Idąc twoim torem myslenia dając silnik z br232 to by nie byla sp47 tylko br232.
Nie trzeba by było zmieniać całej aparartury na tą z BR232 jeżeli był uszkodzony tylko silnik to wystarczy tylko go wymienić jeżeli by nie pasował do prądnicy przełożyć i ją a reszta może być orginalna tylko by trzeba było poustawiać dla nowego silnika na oporniku.Silniki trakcyjne jeżeli były by sprawne mogą zostać przecież moc z prądnicy napewno wytrzymają.Zresztą te same silniki trakcyjne stosuje się w wielu lokomotywach np.ED118: St44 TEM2 BR232 TEP70 2TE10M 2TE116 silnik trakcyjny z SM42 jest też w SU45 i 401Da (taki OT)
http://pl.youtube.com/watch?v=VW2VWZCvR1s jeszcze flimik o SP47
Napisz ten post poprawnie. Póki co przenosze na bocznicę.
Andrzej.