A 003 tak czasem nie ma OG? I jaki jest warunek wystawiania czasowego świadectwa a nie limitu kilometrów?
nie ;-) bo - G1 | ZNLE Gliwice 06.01.1996r. / 1R1 | ZNLE Gliwice 13.10.2003r.
Co do świadectwa - obecne, zaakceptowane DSU dla lokomotyw ET22 określa przebieg 3500000km / 32 lata (tak to właśnie te nieszczęsne 32 lata, przez które od 2009r. - rok w rok odstawia się kilkadziesiąt byków, których jedynym ratunkiem na czynny powrót jest naprawa główna). Okres ten podzielony jest dokładnie tak:
P3 - PD (250000km / nie więcej niż 3 lata)
P4 - NR (500000km / nie więcej niż 6 lat)
P5 - NG (3500000km / nie więcej niż 32 lata)
dodatkowo możliwe jest wykonanie warunkowej naprawy rewizyjnej zamiast głównej (dla lokomotyw, które zbliżają się do przyjętego okresu 32lat lub nieznacznie go przekroczyły), jednak proces ten ciągnie za sobą, wiele dodatkowych obostrzeń oraz szeroki zakres warunków technicznych, jakie spełniać musi lokomotywa poddana warunkowej naprawie, również okres eksploatacji znacznie różni się od tego standardowego.
Podsumowując odp. na pytanie @Patrykosa, - między rewizjami obowiązuje dany zakres kilometrów lub czasowe świadectwo sprawności technicznej, wydawane po zakończeniu kolejnej naprawy - przykładowo: ET22-906 (PKP CARGO TABOR - Ostrów Wlkp. 19.12.2011r. ) świadectwo ważne do: 18.12.2017r.