Autor Wątek:  MULTIPLAYER  (Przeczytany 5148 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MKZP

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
MULTIPLAYER
« dnia: 28 Lutego 2009, 20:31:38 »
Witam.
Chciałem się zapytać czy jest możliwość stworzenia Multiplayer'a do gry "Maszyna EU07". Proszę o odpowiedzi. Wiem że te tematy były poruszane kilka lat temu, ale teraz technika się polepszyła i moze by się dało stworzyć coś takiego.

Zapoznaj się z układem działów. Napisałeś w "na warsztacie", co sugeruje, że zamierzasz tworzyć obsługę multiplayer dla MaSzyny.

Przenoszę.
Quark-t
« Ostatnia zmiana: 28 Lutego 2009, 20:57:03 wysłana przez Quark-t »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6165
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
Odp: MULTIPLAYER
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Lutego 2009, 20:47:28 »
Tak, ale będą lagi, wysokie pingi i null tracki.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: MULTIPLAYER
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Lutego 2009, 20:49:17 »
Do gry na pewno nie, ale do symulatora być może.
A z tymi wątkami sprzed kilku lat..., są też świeższe rzeczy:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,8090.0.html
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6313
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 342
Odp: MULTIPLAYER
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Lutego 2009, 22:24:58 »
Ja aktualnie opracowuję binarny format zapisu scenerii. Głównie na potrzeby edytora, który przy okazji tworzę. Do serwera ruchu, na potrzeby obsługi multiplayera wiele danych z tego pliku będzie niepotrzebnych. Można by opracować bardziej zwarty format zapisu danych, ale raczej nie będę już tego robił i pozostanę przy jednym formacie.

Obecnie jestem na etapie ustawiania profili pionowych dla torów. Z ważniejszych rzeczy do zrobienia zostało dodanie semaforów i wskaźników, a następnie połączenie ich zależnościami. Wtedy będzie można pomyśleć o symulowaniu ruchu pojazdów i przejmowaniu pojazdów przez użytkowników podłączonych przez TCP/IP. Jak dla mnie, format binarny i realistyczna trasa w nim zapisana to są podstawy do dalszej pracy. Format i edytor powstają przy okazji pracy nad scenerią PMPPW - obecnie jest to 12286 odcinków torów o łącznej długości 630.2km.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: MULTIPLAYER
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Lutego 2009, 23:59:30 »
No i mamy jeszcze Katowice-Zwardoń. Również ładny kawałek.

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: MULTIPLAYER
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Marca 2009, 00:03:14 »
No i mamy jeszcze Katowice-Zwardoń. Również ładny kawałek.

Q zrobił kiedyś całkiem fajne multi ;) Lokalnie nawet działało ;D

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: MULTIPLAYER
« Odpowiedź #6 dnia: 01 Marca 2009, 00:05:35 »
Tia. Tylko potem sie okazalo, ze u kazdego lok jedzie w inna strone ;)

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: MULTIPLAYER
« Odpowiedź #7 dnia: 01 Marca 2009, 01:34:20 »
Czepiasz się szczegółów ;P Jak mi pokazywał to dobrze działało :)

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6165
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
Odp: MULTIPLAYER
« Odpowiedź #8 dnia: 01 Marca 2009, 09:02:03 »
Moje testy lokalne również działały bardzo dobrze, jednakże czasem pakiety się gubiłyprzez internet i ten trzeci wylatywał na nulltracka. Ale za to każdy się poruszą w tę stronę, w którą powinien :]
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: MULTIPLAYER
« Odpowiedź #9 dnia: 01 Marca 2009, 12:26:09 »
Zróbmy coś na wzór turniejów CS'a :D Niewielki (no powiedzmy 16 komputerów) LAN i zlot jak się patrzy :D Oczywiście pojeździmy po mapie PL, do tego czasu Q zrobi cały teren ;D

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: MULTIPLAYER
« Odpowiedź #10 dnia: 01 Marca 2009, 13:23:34 »
Nie pal juz tego Milosz. Ty sie lepiej wez za kase na nastepny miesiac :P