Symulator EU07 (i nie tylko) > Infrastruktura kolejowa
Zależności sygnałów na semaforach... czyli S1+S5 na raz.
Mihau:
Paweł u mnie niema SBL-ki. Na Szlaku Iława-Gdynia SBL-ka zaczyna sie dopiero w Tczewie, to tak gwoli ścisłości.
Żuk:
Nie chciało mi się rozdrabniać na kawałki ;P
Paul:
--- Cytat: Żuk w 09 Grudnia 2008, 12:38:02 ---Jeżeli jest to szlak zelektryfikowany, a po zachowaniach semaforów stwierdzam, że jest, więc:
- na szlaku zelektryfikowanym z semaforami świetlnymi, zachodzi taka sytuacja, że po daniu nastawnikiem po amperach może zaświecić się choinka, może zaświecić się nam czerwone, lub wyświetlony sygnał zezwalający na jazdę może się wygasić.
--- Koniec cytatu ---
OIDP wygaszanie semafora pod nosem spowodowane jest przebiciami na dławiku torowym, kiedy płyną przez niego duże prądy trakcyjne - prąd z jednego obwodu torowego przedostaje się do drugiego i znajduje sobie drogę przez zestaw kołowy z pominięciem przekaźnika torowego, co jest interpretowane jako zajęcie odcinka za semaforem i powoduje jego wygaszenie. Co w takiej sytuacji powoduje pojawienie się choinki?
--- Cytat: Mihau_PCC w 09 Grudnia 2008, 13:40:05 ---Na Szlaku Iława-Gdynia SBL-ka zaczyna sie dopiero w Tczewie, to tak gwoli ścisłości.
--- Koniec cytatu ---
Iława - Gdynia nie jest szlakiem, tak gwoli ścisłości ;)
Pzdr
Mihau:
--- Cytat: Paul w 10 Grudnia 2008, 22:04:25 ---Iława - Gdynia nie jest szlakiem, tak gwoli ścisłości ;)
Pzdr
--- Koniec cytatu ---
No tak masz racje Iława-Gdynia jest odcinkiem?
uetam:
Szlak masz pomiedzy dwoma posterunkami zapowiadawczymi (stacje, podgi, itp)
Odcinek pomiedzy stacjami wezlowymi.
Odstep mamy pomiedzy dwoma posterunkami odstepowymi lub posterunkiem odstepowym i stacja.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej