To może ja wytłumaczę. Łatwiejsze byłoby dopasowanie boku do czoła, gdyby mapowanie było w stylu ST44, ponieważ od razu na teksturze zlewasz ze sobą bok i czoło i można to zrobić tak, że nie widać absolutnie żadnego przejścia, bok i czoło stanowią jedną całość. Przy mapowaniu takim jak obecnie mamy w ET22, bok i czoło są na teksturze oddzielnie, na dodatek jest jedno czoło i jego krawędź trzeba dopasować do dwóch różnych krawędzi boków, a kiedy są one oddzielone od siebie, nie można zastosować na przykład narzędzia 'healing brush' (photoshop), żeby zlikwidować widoczne przejścia między elementami. Dość trudno jest też dopasować odcienie.
Co do okien narożnych, to chyba proste, że jeżeli te okna byłyby na teksturze oddzielnie, to można byłoby je wkleić całe i nie byłoby takich rozjechań na krawędziach, różnic w odcieniach, po prostu okienka byłyby jednolite i o niebo łatwiej byłoby zrobić taką teksturę.
Tak chciałem po prostu wytłumaczyć, bo wiem, że i tak mapowanie nie ulegnie zmianie.