Ankieta

Czy przeszkadza Ci, że wagon jest za krótki o 22 cm?

Tak
Nie

Autor Wątek:  Es_v02.rar  (Przeczytany 5067 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sigman

  • Gość
Es_v02.rar
« dnia: 12 Marca 2009, 01:38:15 »
Daję do testów, mój pierwszy model wagonu - Es.
Link oraz opis paczki kilka postów niżej.

Screeny:
« Ostatnia zmiana: 04 Kwietnia 2009, 20:21:59 wysłana przez Akvin »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6355
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 389
Odp: Es_v02.rar
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Marca 2009, 03:10:49 »
Plik dynamic/PKP/Es_v02/ldr-es.bmp jest do wywalenia. Ja zrezygnowałem z obsługi tych obrazków w swoim programie ze względu na niewielką ich ilość oraz trudności w tworzeniu nowych. Aktualnie nic ich nie używa.

Po wyeksportowaniu T3D do 3DS pojawiły mi się po trzy drobne obiekty na końcach wagonu, ale parę metrów pod nim. Obiekty te są częścią coupler1_0 oraz coupler2_0.

Większość obiektów w T3D ma widoczność 0-1000, koła 0-250, wężyki 0-80, poręcze 0-200. W wolnym miejscu na teksturze proponuję wkleić miniaturkę tekstury wagonu, zrobioną poprzez zrzut ekranu modelu w Symulatorze i obleczenie w nią prostopadłościanu (obejmujący również wózki, 8 trójkątów, bez dna i góry). Następnie trzeba przetestować, z jakiej odległości można zamienić pełny model na ów prostopadłościan bez zauważalnego przejścia.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: Es_v02.rar
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Marca 2009, 15:33:29 »
Następnie trzeba przetestować, z jakiej odległości można zamienić pełny model na ów prostopadłościan bez zauważalnego przejścia.
Logarytm odległości wprost do rozdzielczości :) Czyli im większa rozdzielczość, tym potrzebna większa odległość.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Sigman

  • Gość
Odp: Es_v02.rar
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Marca 2009, 16:11:56 »
Większość obiektów w T3D ma widoczność 0-1000, koła 0-250, wężyki 0-80, poręcze 0-200. W wolnym miejscu na teksturze proponuję wkleić miniaturkę tekstury wagonu, zrobioną poprzez zrzut ekranu modelu w Symulatorze

Nie ma wolnego miejsca na teksturze. Nie będę robił takiego czegoś.

Jaką widoczność powinny mieć obiekty?

Po wyeksportowaniu T3D do 3DS pojawiły mi się po trzy drobne obiekty na końcach wagonu, ale parę metrów pod nim. Obiekty te są częścią coupler1_0 oraz coupler2_0.

Nie wiem, o jakich obiektach mówisz. W pliku max, z którego eksportowałem do t3d niczego takiego nie ma. Może powstały na skutek błędów w eksporcie do 3ds.
« Ostatnia zmiana: 12 Marca 2009, 16:19:35 wysłana przez Sigman »

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Es_v02.rar
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Marca 2009, 17:30:11 »
======= WAGON TOWAROWY Es ========

Es, ale jaki typ? Pod serią Es jest kilka, o ile nie kilkanaście typów wagonów.

Sigman

  • Gość
Odp: Es_v02.rar
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Marca 2009, 17:39:45 »
======= WAGON TOWAROWY Es ========

Es, ale jaki typ? Pod serią Es jest kilka, o ile nie kilkanaście typów wagonów.

NIE WIEM.
Es po prostu. Możesz sobie poszukać zdjęć na różnych portalach, jak Cię to interesuje ;)

Offline firefoxfan

  • Wiadomości: 244
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Es_v02.rar
« Odpowiedź #6 dnia: 12 Marca 2009, 17:46:28 »
Po wyeksportowaniu T3D do 3DS pojawiły mi się po trzy drobne obiekty na końcach wagonu, ale parę metrów pod nim. Obiekty te są częścią coupler1_0 oraz coupler2_0.
Błąd ten występował w każdym wagonie/lokomotywie z sprzęgami yB, jednak do tej pory nie było wiadomo, który podmodel powoduje ten problem.

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Es_v02.rar
« Odpowiedź #7 dnia: 12 Marca 2009, 19:43:32 »
Es po prostu. Możesz sobie poszukać zdjęć na różnych portalach, jak Cię to interesuje ;)

Chodzi o to, że w symulatorze był już model 9W, Ty zrobiłeś 3W/L, a nazwa serii jest taka sama i niektórym może się mylić. A jeśli ktoś zrobi jeszcze kolejne wagony z serii 9W to też będą foldery "Es_1, Es_2, Es_3" itd. ? Może lepiej nazywać foldery wydawanych modeli wg typów, a nie wg serii, to tak jakby lokomotywy mieć poukładane w katalogach "EU, EP, ET"...

Poza tą jedną uwagą - model świetny! :-)

Sigman

  • Gość
Es_v02_1.rar
« Odpowiedź #8 dnia: 12 Marca 2009, 21:24:23 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-03-19 21:24.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-03-26 21:24.

Plik o ozmiarze: 3570348 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/4551/Es_v02_1.rar

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2004-10-17 17:52:06 ....A        32786         6593  dynamic/PKP/Es_v02/#sprzeg.tga
2009-03-12 00:55:53 ....A       393272       257950  dynamic/PKP/Es_v02/coal.bmp
2009-03-12 01:03:13 ....A        12732         1448  dynamic/PKP/Es_v02/coal.t3d
2008-10-12 21:37:44 ....A        98358        42662  dynamic/PKP/Es_v02/endt.bmp
2009-03-12 01:04:00 ....A         1346          838  dynamic/PKP/Es_v02/Es.chk
2003-05-28 02:39:38 ....A          178          140  dynamic/PKP/Es_v02/Es.mmd
2009-03-12 16:50:16 ....A      1746097       106673  dynamic/PKP/Es_v02/Es.t3d
2009-03-12 16:53:40 ....A      2097196       845747  dynamic/PKP/Es_v02/Es01.tga
2009-03-12 20:41:37 ....A      2097196       865195  dynamic/PKP/Es_v02/Es02.tga
2009-03-11 23:18:41 ....A        12344         6878  dynamic/PKP/Es_v02/hak.bmp
2009-03-12 21:11:28 ....A       393272       115090  dynamic/PKP/Es_v02/kolopeln.bmp
2009-03-12 11:42:10 ....A       786486       442687  dynamic/PKP/Es_v02/sand.bmp
2009-03-12 21:15:47 ....A        12732         1451  dynamic/PKP/Es_v02/sand.t3d
2009-03-12 00:52:06 ....A       786488       722465  dynamic/PKP/Es_v02/scrap.bmp
2009-03-12 01:03:33 ....A        12733         1454  dynamic/PKP/Es_v02/scrap.t3d
2009-03-11 12:10:37 ....A        49206        19200  dynamic/PKP/Es_v02/sprzeg.bmp
2009-03-11 17:37:42 ....A       524332       132044  dynamic/PKP/Es_v02/wozek.tga
2009-03-12 21:17:49 ....A         1362          541  info.txt
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                               9058116      3569056  18 files, 3 folders

Cytat: info.txt
======= WAGON TOWAROWY Es ========

Autor modelu - Sigman
Autor tekstur - Sigman

Podziękowania dla Sakoriusa za przesłanie
sprzęgów, zderzaków, wężyków, wózków, poręczy, haków holowniczych i końcówek.

UWAGA!!!

Aby wężyki hamulcowe się krzyżowały, potrzebny jest wpis w pliku eu07.ini:

newaircouplers yes

W paczce znajduje się nowa tekstura koła (kolopeln.bmp).
Można ją wstawić do katalogu textures/tabor, wtedy we wszystkich wagonach będą nowe koła.

__________________________________________________________
Wpisy do scenerii:

//Pusty:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 0 enddynamic

//Z węglem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 30 coal enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 30 coal enddynamic

//Ze złomem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 20 scrap enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 20 scrap enddynamic

//Ze piachem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 30 sand enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 30 sand enddynamic


Wpis do dynamic.dat

ES
Es
0

__________________________________________________________

Sigman & Sakorius 2009


Dodane:

- nowa tekstura (wagonu bardziej "używanego")
- nowy ładunek - piasek
- nowa tekstura koła

Poprawki:

- drobne poprawki w mapowaniu i pierwszej teksturze
- poprawiona widoczność elementów

Offline bve2

  • Wiadomości: 195
    • Zobacz profil
    • http://www.admineu07.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Es_v02.rar
« Odpowiedź #9 dnia: 12 Marca 2009, 23:47:01 »
Drugi screen  - nad zoltym hakiem po prawej stronie -przesunieta tekstura - widac po literach SP

Online Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 67
Odp: Es_v02.rar
« Odpowiedź #10 dnia: 13 Marca 2009, 08:01:42 »
Model jest za krótki. Na teksturze widać, że długość pojazdu wynosi 10 m, a w *.chk długość wynosi 9,78 m. Brakuje 22 cm. Skutkuje to tym, że sprzęgi są za długie a przewody powietrzne nie pasują do siebie. Wychodzi na to, że zderzaki są za krótkie.
Pozdrawiam.

Sigman

  • Gość
Odp: Es_v02.rar
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Marca 2009, 15:13:38 »
Sp już poprawione.

Dodałem ankietę z pytaniem, czy komuś robi różnicę 22 cm.

Zderzaki są za krótkie tylko o tyle, co wystaje zielonego. Mogę to poprawić, ale tylko to.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6169
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 889
Odp: Es_v02.rar
« Odpowiedź #12 dnia: 13 Marca 2009, 18:15:39 »
Wiesz, zawsze można teksturę zmanipulować :] Ale żeby nie było, że ja tak mało konstruktywnie, polecam wpis:
Kod: (plik chk) [Zaznacz]
Brake: BrakeValve=ESt3 BrakeType=Oerlikon NBpA=4 MBF=42.6 MaxBP=0.39 BCN=1 BCR=0.152 BCD=0.20 BCM=1.3 BCMmax=3.1No i proponowałbym teksturki po numerkach nazywać.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Sigman

  • Gość
Es_v02_2.rar
« Odpowiedź #13 dnia: 14 Marca 2009, 18:41:13 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-03-22 03:15.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-03-29 04:15.

Plik o rozmiarze: 5925021 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/4551/Es_v02_3.rar

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2004-10-17 17:52:06 ....A        32786         6593  dynamic/PKP/Es_v02/#sprzeg.tga
2009-03-12 00:55:53 ....A       393272       257950  dynamic/PKP/Es_v02/coal.bmp
2009-03-12 01:03:13 ....A        12732         1448  dynamic/PKP/Es_v02/coal.t3d
2008-10-12 21:37:44 ....A        98358        42662  dynamic/PKP/Es_v02/endt.bmp
2009-03-15 02:17:13 ....A         1388          863  dynamic/PKP/Es_v02/Es.chk
2003-05-28 02:39:38 ....A          178          140  dynamic/PKP/Es_v02/Es.mmd
2009-03-14 18:11:02 ....A      1725664       104767  dynamic/PKP/Es_v02/Es.t3d
2009-03-12 16:53:40 ....A      2097196       845747  dynamic/PKP/Es_v02/Es01.tga
2009-03-13 14:43:12 ....A      2097196       865183  dynamic/PKP/Es_v02/Es02.tga
2009-03-11 23:18:41 ....A        12344         6878  dynamic/PKP/Es_v02/hak.bmp
2009-03-12 21:11:28 ....A       393272       115090  dynamic/PKP/Es_v02/kolopeln.bmp
2009-03-15 02:10:08 ....A       786488       327983  dynamic/PKP/Es_v02/ruda.bmp
2009-03-15 02:01:16 ....A        12329         1444  dynamic/PKP/Es_v02/ruda.t3d
2009-03-12 11:42:10 ....A       786486       442687  dynamic/PKP/Es_v02/sand.bmp
2009-03-12 21:15:47 ....A        12732         1451  dynamic/PKP/Es_v02/sand.t3d
2009-03-15 01:56:20 ....A       786488       653642  dynamic/PKP/Es_v02/sand2.bmp
2009-03-15 02:01:22 ....A        12330         1442  dynamic/PKP/Es_v02/sand2.t3d
2009-03-12 00:52:06 ....A       786488       722465  dynamic/PKP/Es_v02/scrap.bmp
2009-03-12 01:03:33 ....A        12733         1454  dynamic/PKP/Es_v02/scrap.t3d
2009-03-15 02:11:38 ....A       786488       728097  dynamic/PKP/Es_v02/scrap2.bmp
2009-03-15 02:00:33 ....A        12331         1444  dynamic/PKP/Es_v02/scrap2.t3d
2009-03-11 12:10:37 ....A        49206        19200  dynamic/PKP/Es_v02/sprzeg.bmp
2009-03-15 02:12:39 ....A       786488       640288  dynamic/PKP/Es_v02/tluczen.bmp
2009-03-15 02:16:16 ....A        12332         1444  dynamic/PKP/Es_v02/tluczen.t3d
2009-03-11 17:37:42 ....A       524332       132044  dynamic/PKP/Es_v02/wozek.tga
2009-03-15 03:09:40 ....A         2439          799  info.txt
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                              12234076      5923205  26 files, 3 folders

Cytat: info.txt
======= WAGON TOWAROWY Es (3W/L) ========

Autor modelu - Sigman
Autor tekstur - Sigman

Podziękowania dla Sakoriusa za przesłanie
sprzęgów, zderzaków, wężyków, wózków, poręczy, haków holowniczych i końcówek.

UWAGA!!!

Aby wężyki hamulcowe się krzyżowały, potrzebny jest wpis w pliku eu07.ini:

newaircouplers yes

W paczce znajduje się nowa tekstura koła (kolopeln.bmp).
Można ją wstawić do katalogu textures/tabor, wtedy we wszystkich wagonach będą nowe koła.

Tekstury ładunków daję do wykorzystania również w innych wagonach.
Należy pamiętać, że te tekstury przystosowane są do mapowania poziomo (powinny być rozciągane wzdłuż osi "x" tekstury).
Jeśli jakiś wagon posiada ładunek zmapowany wzdłuż osi "y" tekstury, należy obrócić tekstury o 90 stopni
(na przykład w programie paint).

__________________________________________________________
Wpisy do scenerii:

//Pusty:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 0 enddynamic

//Z węglem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 30 coal enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 30 coal enddynamic

//Z rudą żelaza:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 30 ruda enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 30 ruda enddynamic

//Z grubym złomem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 20 scrap enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 20 scrap enddynamic

//Z drobnym złomem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 25 scrap2 enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 25 scrap2 enddynamic

//Z piachem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 30 sand enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 30 sand enddynamic

//Z innym piachem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 30 sand2 enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 30 sand2 enddynamic

//Z innym tłuczniem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 30 tluczen enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 30 tluczen enddynamic


Wpis do dynamic.dat

ES
Es
0

__________________________________________________________

Sigman & Sakorius 2009


Poprawki:

- Zwiększona długość zderzaków. Teraz model ma 9,87 m i nie będę już tego zmieniał. Nie podoba się - nie wstawiać do scn. 13 cm w skali 10 m to naprawdę mała różnica. (1,3%)
- Dodany wpis do "Brake" od yB.
- Poprawiona druga tekstura (Sp)
- Optymalizacja modelu (usunięte niepotrzebne płaszczyzny)


   « Dodano: 15 Marca 2009, 03:15:45 »

Dodałem kilka nowych ładunków i poprawiłem troszkę model ładunku. Myślę, że będzie to dobre urozmaicenie, można będzie tworzyć różne ciekawe składy.
Poprawiłem też troszkę sam model wagonu (przesunięcie jednej z wewnętrznych ścian).

Mam nadzieję, że to będzie już finalna wersja.
« Ostatnia zmiana: 15 Marca 2009, 03:22:35 wysłana przez Sigman »

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Es_v02.rar
« Odpowiedź #14 dnia: 16 Marca 2009, 21:34:36 »
Piekny model. Popraw jeszcze odblaski, bo nie sa wsuniete do konca. Nie wyglada to naturalnie. Pokazane na screenie.

Sigman

  • Gość
Es_v02_4.rar
« Odpowiedź #15 dnia: 16 Marca 2009, 22:59:09 »
Minimalny czas testów do dnia 2009-03-23 22:59.
Jeśli nie zostaną zgłoszone błędy, automatyczna akceptacja w dniu 2009-03-30 23:59.

Plik o rozmiarze: 5925513 bajtów:
http://eu07.pl/userfiles/4551/Es_v02_4.rar

   Date      Time    Attr         Size   Compressed  Name
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
2004-10-17 17:52:06 ....A        32786         6593  dynamic/PKP/Es_v02/#sprzeg.tga
2009-03-12 00:55:53 ....A       393272       257950  dynamic/PKP/Es_v02/coal.bmp
2009-03-15 02:50:29 ....A        12466         1502  dynamic/PKP/Es_v02/coal.t3d
2008-10-12 21:37:44 ....A        98358        42662  dynamic/PKP/Es_v02/endt.bmp
2009-03-15 02:17:13 ....A         1388          863  dynamic/PKP/Es_v02/Es.chk
2003-05-28 02:39:38 ....A          178          140  dynamic/PKP/Es_v02/Es.mmd
2009-03-16 22:52:11 ....A      1725588       104814  dynamic/PKP/Es_v02/Es.t3d
2009-03-12 16:53:40 ....A      2097196       845747  dynamic/PKP/Es_v02/Es01.tga
2009-03-13 14:43:12 ....A      2097196       865183  dynamic/PKP/Es_v02/Es02.tga
2009-03-11 23:18:41 ....A        12344         6878  dynamic/PKP/Es_v02/hak.bmp
2009-03-12 21:11:28 ....A       393272       115090  dynamic/PKP/Es_v02/kolopeln.bmp
2009-03-15 02:10:08 ....A       786488       327983  dynamic/PKP/Es_v02/ruda.bmp
2009-03-15 02:50:39 ....A        12607         1532  dynamic/PKP/Es_v02/ruda.t3d
2009-03-12 11:42:10 ....A       786486       442687  dynamic/PKP/Es_v02/sand.bmp
2009-03-16 19:33:02 ....A        12466         1506  dynamic/PKP/Es_v02/sand.t3d
2009-03-15 01:56:20 ....A       786488       653642  dynamic/PKP/Es_v02/sand2.bmp
2009-03-16 19:33:09 ....A        12467         1507  dynamic/PKP/Es_v02/sand2.t3d
2009-03-12 00:52:06 ....A       786488       722465  dynamic/PKP/Es_v02/scrap.bmp
2009-03-16 19:33:16 ....A        12467         1508  dynamic/PKP/Es_v02/scrap.t3d
2009-03-15 02:11:38 ....A       786488       728097  dynamic/PKP/Es_v02/scrap2.bmp
2009-03-16 19:33:23 ....A        12468         1509  dynamic/PKP/Es_v02/scrap2.t3d
2009-03-11 12:10:37 ....A        49206        19200  dynamic/PKP/Es_v02/sprzeg.bmp
2009-03-15 02:12:39 ....A       786488       640288  dynamic/PKP/Es_v02/tluczen.bmp
2009-03-16 19:33:30 ....A        12469         1508  dynamic/PKP/Es_v02/tluczen.t3d
2009-03-11 17:37:42 ....A       524332       132044  dynamic/PKP/Es_v02/wozek.tga
2009-03-16 22:55:03 ....A         2433          799  info.txt
------------------- ----- ------------ ------------  ------------------------
                              12233885      5923697  26 files, 3 folders

Cytat: info.txt
======= WAGON TOWAROWY Es (3W/L) ========

Autor modelu - Sigman
Autor tekstur - Sigman

Podziękowania dla Sakoriusa za przesłanie
sprzęgów, zderzaków, wężyków, wózków, poręczy, haków holowniczych i końcówek.

UWAGA!!!

Aby wężyki hamulcowe się krzyżowały, potrzebny jest wpis w pliku eu07.ini:

newaircouplers yes

W paczce znajduje się nowa tekstura koła (kolopeln.bmp).
Można ją wstawić do katalogu textures/tabor, wtedy we wszystkich wagonach będą nowe koła.

Tekstury ładunków daję do wykorzystania również w innych wagonach.
Należy pamiętać, że te tekstury przystosowane są do mapowania poziomo (powinny być rozciągane wzdłuż osi "x" tekstury).
Jeśli jakiś wagon posiada ładunek zmapowany wzdłuż osi "y" tekstury, należy obrócić tekstury o 90 stopni
(na przykład w programie paint).

__________________________________________________________
Wpisy do scenerii:

//Pusty:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 0 enddynamic

//Z węglem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 30 coal enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 30 coal enddynamic

//Z rudą żelaza:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 30 ruda enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 30 ruda enddynamic

//Z grubym złomem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 20 scrap enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 20 scrap enddynamic

//Z drobnym złomem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 25 scrap2 enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 25 scrap2 enddynamic

//Z piachem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 30 sand enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 30 sand enddynamic

//Z innym piachem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 30 sand2 enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 30 sand2 enddynamic

//Z tłuczniem:
node -1 0 Es01 dynamic PKP\Es_v02 Es01.tga Es 0.0 nobody 3 30 tluczen enddynamic
node -1 0 Es02 dynamic PKP\Es_v02 Es02.tga Es 0.0 nobody 3 30 tluczen enddynamic


Wpis do dynamic.dat

ES
Es
0

__________________________________________________________

Sigman & Sakorius 2009


Poprawione końcówki i modele ładunków. (W poprzedniej wersji chyba dałem niepoprawione przez przypadek.)

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Es_v02.rar
« Odpowiedź #16 dnia: 17 Marca 2009, 16:18:06 »
Elegancko. Teraz juz nie ma sie do czego przyczepic :).