Jak mogę pozmieniać wszystkie tory w quarku na zardzewiałe??
Jaki parametr określa czy tor jest normalny czy zardzewiały??
Jak otworzysz plik scenerii to masz takie definicje toru:
node -1 0 szlak_1 track normal 100.0 1.435 0.25 25.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
6222.49 -12.0 3398.66 0.0 //point 1
-0.941406 0.0 -0.941406 //control vector 1
0.941406 0.0 0.941406 //control vector 2
6219.66 -12.0 3395.84 0.0 //point 2
0
endtrack
Pogrubiony kawałek to nazwa tekstury szyn. Wystarczy zmianić ją na Rail_screw_uNused1 i masz zardzewiały tor.
Ale jak w całym Quarku chcesz szyny "postarzać" to lepiej podmienić pliki z teksturami:
1. robisz kopię Rail_screw_used1.bmp i usuwasz oryginał
2. robisz kopię Rail_screw_uNused1.bmp i nazywasz ją Rail_screw_used1.bmp.
W ten sam sposób można Quarkmce "odmłodzić":))