Symulator EU07 (i nie tylko) > Na warsztacie

Budynki PKP, szafy, rozdzielnie, przystanki

<< < (4/6) > >>

adsim:
Witam. To działa na tej samej zasadzie, co zmienne tekstury dachów na budynkach. W modelu musisz nadać tym elemetom nazwę replacableroof i replacablecostam (zajrzyj do pliku t3d jakiejś nastawni, czy coś, na pewno to znajdziesz) i dodatkowo tworzysz plik inc dla tego modelu, gdzie określasz miejsce wpisania nazwy tekstury tablicy/dachu. Nic skomplikowanego. Powinieneś się połapać:)
Jeśli chodzi jeszcze o inne modele - nie myślałeś o jakichś prostych modelach pojazdów drogowych? Może jakieś ciągniki do wstawienia na bezkresne stepy Maszynowe, co by jezdzily po tych polach?:D

Sakorius:
@Rozi, @J@n3K - pokażcie mapowania tych obiektów, jak wyglądają, bo może będę miał dla Was misje. Widzę, że bardzo ładnie wychodzą te obiekty ;)

Rozi:
Oto jest mapowanie. Nie znam się za dobrze na mapowaniu. Widać, że jest wykonane kiepsko. Ale po woli się uczę :)

Sakorius:
No i elegancko :) Podejmiecie się zadaniu wymodelowania obiektów do Trasy Szczecin? Dostarczam materiał fotograficzny oraz niektóre wymiary (niestety nie dla wszystkich obiektów).

Rozi:

--- Cytat: Sakorius w 09 Lutego 2009, 01:06:06 ---No i elegancko :) Podejmiecie się zadaniu wymodelowania obiektów do Trasy Szczecin? Dostarczam materiał fotograficzny oraz niektóre wymiary (niestety nie dla wszystkich obiektów).

--- Koniec cytatu ---

Jak dostarczysz zdjęcia ja mogę wykonać modele i mapowanie. Nie wiem na czym miała by polegać praca Janusza, ale ja jestem gotów (mogę wykonać modele i mapowanie).

Pozdrawiam

« Dodano: 09 Lutego 2009, 06:49:23 »Jeszcze dodam, że te mapowania są wykonane generalnie w 2048x2048. Pomyślałem, że jak komuś karta uciągnie, to może mieć takie wielkie rozmiary, ale ja chyba nie widzę różnicy jak jest 1024x1024. Ale każdy może sobie przekonwertować.

« Dodano: 09 Lutego 2009, 01:52:07 »