Ankieta

Czy jesteś za tworzeniem i ozywianiem historycznych pojazdów w Maszynie?

Tak.
Nie.
NIe mam zdania / jest mi to obojętne.

Autor Wątek:  Epkowe Lokomotywy i kabiny.  (Przeczytany 108701 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ET21-622

  • Wiadomości: 287
  • Dźwiękowiec
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Epkowe Lokomotywy i kabiny.
« Odpowiedź #180 dnia: 22 Maja 2010, 19:30:35 »
Kabina nigdy nie dorowna jakoscia wykonania, porownujac je do obecnych kabin eu07,
jednak na moje potrzeby starczy, a kto kiedys bedzie chcial to sobie pobierze. Robie je wylacznie dla wlasnej przyjemnosci.
Pozdrowionka.
Kiedyś będzie chciał to je pobierze, ale kiedyś musi kiedyś nastąpić. Powiem Ci że jestem w szoku, Jedynie w czym mogę ci pomóc to zrobić screeny z kabiny w TRS. nie wiem czy coś się to zda. Co do Twych dzieł. Popatrz na ankietę, która mówi tak twórz historię wirtualną, ale też się dziel, nie nakłaniam cię tu abyś robił wszystko na ilość byle jak i wypuszczał. Już jak patrzę na screeny nie dowierzam, że w maszynie takie coś powstaje. Mogę Cię wspomóc poprzez improwizoryczne dźwięki. Nie na zasadzie że sprężarka z EU07 i przetwornicy z EP05 a zrobienia czegoś bardziej "realnego kiedyś" Jak się chce to się zrobi wszystko.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Epkowe Lokomotywy i kabiny.
« Odpowiedź #181 dnia: 22 Maja 2010, 19:36:55 »
a zrobienia czegoś bardziej "realnego kiedyś" Jak się chce to się zrobi wszystko.
Mogę jedynie potwierdzić ';-) Sputnik to spec od dźwięków.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 334
Odp: Epkowe Lokomotywy i kabiny.
« Odpowiedź #182 dnia: 22 Maja 2010, 19:44:49 »
Masz racje. teraz sie zastanawiam nad kilkoma rzeczami. Po pierwsze predkosciomierz. Ten co jest oczywiscie nie dziala bo jest cyfrowy a takowego symek nie obsluguje. Druga sprawa to tekstura predkosciomierza. To co jest pochodzi z pogladowego zdjecia niskiej jakosci. Kolejna sprawa to uruchomienie bocznego patyka. Moze jakies propozycje? Pytalem Huntera o to czy mozna uruchomic patyka stosujac zewnetrzna komende na zasadzie event KeyCtrl03 multiple 1.0 none patykboczny1_gora endevent to niestety nie da sie.

Problem moich modeli polega min na tym ze nie w sposob zrobic do nich realistycznej fizyki.

Loki SM15 i 25 posiadaja przekladnie hydrauliczna i juz jest problem tego rodzaju ze zadnej sie nie dopasuje nawet prowizorycznie. Obecnie te modele dzialaja z fizyka od SN61.

Lokomotywy zabytkowe typu 2e niestety maja ten mankament iz nie ma zadnej dokumentacji z czasow ich swietnosci. Nie w sposob przez to wykonac podstawowej fizyki. Ponadto w nich zastosowany nastawnik jazdy nie jest obslugiwany w exe. Przypomne ze rozni go od innych to, iz posiada on osobno ustawiane dzwignia uklady polaczen silnikow. To znaczy mozna bylo ruszyc od razu z pierwszej oporowej ukladu SR lub R. 2E takze posiada boczny patyk, ktorego nie da sie podniesc.


Kolejny model el2 poza podstawowa zasada dzialania posiada w kole 31 pozycji hamowania ED oraz funkcje Wolnej jazdy, funkcje zdalnego sterowania z budki zaladowni.

Reasumujac modele graficznie niedoskonale oraz fizycznie (chk) tez.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Epkowe Lokomotywy i kabiny.
« Odpowiedź #183 dnia: 22 Maja 2010, 19:48:50 »
Po pierwsze predkosciomierz. Ten co jest oczywiscie nie dziala bo jest cyfrowy a takowego symek nie obsluguje.
Może pogadaj z @MKaczym. Myślę że dałoby radę zrobić coś podobnego jak w ET22-2009 - coś na zasadzie tych wyświetlających się aktualnych pozycji. Ja nie wiem na jakiej zasadzie to działa ale w końcu @MKaczy potrafi zaskoczyć. :)
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio