Witam,
Mnie zastanawia jedna dziwna rzecz. Mianowicie przed relokacją większość pociągów osobowych ze Słupska do Szczecinka prowadziła SU45 -106 z ZT Szczecin. Potem tuż przed relokacją robiły to na zmianę SU45-106 i SU45-196 [ZT Poznań (!)]. Kiedy rozpoczęła się relokacja na jakiś tydzień lub nawet dłużej SU45 zniknęły ze słupskich torów. Zastąpiła je SU42 z ZT Szczecin i SU46 z ZT Gdynia (ta prowadzdiła tę mniejszość pociągów do Szczecinka nawet jak były SU45). Potem polsat wrócił do Szczecina a na jego miejsce powróciła SU45 ale 097(Ta, którą prowadziłem ;) ), która miała pustą białą tabliczkę bez żadnych napisów ani ZT ani ZPR. Ten Fiat na służbie w Słupsku pojeździł niecały miesiąc. Następnie z powrotem przyjechała SU45-106 ale i ta już nie miała napisu ''ZT Szczecin'' a pustą tabliczkę. Po niedługim czasie powróciła też 196 również pozbawiona napisu ''ZT Poznań''. Obecnie dzieje się tak jak tuż przed relokacją: pociągi do Szczecinka prowadzą na zmianę 106 i 196, które dalej nie mają tabliczek przynależności a puste białe pola.
Wiem tylko tyle, że wszystkie te Fiaty przeszły do PKP PR jednak nie wiem do jakiego zakładu konkretnie. Wszystkie te lokomotywy mają nad manometrami naklejkę: ''PKP Przewozy Regionalne data przejścia lokomotywy do spółki: X.05.08r.*''
No i druga sprawa: Co się stało z SU45-097?
Dawniej Słupsk podlegał pod Gdynię. Jeszcze dawnej pod DOKP Szczecin. Maszyniści twierdzą, że po relokacji i tak Słupsk będzie podlegał pod Gdynię tyle tylko, że będą oddzielne spółki. Ale kiedy na tabliczkach SU45 pojawi się napis: ''Zakład Przewozów Regionalnych w Gdyni''?
*wszystkie te SU45 przeszły do PR w maju.
pozdrawiam