Autor Wątek:  GLUT32.DLL  (Przeczytany 8512 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jaskiniowy

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
GLUT32.DLL
« dnia: 20 Stycznia 2009, 22:43:57 »
Witam, zamieniłem pojazd eu07 na ed72 w scenerii SDR18, ale przy uruchamianiu tego składu pojawia mi się taki komunikat: "Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono GLUT32.DLL. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawic ten problem". O co chodzi z tym "glutem"?

http://www.xmission.com/~nate/glut.html
« Ostatnia zmiana: 20 Stycznia 2009, 23:26:05 wysłana przez REWIZOR »

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: GLUT32.DLL
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Stycznia 2009, 22:53:23 »
Skoro nie masz gluta... weź z załącznika ;-)

Offline jaskiniowy

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: GLUT32.DLL
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Stycznia 2009, 17:18:27 »
No dzięki, pobrałem tego gluta z załącznika,ale - gdzie mam go rozpakować? Czy do katalogu z "siódemką", czy do katalogu windows\system...? Rozpakowałem go do katalogu z EU07, ale tam wyczytałem, że to ma byc w systemie? To jak to ma być?
Teraz, gdy odpalam grę, obojętnie jaką misję pojawia się komunikat : "wystąpił problem z aplikacją EU07.exe i zostanie ona zamknięta".

Offline buczo

  • Wiadomości: 311
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: GLUT32.DLL
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Stycznia 2009, 00:32:44 »
GLUT32.DLL. wypakuj do głownego katalogu Maszyny. Błędy wyskakujące w symku są opisywane w wątku:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,10622.msg101223.html#to
Właśnie tam @Rozi wyłozył Ci rozwiązanie problemu...


« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2009, 00:34:53 wysłana przez buczos »
Gdy zbudzi nas dźwięk potłuczonego szkła....

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: GLUT32.DLL
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Stycznia 2009, 03:16:21 »
Jeśli chodzi o GLUT32.dll, to wypakować należy do katalogu systemowego, gdzie znajdują się bliblioteki (np. w Windows XP będzie to /windows/system32/).

Do tych, co radzą wrzucić do katalogu symka:

Po co sobie robić jeszcze większy śmietnik w tym folderze? U siebie mam już wystarczająco dużo plików tu ;] Ponadto gdy inna aplikacja również będzie chciała skorzystać z tej biblioteki, to też ją skopiujecie do folderu programu? I będziecie tak powielać te same pliki? Program biblioteki wczytuje z katalogu, w którym sam się znajduje oraz z folderów systemowych. Także jeśli ten plik wrzucimy do folderu systemowego, to wszystkie programy, które tego pliku wymagają będą działać jak należy i nie będzie masy zdublowanych plików. To tak na marginesie ;] A teraz wracamy do drugiego problemu:

Cytuj
Teraz, gdy odpalam grę, obojętnie jaką misję pojawia się komunikat : "wystąpił problem z aplikacją EU07.exe i zostanie ona zamknięta".

W jakim momencie? W opcjach startera proszę zaznaczyć opcję zapisywania log.txt, uruchomić trasę i po wyłączeniu się symulatora wkleić tu zawartość pliku log.txt, który będzie się znajdował w folderze symulatora.

Zmoderowano.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2009, 12:01:17 wysłana przez Akvin »