Autor Wątek:  Wydzielone z "Tekstury ET22 by adsim i EU07-033"  (Przeczytany 4746 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline maszyner

  • Wiadomości: 18
  • EN57 - cudowna jazda :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wydzielone z "Tekstury ET22 by adsim i EU07-033"
« dnia: 13 Marca 2009, 21:18:51 »
Świetna tekstura. Naprawdę włożyłeś dobry kawał roboty w to.

Wydzielam.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 17 Marca 2009, 22:08:12 wysłana przez Akvin »

Offline Mytnik

  • Wiadomości: 576
  • Administrator
    • Zobacz profil
    • Mój kanał na YT
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Marca 2009, 22:03:58 »
Cytuj
dobry kawał roboty
Chyba kawał dobrej roboty :P
A poza tym tekstura wyśmienita.
Można by było jeszcze zrobić text. tego byczka:
http://www.antylameriada.net/galeria/ET22-2000_18.06.2005_Warszawa.jpg

Offline idzi1910

  • Wiadomości: 51
  • Szwarno dziołcha z powstania
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Marca 2009, 22:05:58 »
Przecież 22-2000 jest w symku. A teksturka wyśmienita.
"WOW.powiec kiedy to wyjdzie w publuikacjach i jakim klawiszem włączac światło w kabinie" ~Paulo Coelho

Offline Mytnik

  • Wiadomości: 576
  • Administrator
    • Zobacz profil
    • Mój kanał na YT
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Marca 2009, 22:08:37 »
Tak tak, wiem że jest, ale w symku chyba nie ma tego śmiesznego grilla z przodu.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Marca 2009, 22:19:42 »
Nie ma w MaSzynie modelu ET22-2000, wiec po co robic teksture? Widzialem kiedys na forum screeny maszynowej ET22-2000, ale za bardzo nie przypominalo to oryginalu.

Offline murphy77

  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #5 dnia: 13 Marca 2009, 22:44:21 »
Jak to nie ma? Przecież jest ...

Offline Mytnik

  • Wiadomości: 576
  • Administrator
    • Zobacz profil
    • Mój kanał na YT
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #6 dnia: 13 Marca 2009, 22:45:28 »
Jest ale kabina, na stary model 201E

Offline filip2h

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #7 dnia: 14 Marca 2009, 14:33:32 »
Też się zgadzam z tym faktem, tylko że ja przynajmniej zdążyłem zrobić kopię zapasową bo zawsze to robię. Dopiero jak odpaliłem starego byka z żółtym czołem to się trochę zdziwiłem ;)

reds0

  • Gość
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #8 dnia: 14 Marca 2009, 14:52:51 »
Ja mam taką sugestię, że pantografy nawet na starym loku dość fajnie wyglądają. W końcu,to nowość postęp idzie.

Offline filip2h

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #9 dnia: 14 Marca 2009, 14:56:36 »
No OT się zrobił, ale powiem że do zielonych malowań trochę odnowionych jeszcze te pantografy pasują, ale wyobraź sobie żółtopyskiego byka całego ociekającego rdzą z połówkowymi pantografami, albo z pięknymi czarnymi wózkami i czerwonymi aż świecącymi się od nowości pantografami nawet zwykłymi. Masakra... Ale już nawet nie chodzi o to, bo to jest rzecz gustu. Ale przynajmniej mogła by być jakaś wzmianka o podmianie w czytajto/readme.

reds0

  • Gość
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #10 dnia: 14 Marca 2009, 15:01:34 »
@filip2h. To chyba byś się trochę zdziwił, ostatnio jakiś numer jamnika z Czechowic był na Brochowie. Stare malowanie ale pantografy już nowe, nie pamiętam numeru, zdjęcia też żadnego, bo nie zdążyłem zrobić.

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1697
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #11 dnia: 14 Marca 2009, 15:03:46 »
A np. taka sytuacja: helmut połamał patyki, dostał nowe i co? Całe pudło odmalować, bo nie pasuje do patyków? Bez przesadyzmu...
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #12 dnia: 14 Marca 2009, 15:52:12 »
Tu nawet nie chodzi o to czy nowe wózki pasują do rdzewiejącego byka, tylko o sam fakt, że w pliku z opisem paczki zupełnie brak informacji o podmianie dwóch tak ważnych plików.

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #13 dnia: 14 Marca 2009, 16:33:24 »
Moim zdaniem można zrobić to inaczej, .t3d oraz .mmd i .chk zrobić kopię i dać nazwę np. 201E-CARGO.
W pliku .t3d pozmieniać nazwę tekstury wózka, patyków. Wtedy zmieniamy nazwę tekstury wózka i patyka na taką jaką zamieniliśmy w .t3d .
Pozdrawiam!
A co ja niby napisałem w moim pierwszym poście? Ja sam umiem zmodyfikować te pliki i dzięki temu mam w swoim symku porządek, ale większość użytkowników będzie z tym miała problem.
Myślałem, że "procedura zgłaszania i akceptacji dodatków" ma służyć temu, żeby wydawane paczki były gotowe do użycia przez zwykłego użytkownika i żeby nie powodowały niepożądanych zmian/konfliktów/niezgodności w działaniu symulatora...

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #14 dnia: 14 Marca 2009, 17:38:47 »
Myślałem, że "procedura zgłaszania i akceptacji dodatków" ma służyć temu, żeby wydawane paczki były gotowe do użycia przez zwykłego użytkownika i żeby nie powodowały niepożądanych zmian/konfliktów/niezgodności w działaniu symulatora...
Masz rację, w tym przypadku Beta dali ciała. Wnioski wyciągnie administracja.
Pozdrawiam

Offline filip2h

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #15 dnia: 14 Marca 2009, 18:10:32 »
Co do testu dodatków, to betatesterzy naprawdę mogli by być bardziej aktywni. Nie wiem jak w przypadku innych dodatków, ale przy moim wypowiadało się kilku. A szczególnie jeśli chodzi o akceptację to nie powinno być tak, że jeśli nie zgłosi się żadnych błędów, tylko jeśli powiedzmy powyżej pięciu się wypowie że "OK i nie widzę żadnych błędów". Wtedy widać, że ktoś coś testuje i robi. Bo może się nikt nie wypowiadać i równać się to będzie z akceptacją a się okaże, że dodatek jest lipny, bo nikt nie przetestował. Nie mam dostępu do testu dodatków tak więc powtarzam, że nie wiem jak z innymi dodatkami i jeśli się mylę to przepraszam. Test nie tylko się powinien odbywać pod względem dodatku, ale też jego że tak powiem oprawy i zaplecza technicznego, tzn. np. jak napisany jest plik readme. Wiem, że to duży OT, ale jak już piszecie na ten temat to i ja dorzuciłem coś od siebie.

Offline filip2h

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #16 dnia: 14 Marca 2009, 19:55:03 »
Ja wierzę, że jednak ludzie są inteligentni i potrafią takie coś zauważyć(...)
Przeglądnij bocznicę to zwątpisz ;)
(...)nie będę wrzucał żadnych dodatkowych tekstur.
Ależ wrzucaj, tylko na przyszłość można napisać o tym w readme :)

No może będzie dość tego OT. Myślę, że trzeba by było tu posprzątać, co nie?

Co się odwlecze to nie uciecze, co ma wisieć nie utonie.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 14 Marca 2009, 20:47:19 wysłana przez Akvin »

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 104
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #17 dnia: 15 Marca 2009, 09:08:44 »
Co do postu @reds0

Cytuj
To chyba byś się trochę zdziwił, ostatnio jakiś numer jamnika z Czechowic był na Brochowie. Stare malowanie ale pantografy już nowe, nie pamiętam numeru, zdjęcia też żadnego, bo nie zdążyłem zrobić.
Jeśli stare malowanie i połówkowe, to mógł to być 41-005. Chyba tylko on ma takie cechy. Bo jeżdżą z połówkowymi jamniki ale w malowaniu Cargo.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #18 dnia: 15 Marca 2009, 09:41:37 »
OIDP to piątka jest z Łaz. Według mnie, to był czechowicki łamaniec 188: http://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/details.php?image_id=17002&mode=search&sessionid=52 .
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 104
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #19 dnia: 15 Marca 2009, 10:18:14 »
Tak, z Łaz:)
BTW mechanik chyba tym jamnikiem nawet pod 300 [A] nie dochodził:)
I w tym pociągu jest kosmiczny tłok pomiędzy B-B Gł. a Żywcem albo dalej... Za mało wagonów.