« Odpowiedź #320 dnia: 13 Maja 2011, 00:51:48 »
Ledwo wróciłem ze służby ;). Ogólnie dzień był ciekawy. Zerwanie sprzęgu ET22-939 (ok 400m o nastawni ZWK), dwukrotne wygaszanie nam przed czołem wyjazdu ze stacji, wyciek paliwa + szybka naprawa zaworu. Na koniec musieliśmy się kilka stacji wlec za pociągiem nadzwyczajnym, który poruszał się z zabójczą prędkością 3-5km/h przez stacje i przystanki osobowe do max 30km/h po torze prostym…
1) Pociąg nadzwyczajny chwilę przed odjazdem z Kutno KZ. Pociąg wiózł transformator energetyczny o wadze 235 t. Do tego wagon o masie 177 t + cała reszta dała 600 t na łaciatą ;)
2) Kabina TEM2-296
3) Maszynka należąca do FPL – E189-457 za nasza tamarą 296
4) Tabliczka TEM2-296 (mój rocznik ;))
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76