Autor Wątek:  Problem (Player train init failed)  (Przeczytany 8564 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ali

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 17
  • MaSzyna Eu07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem (Player train init failed)
« dnia: 22 Maja 2008, 19:58:08 »
Witam.
Na początku chciałem was bardzo przeprosić przez to że kolejny raz rozwijam ten temat.
Wiem że:problem "Player train init failed" był już poruszany wielokrotnie.

Próbowałem wszystkiego co inni polecili na forum inne wpisy do scenerji itp.
ale nadal wyskakuje ten błąd :( (Player train init failed)
Nie wiem co się dzieje próbowałem nawet zmienić nazwy lokomotyw i nic.

Bardzo was proszę o pomoc.

                                                                         Problem dotyczy paczki DIZELPACK.

 
//////,.,.,./////

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Maja 2008, 19:59:35 »
Spoko, ale i tak nic nie wiemy. Chyba że nam kupisz transfer do szklanej kuli.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline _KAT_

  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Maja 2008, 20:20:18 »
Podaj wpisiorQi, loga itp :P Bo nie jestem/jesteśmy jasnowidzem(ami)... chociaż znając życie pewnie chcesz dumbem jeździć...

yB - 997 postów :D:D
« Ostatnia zmiana: 22 Maja 2008, 20:33:57 wysłana przez _KAT_ »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Maja 2008, 20:28:20 »
Cytuj
Problem dotyczy paczki DIZELPACK.

Diselpack jak już. Pewnie podmieniłeś exe, a chk jest stare...

Cytuj
Próbowałem wszystkiego co inni polecili na forum inne wpisy do scenerji itp.
ale nadal wyskakuje ten błąd :( (Player train init failed)

Taa, jasne...

EDIT: co do okreslenia dizel czy diesel - obie formy poprawne ;d Sam nawet pisałem disel co jest błędem. Tak dla ścisłości...
« Ostatnia zmiana: 22 Maja 2008, 21:04:39 wysłana przez ZiomalCl »

Offline Ali

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 17
  • MaSzyna Eu07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Maja 2008, 20:35:20 »
A o co chodzi z tym chk właśnie?

Prosze oto wpisy które wpisałem.
4. Wpisy do scenerii i dynamic.dat

 a) SU46
   
    node -1 0 SU46-022 dynamic PKP\SU46 303d-022.tga 303D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

    node -1 0 SU46-011 dynamic PKP\SU46 303d-011.tga 303D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

 b) SM42 (i pochodne)

    node -1 0 SM42-115 dynamic PKP\SM42 sm42-115 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
    node -1 0 SM42-171 dynamic PKP\SM42 sm42-171 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
    node -1 0 SM42-172 dynamic PKP\SM42 sm42-172 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
    node -1 0 SM42-174 dynamic PKP\SM42 sm42-174 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
    node -1 0 SM42-494 dynamic PKP\SM42 sm42-494 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
    node -1 0 SM42-643 dynamic PKP\SM42 sm42-643 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
    node -1 0 SM42-1114 dynamic PKP\SM42 sm42-1114 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
    node -1 0 SM42-2130 dynamic PKP\SM42 sm42-2130 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

    node -1 0 SP42-210 dynamic PKP\SM42 sp42-210 sp42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

    node -1 0 SU42-504 dynamic PKP\SM42 su42-504 su42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

 c) ST44

    node -1 0 ST44-1037 dynamic PKP\ST44_new ST44-1037 st44 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

 d) dynamic.dat   (pamiętać o odstępach!)
   
303D
SU46
1

SM42
SM42
1

SU42
SM42
1

SP42
SM42
1

ST44
ST44
1

Scaliłem 2 posty.

Andrzej.
« Ostatnia zmiana: 22 Maja 2008, 21:07:28 wysłana przez |andy| »
//////,.,.,./////

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Maja 2008, 20:37:30 »
Pliki chk znajdują się w folderze dynamic\(grupa)\(seria), np. dynamic\PKP\EU07, mają rozszerzenie chk i odpowiadają za charakterystyki pojazdów (parametry dla fizyki).
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Ali

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 17
  • MaSzyna Eu07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #6 dnia: 22 Maja 2008, 20:39:29 »
Acha i jeszcze jedno :)    
przepraszam za to ze napisałem DIZELPACK a nie DISELPACK.
Ale właśnie tak pisało na paczce którą scięgnołem -----DIZELPACK.
//////,.,.,./////

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 320
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #7 dnia: 22 Maja 2008, 20:41:38 »
Cytuj
Problem dotyczy paczki DIZELPACK.

Diselpack jak już.
Taa ... ;) A w nazwie tematu jest DizelPack :) Ale nie kłóćmy się.

Prosze oto wpisy które wpisałem. (...)
Wszystkie naraz (headdriver) wrzuciłeś?
Wrzuciłeś katalogi z lokami do dynamic/pkp?

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #8 dnia: 22 Maja 2008, 20:41:59 »
Po pierwsze - ...
Po drugie - ...
Po trzecie - edytuj posty.
Po czwarte - w paczce diselpacka masz folder chk z charakterystykami pojazdów. Wystarczy podmienić odpowiednie pliki. Które? Pomyśl...

Offline Ali

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 17
  • MaSzyna Eu07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #9 dnia: 22 Maja 2008, 20:43:47 »
A te chk też trzeba wkleić?
Jeśli tak to gdzie?

Wrzuciłeś katalogi z lokami do dynamic/pkp?

NIE NIE NIE osobno :)    te:

node -1 0 SU42-504 dynamic PKP\SM42 su42-504 su42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
dałem do scenery

Acha katalogi z lokami do dynamic pkp wrzuciłem tak :)

Jeszcze raz powoli powiem jak to zrobiłem.
Pliki
node -1 0 ST44-1037 dynamic PKP\ST44_new ST44-1037 st44 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SU46-022 dynamic PKP\SU46 303d-022.tga 303D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SU46-011 dynamic PKP\SU46 303d-011.tga 303D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-115 dynamic PKP\SM42 sm42-115 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-171 dynamic PKP\SM42 sm42-171 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-172 dynamic PKP\SM42 sm42-172 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-174 dynamic PKP\SM42 sm42-174 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-494 dynamic PKP\SM42 sm42-494 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-643 dynamic PKP\SM42 sm42-643 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-1114 dynamic PKP\SM42 sm42-1114 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-2130 dynamic PKP\SM42 sm42-2130 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SP42-210 dynamic PKP\SM42 sp42-210 sp42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SU42-504 dynamic PKP\SM42 su42-504 su42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
wszystkie dałem do scenery a:

303D
SU46
1

ST44
ST44
1

301D
SU45
1

do dynamic dat

Scaliłem kilka wątków w jeden. I teraz bojowe zadanie dla autora - powstawiać przecinki i kropki gdzie trzeba. Poczytać forum, zacząć używaż funkcji modyfikuj. A najlepiej zrób z tym postem jakiś porządek.

Andrzej.

« Ostatnia zmiana: 22 Maja 2008, 21:06:37 wysłana przez |andy| »
//////,.,.,./////

Offline Marcin1992

  • Wiadomości: 327
  • Nokia Modder
    • Zobacz profil
    • Modyfikacje telefonów Nokia - www.NokiaHacking.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #10 dnia: 22 Maja 2008, 20:59:13 »
Wpis headdriver musi być tylko w pierwszym wpisie.

W kolejnych wpisach powinno być nobody.

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 320
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #11 dnia: 22 Maja 2008, 21:15:29 »
Wpis headdriver musi być tylko w pierwszym wpisie.

W kolejnych wpisach powinno być nobody.
@Ali: Żeby ci to bardziej wyjaśnić przedstawię to na przykładzie.

Jesteś maszynistą i jesteś jeden (nie możesz się rozdwoić ;)). Nie możesz prowadzić 13 loków naraz. Pod pojęciem "prowadzić" rozumiem, że siedzisz w każdym z nich. Biorąc pod uwagę, że jesteś jeden możesz siedzieć tylko w jednym loku, a pozostałe mieć "na haku" (zakładamy, że nikogo nie ma w tamtych lokach. Tak samo jest w MaSzynie, w składzie tylko jedna lokomotywa może mieć "headdriver", a jeżeli ciągniesz skład złożony z samych loków to dla pierwszej dajesz "headdriver" a dla każdej następnej "nobody" ponieważ ich nie prowadzisz. Mam nadzieję, że dobrze wyjaśniłem i zrozumiałeś o co chodzi.
headdriver = siedzisz w loku
nobody = nikogo nie ma w loku

Pozdro

Cytuj
Ok, jeśli nie potrzebujesz pomocy to wątek przeniosę zaraz na bocznicę. Skoro ludzie próbują Ci coś wytłumaczyć (pomóc) a Ty strzelasz fochy to rzeczywiście to nie ma sensu. To jak - przenosić?
NIE!   
Może łagodniej do moderatora co?

----------------------------------------------------------------------------------------

Wpis headdriver i nobody.

co to gdzie jak?


Jadziem:
node -1 0 ST44-1037 dynamic PKP\ST44_new ST44-1037 st44 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SU46-022 dynamic PKP\SU46 303d-022.tga 303D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SU46-011 dynamic PKP\SU46 303d-011.tga 303D 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-115 dynamic PKP\SM42 sm42-115 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-171 dynamic PKP\SM42 sm42-171 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-172 dynamic PKP\SM42 sm42-172 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-174 dynamic PKP\SM42 sm42-174 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-494 dynamic PKP\SM42 sm42-494 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-643 dynamic PKP\SM42 sm42-643 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-1114 dynamic PKP\SM42 sm42-1114 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-2130 dynamic PKP\SM42 sm42-2130 sm42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SP42-210 dynamic PKP\SM42 sp42-210 sp42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SU42-504 dynamic PKP\SM42 su42-504 su42 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Widzisz headdriver czy nie? Jak nie to do okulisty polecam pójść.


node -1 0 ST44-1037 dynamic PKP\ST44_new ST44-1037 st44 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SU46-022 dynamic PKP\SU46 303d-022.tga 303D 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SU46-011 dynamic PKP\SU46 303d-011.tga 303D 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-115 dynamic PKP\SM42 sm42-115 sm42 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-171 dynamic PKP\SM42 sm42-171 sm42 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-172 dynamic PKP\SM42 sm42-172 sm42 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-174 dynamic PKP\SM42 sm42-174 sm42 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-494 dynamic PKP\SM42 sm42-494 sm42 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-643 dynamic PKP\SM42 sm42-643 sm42 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-1114 dynamic PKP\SM42 sm42-1114 sm42 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SM42-2130 dynamic PKP\SM42 sm42-2130 sm42 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SP42-210 dynamic PKP\SM42 sp42-210 sp42 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 SU42-504 dynamic PKP\SM42 su42-504 su42 0.0 nobody 3 0 enddynamic
Jeśli chcesz poprowadzić same loki.

========================================
-gdzie wpakować pliki chk?
1. Zassałeś DizelPack?
2. Jeśli zassałeś to wrzuć foldery z tymi lokami (ST44, SM42, SU46) do dynamic/pkp.

Scaliłem 2 posty.

Andrzej.
« Ostatnia zmiana: 22 Maja 2008, 21:46:57 wysłana przez |andy| »

Offline Ali

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 17
  • MaSzyna Eu07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #12 dnia: 22 Maja 2008, 22:13:43 »

Ej kolego (Sm 42 driver)
zrobiłem tak jak kazałeś te wpisy i...

Nic nie działa błąd nadal jest.      :(

I jeszcze jedno ja dałem te wpisy i nic nawet się nie zmieniło a wszystkie lokomotywy mają automatycznie przydzielone wagony w start.exe to widać jest lok i do niego są wagony np.bd
« Ostatnia zmiana: 22 Maja 2008, 22:26:21 wysłana przez Ali »
//////,.,.,./////

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 320
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #13 dnia: 22 Maja 2008, 22:30:47 »
Prawdopodobnie wrzuciłeś je jako nowy skład a jeśli chcesz nimi wykonywać misje to pownineneś zmodyfikować te składy, którymi możesz wykonywać misje obecnie.

Ej kolego (Sm 42 driver)
Przecierpie to ...

Pozdro

Offline Marcin1992

  • Wiadomości: 327
  • Nokia Modder
    • Zobacz profil
    • Modyfikacje telefonów Nokia - www.NokiaHacking.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #14 dnia: 22 Maja 2008, 23:00:57 »
Ali, uruchom start.exe , wybierz opcje i zaznacz Zapisywanie informacji o uruchamianiu i przebiegu działania programu. Naciśnij OK, wybierz ten wadliwy skład i gdy symulator się wyłączy prześlij nam zawartość pliku log.txt (umieść to w cytatach).

___
Edit: Skoro Ali dostał Mute, proszę o usunięcie tego postu. Mute zauważyłem po wysłaniu tej wiadomości.

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 320
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #15 dnia: 22 Maja 2008, 23:04:45 »
(umieść to w cytatach)
Tak na przyszłość to lepiej chyba w kodzie ;).

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problem (Player train init failed)
« Odpowiedź #16 dnia: 22 Maja 2008, 23:13:07 »
Ehh... Od czego jest "POMOC" na górze... http://eu07.pl/forum/index.php?action=help;page=post - to jeśli chodzi o wysyłanie, edycje itd. postów...