0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.
SP32-210 jeszcze Cargowska.
Cytat: Krzysiek626 w 12 Sierpnia 2008, 22:35:37To jest oczywiście zwrotnica zjazdowa. Mechanizm zwrotnicowy w zwrotnicach zjazdowych (...) nie posiada urządzenia napędzającego, gdyż położenie iglic w tego typu zwrotnicach zmienia się pod wpływem jadących zestawów kołowych. (Więcej...)
Cytat: Ra w 12 Sierpnia 2008, 23:36:51Cytat: Krzysiek626 w 12 Sierpnia 2008, 22:35:37To jest oczywiście zwrotnica zjazdowa. Mechanizm zwrotnicowy w zwrotnicach zjazdowych (...) nie posiada urządzenia napędzającego, gdyż położenie iglic w tego typu zwrotnicach zmienia się pod wpływem jadących zestawów kołowych. (Więcej...) Tak mi się też wydawało (...)To zdewastowany mechanizm napędowy tej zwrotnicy.
Pierwsze słyszę by na sieci PLK stosowano zwrotnice zjazdowe - stosuje się je tylko w tramwajach. To zwyczajny rozjazd obsługiwany ręcznie tylko nie jest przełożony do końca przez co iglice nie dolegają do opornic. Ponadto powyższy artykuł był o zwrotnicach tramwajowych, w dodatku bez napędu, a te mają napęd (ręczny) a w dodatku zamknięcia nastawcze suwakowe.
W sumie wszystkie składy zawsze miały sprzęg ogrzewania podłączany. Klimatyzacja w ICkach jak najbardziej jest potrzebna. Tak już odnośnie sprzęgów to czy linka z żółtą końcówką stosuje się do sterowania drzwi w wagonach i przejściach automatycznych między-wagonowych, czy do jakichś innych celów?
...czy linka z żółtą końcówką stosuje się...
Kolejowa Legnica.Rozruch silnika SU46.
Może komuś się zda na tekstury, hamulec docelowy.
Jutro podjadę zobaczyć, jak to miejsce wygląda po 20 sekundowym szlifowaniu :D Mechu mówił, że nie sygnalizowano poślizgu, dziwne, że oś zaczeła się kręcić przy prędkości około 5 km/h kiedy to mechu dociągał skład do semafora.