Symulator EU07 (i nie tylko) > Poszukuję, chcę zrobić

 Remastering dźwięków

<< < (5/6) > >>

El Mecánico:
A jak to jest oprogramowane obecnie?

youBy:
Hmm, po przekształceniach wychodzi I=I0*2x/x0, gdzie I0 to natężenie początkowe, a x/x0 to stosunek odległości do odległości połowicznego zaniku.
Oryginalna metoda jest taka (bez przeształceń): vol=vol0*L/(x+L); głośność=0-50dB*vol.

   « Dodano: 26 Października 2009, 18:18:43 »Jest pomysł, żeby zrobić zmianę barwy odgłosów - dźwięk dzielimy w osobnym programie na dwie części
i każda z nich jest oddzielnie przetwarzana (wysokość/szybkość i głośność). Do tego doszedłby człon kwadratowy, aby uzyskać ciekawsze charakterystyki przetwarzania dźwięków.

Mutopompka:
A co z wydajnością całego exeka? Czy nie będzie za bardzo "zapracowany liczeniem fizyki dźwiękowej"?

youBy:
Cały czas żyłem w przekonaniu, że robi to wszystko karta dźwiękowa :D W sumie dużo dźwięków troszkę da w kość symulatorowi, ale potem będzie można też usuwać dźwięki niesłyszalne, więc nie powinno być źle.

Ra:
Jeśli nie da się zachować kompatybilności z istniejącymi dźwiękami, najprościej by było zrobić były dwa formaty zapisu dźwięku. Wtedy obecny (np. WAV 8bit) obsługujemy bez zmian, a nowy (np. WAV 16bit) nową metodą.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej
Powered by Advanced Topic Prefix Pro
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod