« Odpowiedź #239 dnia: 14 Stycznia 2011, 13:44:09 »
…stracili cierpliwość z powodu wysokiej awaryjności tej maszyny.
Taka awaryjność jakie utrzymanie… Miałem okazję kiedyś robić PK tej maszynie i to co zastałem w przedziale maszynowym mnie przeraziło. Nie dość, że było strasznie brudno to do tego walało się mnóstwo zużytych plomb powodujących często liczne zwarcia. Do tego wszelkie naprawy instalacji elektrycznej były robione tak, że przewodom przecierały się izolacje albo obłamywały końcówki. Z resztą… Czego tu wymagać od starego trupa, którego katują na każdym pociągu ;).

Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76