Takie tam jedno zdjęcie z dzisiejszej wizyty na PrC w Krakowie.
Pełno łamańców, byków i jedna trumna. Całość miała wpisane przejazdy od Łaz lub od Szczakowej do Prokocimia na wegetację.
Od strony robienia zdjęcia loki się trzymają, od przeciwnej graficiarze poprawiają ich jakość. Przyroda też - królików, zająców tam sporo.
ET22-1181, oraz rekin 304 będą na tekstury: 1 czoło, jeden bok + drugi poglądowo, bo w tej ciasnocie nie szło na 24mm+wartość matrycy zrobić czegoś porządnego. Tory 403, 404, 405, 406 to cmentarz lokomotyw odstawionych. Tory 407 i 408 to cmentarz wagonów, które mają wypisane REW lub Z-1.
Z tego co patrzę po zdjęciach to stoją tak:
Tor 406: ET22-987, SM31-167 (będzie na tekstury) + dodatkowe elementy fotografowałem, jak tylko miejsce pozwalało, ET22-1128, ET41-167
Tor 405: ET22-1181, ET41-093, ET41-104, ET41-191, ET41-061, ET41-159
Tor 404: ET22-304, ET22-224, ET22-492 (listwy), ET22 525 (lub 535), ET22-158 (rekin), ET22-621 (oznaczona jako Zakład Taboru Łazy - chyba długo odstawiona, że nie poprawili), ET22-390, ET22-344 (listwy, zez), ET22-879 (żółte czoło ost rew w 2001), jeszcze jakieś dwie były ale nie chciało mi się iść.
Tor 403: ET41-136, ET41-168, ET22-708, ET22-795 i jeszcze jakieś 3 ET22. Z czego ostatnia tak w krzakach i gałęziach, że w razie wojny nawet jej nie odróżnią od zieleni obok.
Mała poglądówka z kładki na Bagry. Możliwe, że na którymś torze w nie właściwej kolejności wypisałem lub, którego loka przemieściłem pomiędzy torami.
Niech ktoś napisze, czy warto wstawiać zdjęcia ET22 z jednym bokiem dokładnie ofoconym, jednym czołem, drugi bok jedynie poglądowo ? To samo tyczy ET41. Trumna bez czół, bo stała pomiędzy elektrowozami w szeregu, za to szczegóły + jeden bok dokładnie obfocone.