Siedlce skromnie natomiast się prezentują. Mam tu montownię taboru Staldera, Mostostal, PEC, firmę Odmet (handlującą różnym żelastwem), dawną odlewnię staliwa Stalchemak, równie dawne zakłady dziewiarskie Karo i silosy Cargillu. Stalder zajmuje dawny teren PLK przy przystanku Siedlce Wschodnie (właściwie to go dzierżawi od peelki). Zaraz na północ od Stadlera jest punkt zdawczo-odbiorczy, z którego to wagony wyjeżdżają do Mostostalu/PEC/Odmetu na haku mostostalowskiej 409Da lub 401Da. Czasem przy większym transporcie węgla dla PEC udzieli się "większa" lokomotywa prywaciarza (nakręciłem tam filmik z T448p PTK Holdingu, na popychu jechała 401Da). Druga grupa bocznic znajduje się na północy miasta. Punktem stycznym z siecią PLK jest rozjazd zaraz przed granicą Siedlec, na linii do Sokołowa Podlaskiego. Tam właśnie jest bocznica do dawnego Karo i Cargillu. Nie wiem, co wożą na teren pierwszego zakładu (lub z niego wywożą), ale transportują towar zwykle Gagsami lub Haisami. Składy są tak długie, że lokomotywa nie może ich objechać, więc trzeba wyciągnąć wagony na linię, i pchać do stacji w Siedlcach. Cargill natomiast nie eksploatuje bocznicy, przez to przejazd na ulicy Sokołowskiej jest nieprzejezdny dla pojazdów szynowych. Na bocznicy pracuje lokomotywa 409Da o nieustalonym numerze (cała pomalowana na zielono, z wyjątkiem czołownic).
To tyle, jeśli chodzi o Siedlce.