Autor Wątek:  Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC  (Przeczytany 73025 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #150 dnia: 23 Grudnia 2008, 13:30:19 »
Generalnie stonki z tymi składami 8 wagonowymi dają radę (mam tu namyśli sezonowe składy Łódź-Hel + Gdynia-Hel-Łódź), efekt taki że przy początkach wzniesienia się człapała dosyć szybko później zwalniała, ale raczej nie pamiętam sytuacji kiedy nie dawała rady. Nawet jak było przed S1 i musiała się zatrzymać to na pełnych obrotach ciągnęła.

Stonka z Bipami (sekcyjnie po 4 + bagażówka) bez problemowo tam jadą.

Jeżeli dobrze zrozumiałem to Gdynia straci wszystkie SU46? Problem powstaje z lokami SU45 które mają zakaz wjazdu na 213stkę z powodu małych łuków, chyba że po tej przyszłej modernizacji się to zmieni.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #151 dnia: 23 Grudnia 2008, 13:35:27 »
ICki chyba mają jakieś stonki ;)
Mają, mają. Powiem więcej. W Łodzi IC zabrała sporą część trakcji spalinowej PKP CARGO wraz z warsztatem i pracownikami... . Tak czy inaczej u nas będą standardowo chodzić na manewrach :).
Co do ED74 i ED59, to są plany żeby przenieść je do IC, na 99% i tak będą stacjonować w bazie warsztatowej PKP IC Łódź Widzew, także taka zamiana nie byłaby głupia. Oczywiście nadal pozostałyby pod kontrolą województwa po to, żeby IC sobie ich nie wywiozło gdzieś w kraj ;).
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline mejdzel

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #152 dnia: 23 Grudnia 2008, 22:35:34 »
Raz jechała do Helu jakaś SU42 z ICC < miała 45 minut spóźnienia. Stonki nie dają rady ...
A ktoś może wie czy będą jeździć Fiaty na tej lini?

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #153 dnia: 23 Grudnia 2008, 22:54:45 »
Raz jechała do Helu jakaś SU42 z ICC < miała 45 minut spóźnienia. Stonki nie dają rady ...
A ktoś może wie czy będą jeździć Fiaty na tej lini?
ZTCW to SU45 tam nie moga wjezdzac, tylko SU46.

Offline mejdzel

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #154 dnia: 23 Grudnia 2008, 23:05:31 »
@ Jonin EZT Sprostowanie nie bagażówka tylko rowerowy
Raz jechała do Helu jakaś SU42 z ICC < miała 45 minut spóźnienia. Stonki nie dają rady ...
A ktoś może wie czy będą jeździć Fiaty na tej lini?
ZTCW to SU45 tam nie moga wjezdzac, tylko SU46.

Tak wiem tylko, że modernizacja się skończyła chyba.

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #155 dnia: 24 Grudnia 2008, 00:14:58 »
Jak dotychczas to tylko remont kilki przejazdów był, sama modernizacja pod Euro 2012 ma być. Zwiększenie szlakowej na całości do 90 km/h albo więcej teraz dokładnie nie wiem, usprawnienie urządzeń SRK i wszystkich przejazdów itp. Cała linia ma być zamknięta i zastąpiona zastępczą komunikacją autobusową.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #156 dnia: 24 Grudnia 2008, 07:49:17 »
Co tam jest ze SRK do usprawniania jak praktycznie na calej linii jest zdalne sterowanie?

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #157 dnia: 04 Stycznia 2009, 14:05:11 »
Podział CT. Namnożyło się tego na Górnym Śląsku ;)
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2009, 15:28:08 wysłana przez Patrykos »
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline BLAcKboY

  • Wiadomości: 440
  • Trydencki monarchista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #158 dnia: 04 Stycznia 2009, 20:15:20 »
Co takiego mają Małaszewicze, że są siedzibą zakładów CT Podlaski?
My personal favourites: 2TE10, 240 and 750
Fan mjuzjk 1
Fan mjuzjk 2

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #159 dnia: 04 Stycznia 2009, 20:17:24 »
Co takiego mają Małaszewicze, że są siedzibą zakładów CT Podlaski?

Chociażby to:
Cytuj
W Małaszewiczach znajduje się jeden z największych w Polsce i Europie tzw. "suchy" port przeładunkowy PKP o znaczeniu międzynarodowym. Realizuje się tutaj przeładunek towarów z taboru szerokotorowego (1520 mm) na tabor normalnotorowy (1435 mm).

:)
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #160 dnia: 04 Stycznia 2009, 21:23:04 »
Podział CT. Namnożyło się tego na Górnym Śląsku ;)


Z tego co wiem ten podział jest nieaktualny. Ostrołęka jest pod Białystok, Małaszewicze pod Warszawę.

Offline Gumis45

  • Wiadomości: 120
  • STRAŻ TO POWOŁANIE
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #161 dnia: 14 Lutego 2009, 16:14:36 »
A gdzie teraz stacjonuje ET41-198?

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #162 dnia: 14 Lutego 2009, 16:17:08 »
Wszystkie czerwieńskie maszyny(ET41) poszły do Czechowic. 198 już jest niebieska.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Gumis45

  • Wiadomości: 120
  • STRAŻ TO POWOŁANIE
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #163 dnia: 14 Lutego 2009, 16:25:55 »
A Czerwieńsk dostał coś za te Jamniki?

Offline Gumis45

  • Wiadomości: 120
  • STRAŻ TO POWOŁANIE
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #164 dnia: 14 Lutego 2009, 18:37:29 »
Żadnych byków ani siódemki? Słyszałem kiedyś ze mają dostać coś nowego.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Relokacja lokomotyw z Cargo do PR i IC
« Odpowiedź #165 dnia: 14 Lutego 2009, 19:26:26 »
Nie, czerwieńskie maszyny się rozeszły. Byki do Szczecina, jamniki do Czechowic.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.