Autor Wątek:  Problem ze słupem betonowym i słupkiem kilometrażowym  (Przeczytany 3891 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem ze słupem betonowym i słupkiem kilometrażowym
« dnia: 30 Marca 2009, 19:22:19 »
Witam. Przy wieszaniu trakcji napotkałem mały problem. Otóż postanowiłem wstawić słup betonowy: tr/-L]-3D.inc;BetonRelief1 Jak postanowiłem tak też zrobiłem. Niestety, ale w symulatorze brakuje słupa, a w powietrzu znajduje się sam wysięgnik.

Pragnę zaznaczyć, że korzystam z sieci trakcyjnej autorstwa kolegi @bohunIC.

W czym może tkwić problem? Jak go rozwiązać?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam, @mk1992.
« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2009, 20:31:39 wysłana przez mk1992 »

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Problem ze słupem betonowym
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Marca 2009, 19:29:45 »
Nie wstawiasz slupa, tylko wysiegnik. Wstaw inca o nazwie L-STB1-3D.inc .
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Problem ze słupem betonowym
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Marca 2009, 19:30:45 »
Zaprawde powiadam, godne to i sprawiedliwe, ale siec trakcyjna bochuna nieco ssie ;)

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem ze słupem betonowym
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Marca 2009, 19:39:13 »
Nie wstawiasz slupa, tylko wysiegnik. Wstaw inca o nazwie L-STB1-3D.inc .

Zapomniałem dodać, że zależy mi na wysięgniku -L]-3D (z przedłużką 0.4m).

Napotkałem drugi problem, podczas wieszania sieci trakcyjnej, w symulatorze pojawia się 1 drut jezdny, zamiast dwóch. Gdy w maxie naciskam na obiekt i wybieram polecenie Properties, to jest napisane: wires = 3. Teoretycznie wszystko wygląda w porządku...

@queuedEU: Ja tam nie narzekam...

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem ze słupem betonowym
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Marca 2009, 19:46:00 »
Zapomniałem dodać, że zależy mi na wysięgniku -L]-3D (z przedłużką 0.4m).
Słup betonowy z wysięgnikiem na konsolce, kryje się pod nazwą L-STB1]-3D.inc
Pozdrawiam, Sławek

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problem ze słupem betonowym
« Odpowiedź #5 dnia: 30 Marca 2009, 19:47:09 »
Cytuj
Napotkałem drugi problem, podczas wieszania sieci trakcyjnej, w symulatorze pojawia się 1 drut jezdny, zamiast dwóch. Gdy w maxie naciskam na obiekt i wybieram polecenie Properties, to jest napisane: wires = 3. Teoretycznie wszystko wygląda w porządku...

Twoje skrypty ssą...

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem ze słupem betonowym
« Odpowiedź #6 dnia: 30 Marca 2009, 19:52:15 »
@Sokarius: Pomogło. Dziękuję.

@ZiomalCL: Co jest nie tak z moimi skryptami?

EDIT: Korzystając z tego tematu prosiłbym również o jakiś szybki kurs wstawiania słupków kilometrażowych, gdyż nigdy nie miałem okazji się nimi "bawić" i nie bardzo wiem, jak je "rozgryźć".

Z góry bardzo dziękuję!
« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2009, 20:35:10 wysłana przez mk1992 »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problem ze słupem betonowym i słupkiem kilometrażowym
« Odpowiedź #7 dnia: 30 Marca 2009, 21:21:30 »
Ano to, że są spaprane i eksportują zawsze 1 drut...

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Problem ze słupem betonowym i słupkiem kilometrażowym
« Odpowiedź #8 dnia: 31 Marca 2009, 13:04:57 »
Z takiego szybkiego spojrzenia na funkcję eksportującą wynika, że nie wyłapuje Properties dotyczącej ilości drutów. Nie mam tutaj 3ds więc sprawdzę wieczorem co jest przyczyną. Poprawka prawdopodobnie dzisiaj.


   « Dodano: 31 Marca 2009, 19:53:56 »
Sprawdziłem. Był błąd w odczytywaniu Properties. Już poprawiony. Poprawka na serwerze (zbiorcza).
« Ostatnia zmiana: 31 Marca 2009, 19:53:56 wysłana przez gfirlejczyk »
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es