« Odpowiedź #8 dnia: 25 Października 2008, 17:11:49 »
I odrazu korzystając z okazji mam pytanie do Was: czy to prawda, że mechanicy nie lubią prowadzić pośpiechów ET22 z powodu bujania się pudła loka w góre i w dół przy większych prędkościach?
Tak to prawda :D, buja niemiłosiernie. ET22 nie ma niestety połączenia miedzywózkowego tak jak EU07 i na każdej nierówności pierwszy wózek leci np. w górę a tylny w tym czasie jeszcze jest w dole ;). Ale to jest tylko jedna z przyczyn dlaczego byczek tak buja :). Kiedyś przeszło 40 min stałem w byczku podczas jazdy, a jak wysiadłem to niemal nie padłem na kolana :D.
btw nie tyczy się to tyko większych prędkości ;), przy 60 też nieźle rzuca człowiekiem po kabinie ;). Mech przynajmniej może się nastawnika przytrzymać... gorzej z pasażerem... :D.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76