download/2008/285j-scenery.rar
Modele osób do Krzyżowej:
http://eu07.pl/download/2009/298e-krzyzowa2-modele_12.zip
5f. Linia 546 - patch:
http://eu07.pl/download/2006/265o-patch-misja_sm42.zip
http://eu07.pl/download/2006/2692-linia546-patch_02092006.rar

5g. Manewrowo 3:
http://eu07.pl/download/2009/2924-manewrowo3.rarWypakowujemy wszystko oprócz katalogu "Dynamic".

5h. Strzęsowiec:
http://eu07.pl/download/2007/273o-strzesowiec.zipWypakowujemy wszystko oprócz katalogu "Dynamic".

http://eu07.pl/download/2006/269j-sdr18_scenery_19092006.rar
5i. Zwierzyniec:
http://eu07.pl/download/2007/27bs-zwierzyniec-1.0.zip
http://eu07.pl/download/2007/27bi-wasyl_pack-1.0.zip
http://eu07.pl/download/2007/27bo-tabor_queuedeu_mod-wasyl.zip
http://eu07.pl/download/2008/288r-zwierzyniec.rar
http://eu07.pl/download/2009/292r-zwierzyniec_z_radiem.rar

6. Dodatkowe pliki:

6a. Zmieniłem składy w sceneriach tak, by wszystko działało na podstawie tej paczki. Dodatkowo poprawiłem dźwięki w .mmd EN57:
http://eu07.pl/userfiles/4234/priv-popr_scn_en57.zip
6b. Trakcja v. 1.5 BohunaIC (ja tego nie instalowałem, bo jest zbyt FPS'o żerne):
http://eu07.pl/download/2007/27ar-trakcja_ver1.5.rar
6c. Kilka nowych dźwięków pojazdów (zmieniłem również wpisy .mmd plików lokomotyw):
http://eu07.pl/userfiles/4234/priv-zmienione_sounds.zip
Dodam jeszcze żeby wywalić "dyanmic.dat" i używać startera Ta.
« Ostatnia zmiana: 26 Października 2009, 22:48:40 wysłana przez Rozi »

Offline surgeon

  • Wiadomości: 659
  • Zmierzły, opryskliwy, czepialski i mądrala :D
    • Zobacz profil
    • SCN
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Poradnik jak zrobić działający symulator
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Października 2009, 14:18:30 »
Przydało by się do tego napisać jakiś skrypt, który uciążliwe (ze względu na ilość) czynności wykona z automatu. :)
Ra: Ostatnio dochodzę do wniosku, że cybernetycznie to kura ma podobne skomplikowanie, co obecne komputery. A jest tańsza, zdrowsza, a jak się zepsuje, to wywalić na kompost można.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Poradnik jak zrobić działający symulator
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Października 2009, 14:20:21 »
Ja zrobiłem ręcznie i się udało :) Można skorzystać z takich programów, jak FlashGet i zakolejkować wszystkie pliki. Będą się ściągały po kolei.

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Poradnik jak zrobić działający symulator
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Października 2009, 14:29:02 »
A wytłumacz mi, czemu to na początku każesz usuwać niektóre foldery/pliki?

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6313
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 343
Odp: Poradnik jak zrobić działający symulator
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Października 2009, 14:37:24 »
Gdyby nie Grupa Tworząca Paczkę, to bym coś nad skryptami myślał. Mechanizm instalowania skryptami jest, ostatnio trochę się zepsuł w związku ze zmianą domeny, trzeba by go naprawić i nieco jeszcze rozbudować...

Ps. Proponowałbym nie używać linków zawierających "userfiles", jeśli są odpowiedniki w "download".
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Poradnik jak zrobić działający symulator
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Października 2009, 14:47:25 »
A wytłumacz mi, czemu to na początku każesz usuwać niektóre foldery/pliki?

Ponieważ nie lubię mieć bałaganu w katlogach. A tak to było kilka katalogów EN57, ED72... A tak, to wszystko jest w jednym miejscu.

A pliki, bo będą ściągnięte nowe, bądź ich nie lubię :)


   « Dodano: 26 Października 2009, 14:57:03 »
Ps. Proponowałbym nie używać linków zawierających "userfiles", jeśli są odpowiedniki w "download".

OK.
« Ostatnia zmiana: 26 Października 2009, 15:10:11 wysłana przez Rozi »

Offline surgeon

  • Wiadomości: 659
  • Zmierzły, opryskliwy, czepialski i mądrala :D
    • Zobacz profil
    • SCN
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Poradnik jak zrobić działający symulator
« Odpowiedź #6 dnia: 26 Października 2009, 15:21:54 »
Jeszcze czepiając się. Temat wątku trochę wprowadza w błąd, sugerując że stara paczka nie działa.
Bardziej by pasował "Autorski sposób na (w miarę szybkie) uaktualnienia paczki ...."
Chociaż stare błędy poukrywane w pierwotnych sceneriach pozostają.
Ra: Ostatnio dochodzę do wniosku, że cybernetycznie to kura ma podobne skomplikowanie, co obecne komputery. A jest tańsza, zdrowsza, a jak się zepsuje, to wywalić na kompost można.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 444
Odp: Poradnik jak zrobić działający symulator
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Października 2009, 16:06:59 »
Nieśmiało zaproponuję wystawienie takiej paczki.
Popieram też zmianę tytułu wątku na:
Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970.
Lub już zaproponowany, o ile ta paczka nie znajdzie się w downloadzie.
Gdyby nie Grupa Tworząca Paczkę, to bym coś nad skryptami myślał. Mechanizm instalowania skryptami jest, ostatnio trochę się zepsuł w związku ze zmianą domeny, trzeba by go naprawić i nieco jeszcze rozbudować...
Tak czy inaczej jest to rozwiązanie tymczasowe, tak samo jak paczka Defilera i Mariusza1970. Dodatków przybywa w takim tempie że trudno nadążyć.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Odp: Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Października 2009, 16:34:57 »
No nie jest to dobry sposób wg mnie. Tak jak pisał surgeon, błędy ukryte pozostaną, a tych jest multum. Chyba, że zależy komuś na szybkości nie bacząc na błędy, to ok. Ponadto proponowane wycięcie niektórych scn nie wiedzieć czemu ma służyć np. Zwrotnicowo.scn. Fakt trasa pustynna jak na te czasy, ale niektórym to nie przekszadza. Ponadto samo w sobie wycięcie tylko scn powoduje, iż postałe części od tej scn zostają zupełnie niepotrzebnie.

Dodatkowo jest grupa, która tworzy paczkę i ma być ona w założeniu pozbawiona błędów (różnego typu), więc proponuje uzbroić się w cierpliwość.

Gdyby to było takie proste, to już grupa paczkowa dawno wydałałby nową paczkę...

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 444
Odp: Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970
« Odpowiedź #9 dnia: 26 Października 2009, 16:52:43 »
Mariuszu, prawda jest taka że w tamtej paczce wszyscy zgodziliśmy sie na pewne niedoskonałości i błędy. Zawsze była mowa że jest to wersja tymczasowa. Więc jeśli ktoś ma ochotę nadal tamte błędy tolerować to...
innego wyjścia i tak nie ma, chyba że czekać. Natomiast o usuwaniu niektórych scenerii i katalogów nie będę się wypowiadał. Zwrotnicowo świetne jest na słaby sprzęt i nocną scenerię. Tylko że każdy ma swoje potrzeby i możliwość wyboru.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Odp: Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970
« Odpowiedź #10 dnia: 26 Października 2009, 16:57:51 »
Krzysiek, ja o tym wiem, ale czy inni wiedzą?
Wg mnie powinno to być jasno napisane, a nie było i dlatego wspomniałem o tym.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970
« Odpowiedź #11 dnia: 26 Października 2009, 17:03:51 »
A więc ja trochę wyjaśnię. Zrobiłem taki spis plików dlatego, że wielu użytkowników nie potrafi sobie skonfigurować symulatora. Wiem, że zostaje wiele śmieci po sceneriach, ale ja na to nic nie poradzę, bo to nie jest paczka całościowa. A znowu pisać caaaałą listę plików do skasowania, to nie byłoby rozsądne.

Co do scenerii. Krewetkowo, czy Moczniki na większości komputerów pójdą. Wyrzuciłem te scenerie, co bardzo rzadko się gra.

Niestety wszystkim dogodzić się nie da. Myślę, że wielu użytkownikom ten sposób na uaktualnienie symulatora pomoże. A po co mam poprawiać wszystkie błędy w sceneriach, skoro grupa tworząca paczkę je poprawia?

Pozdrawiam

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Odp: Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970
« Odpowiedź #12 dnia: 26 Października 2009, 17:10:24 »
Cytuj
A znowu pisać caaaałą listę plików do skasowania, to nie byłoby rozsądne.
Plik bat zrobić i wrzucić tutaj ;)
Na ale dobra, niech one sobie tam zostaną, niech Ci będzie :)
Cytuj
Wyrzuciłem te scenerie, co bardzo rzadko się gra.
A skąd Ty to wiesz? :)
Cytuj
A po co mam poprawiać wszystkie błędy w sceneriach, skoro grupa tworząca paczkę je poprawia?
Nie musisz jasne, ale mogłeś wspomnieć o tym, aby była jasność sytuacji.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970
« Odpowiedź #13 dnia: 26 Października 2009, 17:16:10 »
No trochę późno ale się wyjaśniło :) O plikach .bat nie pomyślałem szczerze mówiąc. A skąd wiem w co się rzadko gra? Bo sam w to nie grałem. I nadal nie będę w to grał.
W ogóle to też mnie denerwują takie nazwy jak, kałowo, odbytowo, czy moczniki... no ale na to już czasu nie miałem, a scenerii nie chciałem wywalać.

Pozdrawiam

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Odp: Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970
« Odpowiedź #14 dnia: 26 Października 2009, 17:27:29 »
Cytuj
Bo sam w to nie grałem.
To pewne jest tylko, że Ty :)

Pozdro

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970
« Odpowiedź #15 dnia: 26 Października 2009, 17:33:31 »
Ja tutaj jednej rzeczy nie rozumiem. To co proponuje @Rozi to jest de facto paczka calosciowa, tylko w innym opakowaniu (nie pobierz, wypakuj, enjoy, tylko pobierz, wypakuj, pobierz, wypakuj, ..., enjoy). Od czasow paczki @defilera byly co najmniej trzy takie proby http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6057.0.html, http://eu07.pl/forum/index.php/topic,6349.0.html oraz http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7275.0.html i zawsze konczylo sie to brakiem przyzwolenia (glownie ze wzgledu na brak wyeliminowania bledow itp.) Teraz jest przyzwolenie, co mnie dziwi, bo do nowej paczki blizej niz dalej, a ma ona byc czyms znacznie wiecej niz tylko pozbieraniem wszystkiego do kupy.

Nieśmiało zaproponuję wystawienie takiej paczki.
Utworzenie takiej paczki to czysta prowizorka, a jak doswiadczenie uczy, takie "protezy" przestaja byc czyms tymczasowym...
« Ostatnia zmiana: 26 Października 2009, 17:39:08 wysłana przez libertyn89 »
Pozdrawiam, Karol

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970
« Odpowiedź #16 dnia: 26 Października 2009, 17:38:24 »
OK, skoro pomysł się nie przyjął, proszę wątek usunąć.

« Ostatnia zmiana: 26 Października 2009, 18:01:13 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 444
Odp: Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970
« Odpowiedź #17 dnia: 26 Października 2009, 17:57:02 »
Nieśmiało zaproponuję wystawienie takiej paczki.
Utworzenie takiej paczki to czysta prowizorka, a jak doswiadczenie uczy, takie "protezy" przestaja byc czyms tymczasowym...
Prawda, ale wartość pomysłu jest taka że Rozi zgromadził w jednym poście linki do dodatków o które wciąż są zapytania.
Po za tym, nie ma zgody na prowizorkę, dlatego tworzona jest nowa paczka.

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Sposób na aktualizację paczki Defiler/Mariusz1970
« Odpowiedź #18 dnia: 26 Października 2009, 19:01:49 »
Mi tam się podoba taka oddolna inicjatywa. Do wydania naszej paczki jeszcze co najmniej kilka tygodni, a opisanym tu sposobem początkujący użytkownicy mogą szybko zbudować sobie w miarę aktualną i działająca paczkę.