Autor Wątek:  Jak poprawić odwrotne kręcenie się kół?  (Przeczytany 2451 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Jak poprawić odwrotne kręcenie się kół?
« dnia: 07 Listopada 2008, 09:33:39 »
Witam.
Jak w temacie ,proszę pomóżcie mi jak poprawić odwrotne kręcenie się kół za pomocą notatnika.(o ile się da)
Chciałbym usunąć ten błąd w Ty2 ,gdyż w tym loku bardzo to widać.
POzdro,euO7-o0O1

Offline Żabek

  • Wiadomości: 546
  • Gdzie jest guzik rezygnacji?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Jak poprawić odwrotne kręcenie się kół?
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Listopada 2008, 10:22:37 »
Metoda pierwsza - zabrać się za model i odwrócić pivota. Jak zrobić w Notatniku - nie mam pojęcia.
Metoda druga - oszukanie exe: Otwierasz plik CHK, znajdujesz wpis dotyczący średnicy i zmieniasz znak. Wygląda to mniej więcej tak:
Wheels: D=-0.92 - trochę głupio i pewnie będą głosy oburzenia, ale działa :P
The Frog

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Jak poprawić odwrotne kręcenie się kół?
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Listopada 2008, 16:02:04 »
Kiedyś sobie zrobiłem taką notatkę:
Cytuj
  abcd
1 Xxxx
2 xXxx
3 xxxx
4 Xxxx

Dużym iksem zaznaczono, gdzie należy zmienić transform na znak przeciwny, aby koła kręciły się w przeciwną stronę.
Czasami nie pomaga lub koła stają się wywinięte, wtedy trzeba kombinować np. kopiować te cyfrerki za transformem z innego koła albo z innego wagonu