Autor Wątek:  Tekstury ET22 by adsim i EU07-033  (Przeczytany 35958 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #30 dnia: 17 Września 2008, 22:26:43 »
Może i masz rację, nie będę się sprzeczał, bo ja na żywo tego loka nie widziałem. Tylko, że na zdjęciach, które znalazłem w necie ten lok miał kolor bardziej zbliżony do tego, jaki jest na teksturze.
P.S. Problem może leżeć w lakierze tej lokomotywy, który ma wysoki połysk. W zależności z której strony na niego patrzysz, ma inny odcień. Gdyby miała być podobna do ET22-674 wyglądałaby tak:
Nie wiem, jeśli ktoś jeszcze uważa, że taka wersja jest lepsza to zamieszcze  linka.
« Ostatnia zmiana: 17 Września 2008, 22:44:27 wysłana przez adsim »
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Sigman

  • Gość
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #31 dnia: 17 Września 2008, 22:46:58 »
Patrykos, krytykujesz, a sam popatrz jakie tekstury robisz. Zupełnie niezgodne z naturalną kolorystyką, bo za ciemne! Naucz się rozjaśniać, musisz czasem zauważyć to, że zdjęcia są ciemne.

A tekstury kolegi adsima są świetne! Bardzo dobrze wyrównane i dopasowane, a subtelne różnice w odcieniach są mniej ważne, przecież co zdjęcie to inny odcień. Nie wiadomo, które zdjęcie jest najbliższe rzeczywistości, bo a to inne światło, a to inny balans bieli...
« Ostatnia zmiana: 17 Września 2008, 22:49:35 wysłana przez Sigman »

EU07-033

  • Gość
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #32 dnia: 18 Września 2008, 06:29:25 »
Owszem należy ocenić każdą pracę ale wydaję mi że akurat w tym temacie Patrykos robi to złośliwie.
Wracając do samej tekstury to jak będzie trochę za jasna to czy coś złego się stanie???.
Ja bym proponował abyś kolorystykę pozostawił w spokoju bo chyba na ten temat wszystko napisał już kolega Sigman.
A jak już jesteś taki dobry w teksturach i uważasz się za fachowca to może ocenił byś ich wykonanie???. Myślę że Twoje cenne rady posłużą innym i może czegoś ktoś od Ciebie się jeszcze nauczy. <lol2>
Pozdrawiam

PS. Sama zaś tekstura jest świetna, oby tak dalej kolego adsim.

Nie nadużywaj znaków "??" czy "!!" ani emotikonów, czyli tzw. uśmieszków (to nie jest GG ani czat).
Akvin
« Ostatnia zmiana: 18 Września 2008, 15:28:18 wysłana przez Akvin »

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #33 dnia: 18 Września 2008, 18:11:27 »
Teraz kolorystyka jest ok, nie patrz na zdjęcia tylko tej maszyny, popatrz jakie kolory maja maszyny po ZNLE.

Sigmanie nie będe się z Tobą kłócił, na ten temat, ale powiem jedno, najpierw oglądam lokomotywe jak wygląda na innych zdjęcia a następnie podpasowuje kolory. Wg. mnie i innych, którzy testowali teksturę, była ona ok, a jak masz jakieś sugestie, to zapraszam na gg bądź PW lub do mojego tematu.

Zmoderowano.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 18 Września 2008, 19:19:08 wysłana przez Akvin »
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #34 dnia: 19 Września 2008, 19:10:44 »
Ehh, niestarannie dopasowujesz kolory, zobacz jakie odcienie ma 340 w rzeczywistości ;
http://www.kpinfo.pl/photogallery.php?photo_id=4855
A jakie ma Twoja tekstura...
Smiem twierdzic iz tekstura jest jak najbardziej w porzadku, a fota, ktora podales jest ZLE obrobiona i za ciemna. Sigman w zupelnosci ma racje.
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #35 dnia: 19 Września 2008, 19:16:13 »
hunter nie mówię tutaj o zdjęciu, lecz o tym, jakie barwy mają byki po ZNLE. Ta kolorystyka kompletnie nie pasowała, ta wersja (ostatnia) jest wporządku!
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #36 dnia: 06 Października 2008, 00:12:31 »
Nadszedł czas na kolejną teksturę. Tym razem jest to ET22-554 z ZT Żurawica:


W rzeczywistości prezentuje się tak: http://www.gftk.cal.pl/cpg1418/displayimage.php?pos=-62

Link:
http://eu07.pl/userfiles/3160/ET22-554.zip

Podziękowania dla EU07-033 za zdjęcia oraz dla Sigmana za testy:)
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 18 Marca 2009, 21:39:42 wysłana przez Akvin »
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
ET22-1147 w nowym malowaniu Cargo
« Odpowiedź #37 dnia: 13 Marca 2009, 17:11:40 »
Witam. Czas trochę odświeżyć ten temat;) Przedstawiam ET22-1147 wykonaną ze zdjęć kolegi EU07-033. Oczywiście dziękuję mu za dostarczenie świetnego materiału na teksturę.
Zdjęcia tego loka możecie zobaczyć tu: http://www.gftk.cal.pl/cpg1418/displayimage.php?pos=-1762

No i link:
http://eu07.pl/userfiles/3160/ET22-1147.zip

Życzę przyjemnych służb:)
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #38 dnia: 14 Marca 2009, 14:29:34 »
Mała uwaga co do tej tekstury, a w zasadzie to nawet nie do tekstury, a do paczki. Paczka zawiera zmienione tekstury pantografów i wózków ET22, w przypadku tej maszyny wszystko wygląda ładnie, ale z tych tekstur korzystają wszystkie modele ET22, i lśniące nowością pantografy i wózki niekoniecznie pasują do tekstur nieco bardziej sfatygowanych maszyn. W pliku z opisem paczki nie ma ani słowa o fakcie podmiany tych plików. Czy w czasie testów nikt nie zwrócił uwagi, że mniej uważni użytownicy maszyny nieświadomie zmieniają sobie wygląd wszystkich swoich byków? Moim zdaniem najlepszym wyjściem z sytuacji byłoby stworzenie zmodyfikowanych plików t3d i mmd dla tych maszyn, lub pozostawienie starych tekstur pantografów i wózków.

Offline WSK

  • Wiadomości: 340
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #39 dnia: 14 Marca 2009, 16:10:20 »
Moim zdaniem można zrobić to inaczej, .t3d oraz .mmd i .chk zrobić kopię i dać nazwę np. 201E-CARGO.
W pliku .t3d pozmieniać nazwę tekstury wózka, patyków. Wtedy zmieniamy nazwę tekstury wózka i patyka na taką jaką zamieniliśmy w .t3d .
Pozdrawiam!
...

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Tekstury ET22 by adsim i EU07-033
« Odpowiedź #40 dnia: 14 Marca 2009, 19:38:21 »
Na screenach widać wyraźnie, że są nowe tekstury tych elementów! Druga sprawa, to przy wgrywaniu dodatku winzip, czy inny program, pyta się czy nadpisać plik. Ja wierzę, że jednak ludzie są inteligentni i potrafią takie coś zauważyć, a jeśli nawet, zawsze mogą ściągnąć orginalne pliki pantografu lub wózka. Widzę, że po prostu nie można tu wszystkim dogodzić. No ale cóż... Przepraszam, to już się nie powtórzy, nie będę wrzucał żadnych dodatkowych tekstur.
« Ostatnia zmiana: 17 Marca 2009, 22:09:48 wysłana przez Akvin »
(: ɯɐıʍɐɹpzod