Symulator EU07 (i nie tylko) > Pomoc w tworzeniu

 Trasopisarstwo - moje problemy

<< < (10/18) > >>

pol102:
Do mierzenia odległości na długich prostych można napisać skrypt budujący co 'x' węzeł.

szczawik:
Przecież podałem w poprzednim poście wbudowane narzędzie do mierzenia długości dowolnych prostych odcinków.

201E-003:
Czy istnieje prosty sposób aby wstawiać do scenerii (za pomocą 3dsa) kozły oporowe "tradycyjne", zbudowane z szyn i podkładu? Pewnie można dłubać osobno pryzmę, podkład jako boxa i do tego dopasować szyny, ale czy nie ma jakiegoś prostszego sposobu, jakiegoś gotowego inca? Dłubię w swojej scenerii, tworzenie pryzmy mam opanowane, mógłbym też wstawiać includy kozła betonowego, ale betoniaki w realu raczej rzadko się spotyka (szczególnie na liniach pamiętających "Wilusia"), nijak miałoby się to do realizmu... Ktoś pomoże?

szczawik:
Chodzi Ci o wygięte szyny ku górze, połączone belką? Mógłbyś pokazać zdjęcie? Jeśli dobrze myślę o co chodzi, to najlepiej będzie wykonać jeden taki model, wyeksportować do .t3d , zrobić plik .inc i tak też wstawiać.

Siecool:
Nie ma na to include'a na razie, kozły tego typu są zaszyte w plikach scenerii, z reguły w tych z torowiskiem, bo szyny nie są modelowane, tylko rysowane tak samo, jak każde inne. Chciałem kiedyś z tego zrobic inca, ale odkąd zaimportowałem scenerię do 3ds wraz z tymi kozłami, to po prostu je kopiuję i odpowiednio ustawiam, tym samym potrzeba includowania znikła.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod