Autor Wątek:  CARGO Polska  (Przeczytany 15989 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

reds0

  • Gość
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #30 dnia: 09 Kwietnia 2009, 16:32:32 »
Więcej się nie będę w tym temacie wypowiadać. Jeśli CARGO na dolnym śląsku MD-Brochów się do lipca nie rozwiąże, to powiem Wam wszystkim, że z mojej strony to były brednie, i Was przeproszę za nie wiarygodne stwierdzenia.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #31 dnia: 09 Kwietnia 2009, 16:35:59 »
Ps. skąd znowu teoria, że IC nie che byków?
To już lepiej zakupić taurusa niż inwestować w byka. Przeznaczenie lokomotywy jest uniwersalne, ale po ostatnich zdjęciach na galeriach widzę, że brakuje lokomotyw z nieco większą vmax niż 125 kph.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline fuji8

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1200
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 830
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #32 dnia: 09 Kwietnia 2009, 16:45:16 »
A czemu nie byki,ładnie by wyglądały w kolorach IC.
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #33 dnia: 09 Kwietnia 2009, 16:49:09 »
Więcej się nie będę w tym temacie wypowiadać. Jeśli CARGO na dolnym śląsku MD-Brochów się do lipca nie rozwiąże, to powiem Wam wszystkim, że z mojej strony to były brednie, i Was przeproszę za nie wiarygodne stwierdzenia.
No tak najlepiej, narobić smrodu jakimiś plotkami, a potem umyć ręce. Takie "niusy" to każdy może sobie wymyślić, tylko gorzej to udowodnić. To co teraz napisałeś, pokazuje, że nadal wierzysz w to co gdzieś tam usłyszałeś i nie dasz sobie przetłumaczyć, że trwa kryzys, którego skutkiem jest spadek przewozów i co za tym idzie, odstawianie loków. Twój przykład z budyniem nie wypalił, to z braku argumentów napisałeś to co napisałeś. A no i byś powiedział, co to za tajemniczy "Pan Józio" bierze sobie mienie państwowe? I dlaczego to jest "Pan Józio" a nie ewentualnie inne CT?
Pozdrawiam, Sławek

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2309
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #34 dnia: 09 Kwietnia 2009, 16:50:46 »
Jeśli CARGO na dolnym śląsku MD-Brochów się do lipca nie rozwiąże, to powiem Wam wszystkim, że z mojej strony to były brednie, i Was przeproszę za nie wiarygodne stwierdzenia.

Kurde! Wygrałeś! MD Brochów rzeczywiście nie istnieje...
Jak będę duży zostanę maszynistą!

reds0

  • Gość
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #35 dnia: 09 Kwietnia 2009, 16:54:16 »
Jasne, bo jest połączone z głównym. Bardzo śmieszne.

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #36 dnia: 09 Kwietnia 2009, 17:02:55 »
Połączone z Głównym? A co ma szopa Cargo do szopy IC i PR? Znasz w ogóle obowiązujący podział spółki PKP Cargo? Czy może zatrzymałeś się w czasach MT, MD, MZ?
Pozdrawiam, Sławek

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #37 dnia: 09 Kwietnia 2009, 17:33:25 »
Tak się przypatruję tym nowym postom i...no właśnie. Nie wiem, czy śmiać się, czy płakać? Zresztą co chwilę mamy na forum rewelacje odnośnie czy to Cargo, IC czy PR. Opamiętajcie się i nie powtarzajcie po przysłowiowym panu Czesiu z narzędziowni. To, że być może Wrocław Brochów przestanie istnieć jako szopa nie świadczy o tym, że Cargo upadnie. Zresztą podobne słuchy dochodzą jeśli chodzi o lokomotywownię w Dębicy. Cargo dąży do tego, aby szopy i tabor były w miejscach, gdzie pociągi zaczynają i kończą bieg, także tak samo los np. Bydgoszczy czy Łodzi jest zagrożony. Ale powtarzam, nie świadczy to o upadku Cargo. U nas w szopie także stoją rządki lokomotyw odstawionych do zapasu długotrwałego. Pewnie "Pan Józio" ostrzy już na nie zęby (przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać). Nie popadajmy w paranoję i zbytnią ekscytację. Czas pokaże jak będzie, ale myślę, że takich niepotwierdzonych "niusów" nie ma co upubliczniać.

Offline przem710

  • Wiadomości: 600
  • Tczew miasto kolejarzy :)
    • Zobacz profil
    • ForumKolejowe.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #38 dnia: 09 Kwietnia 2009, 22:20:06 »
Myślę że kolega EU07-457 ma w 100% racje. To jest tylko i wyłącznie wewnętrzna reorganizacja CARGO, tną koszty. Nawet jeżeli CARGO upadnie to kto będzie w stanie go zastąpić? Żaden z prywatnych operatorów nie posiada odpowiedniej ilości lokomotyw do całkowitego przejęcia ruchu od CARGO. No chyba że się mylę. PKP CARGO jeszcze powstanie z popiołów to tylko kwiestia czasu.

Offline fuji8

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1200
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 830
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #39 dnia: 10 Kwietnia 2009, 08:52:28 »
Popieram kolegę na górze. Żaden z prywaciarzy nie ma wystarczającej ilości lokomotyw. A jeśli nawet by miała, nie była by w stanie pkp CARGO zastąpić.
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"

Offline Krzysiek

  • Wiadomości: 200
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #40 dnia: 10 Kwietnia 2009, 09:10:42 »
Moim zdaniem likwidacja lokomotywowni W-w Brochów to czysty absurd, (chyba o to chodzi w tym temacie). Jest to jedna z większych stacji towarowych w Polsce, (jeśli nie największa). Wiele składów jest tam formowana i rozpoczyna swoją drogę w kierunku portu Szczecińskiego, na granice Polsko-Czeską, Polsko-Niemiecką, do GOP itd., Więc pozbycie się zaplecza w postaci lokomotyw to dziwne postępowanie. Brochów czasy swojej świetlności ma już za sobą, ale nie jest źle. Cargo tnie koszty i to, że parę osób dostało wypowiedzenia to nic dziwnego.
Pozdrawiam
Krzysiek

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #41 dnia: 10 Kwietnia 2009, 14:55:59 »
Najwieksza to Tarnowskie.

Offline maciekmaciek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 346
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #42 dnia: 12 Kwietnia 2009, 23:49:19 »
Taa, Tarnowskie ;] E może nie do końca na temat ale... Od kiedy we Wrocku jest szopa IC? ;p

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #43 dnia: 13 Kwietnia 2009, 00:18:25 »
A na głównym to co jest? Jarmark?:)

Offline pol102

  • Wiadomości: 960
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #44 dnia: 13 Kwietnia 2009, 00:40:59 »
Na głównym jest lokomotywownia PKP InterCity, a w peronach budki z tanim jadzeniem. Jarmark jest gdzie indziej.

Szopa IC we Wrocku jest od momentu podziału?

Offline przem710

  • Wiadomości: 600
  • Tczew miasto kolejarzy :)
    • Zobacz profil
    • ForumKolejowe.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #45 dnia: 13 Kwietnia 2009, 20:15:26 »
Pierwsze lokomotywy zaczęto przydzielać do IC Wrocław w maju 2008 roku, więc pewnie jest to przewidywana data utworzenia szopy IC we Wrocławiu

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #46 dnia: 13 Kwietnia 2009, 20:54:32 »
Pierwsze lokomotywy zaczęto przydzielać do IC Wrocław w maju 2008 roku, więc pewnie jest to przewidywana data utworzenia szopy IC we Wrocławiu

Zgadza się, lokomotywy do oddziału InterCity we Wrocławiu zaczęto przydzielać w maju, ale jeszcze do końca wakacji na budynku lokomotywowni wisiały obok siebie tablice IC i PR. Nie wiem natomiast, kiedy zaczęto przenosić pracowników warsztatu do InterCity, ale chyba ok. miesiąc wcześniej. Obecnie obok grupy "I" stoi kontener/budynek socjalny dla pracowników PR Wrocław.

Offline maciekmaciek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 346
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: CARGO Polska
« Odpowiedź #47 dnia: 13 Kwietnia 2009, 21:54:56 »
A przepraszam :P To chyba mi się pomyliło... Zdawało mi się że jest zakład a szopy IC nie ma. No ale pozory mylą.