Autor Wątek:  Lusterka  (Przeczytany 1352 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Michu46

  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lusterka
« dnia: 24 Czerwca 2008, 16:56:15 »
Grając w ciekawą grę, w której są lusterka wpadłem na pomysł i pisze to tu w propozycjach. Do rzeczy, moją propozycją jest to aby do loków dodać lusterka, które pokażą nam nie tyko na zakrętach skład. Na pewno wiem, że jest to możliwe, ale czy nie jest to "wyższa szkoła jazdy". Miałem jeszcze propozycje zrobienia ruchomych wycieraczek, ale w Symku nie pada deszcz :)
Pozdrawiam.


Bocznica.


REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 24 Czerwca 2008, 19:37:06 wysłana przez REWIZOR »

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Lusterka
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Czerwca 2008, 17:09:29 »
Jeśli symek jest w stanie prawidłowo wygenerować odbicie światła od lustrzanej powierzchni, to powinno być możliwe. Szczerze jednak w tą wątpię, bo do tego raczej potrzeby jest ray-tracing/ray-casting a nie OpenGL. POV-Ray z wygenerowaniem jednej(!!) klatki o rodzielczości 800x765pix na kompie p4 2x3.03GHz 512M RAM potrzebuje kilka sekund. I to tylko przy kilku prostych obiektach! Nie chciałbyś pewnie takiego klatkowania w symku;]

PS. Proszę nie mówić mi tu o PixelShadeing/VertexShadeing, bo to nie to samo.
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Lusterka
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Czerwca 2008, 18:07:48 »
Jeśli symek jest w stanie prawidłowo wygenerować odbicie światła od lustrzanej powierzchni
Nie jest.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Lusterka
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Czerwca 2008, 19:19:58 »
No i wszystko wiadomo. Dzięki yB.

Całość bocznica.
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...