Objekty maja to do siebie, ze w miare ciaglej modernizacji zarowno programu jak i komputerow, sie starzeja i nikt dzis juz nie uzyje objektu z przed 2006.
Tutaj w Maszynie jest różnie...
Są też takie które są używane i długo jeszcze będą.
nie powinno byc problemu pozmieniac w starych objektach
Nie jest problemem licencja. Problemem jest technika.
Zmieniać trzeba na czymś np. na jakieś paczce "całościowej". Każdy ma w domu swoją i twórcy dodatków również swoje. Załóżmy, że wybraliśmy jakąś paczkę nazwijmy całościową do zmiany. Zmieniliśmy. W tej paczce nie będzie wszystkich dodatków, bo to fizycznie jest niemożliwe, jak również z przyczyn subiektywnych kogoś, kto tworzył tę paczkę (dokonywał selekcji co ma w niej być).
Teraz takie dwie symulacje:
1)Paczkę ktoś użył, ale nie ma w niej jakiegoś dodatku np. trasy.
Dogrywa trasę, a trasa nie została zmieniona pod tym kątem.
Już się tworzy bałagan, bo albo nie wszystkie tekstury będą się wyświetlały albo będą się dublowały
2)Autor, który robi jakiś dodatek do Maszyny nie sciągnie tej paczki całościowej i przy tworzeniu dodatku punktem odniesienia będzie to co on ma na dysku. Odda ten dodatek userom i znowu będzie bałagan.
Jedynym sposobem jest przerobienie wszystkich dosłownie wszystkich dodatków jakie wyszły, jak również nakłonienie wszystkich userów do tych zmian. Pomijając, iż nie znadzie się grupa ludzi, która miałaby to zrobić, to i tak fizycznie to niemożliwe, jak również niemożliwym jest nakłonienie dużej większości userów do tych zmian.