Autor Wątek:  Operownie nastwnikiem jazdy w spalinowozach  (Przeczytany 2704 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Przemekm

  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Operownie nastwnikiem jazdy w spalinowozach
« dnia: 01 Stycznia 2012, 12:50:19 »
Witam

Jak prawidłowo załącza się kolejne pozycje nastawnika jazdy w lokomotywach sm31, sm42, su4x.
Tzn. czy na każdej kolejnej pozycji trzeba się zatrzymać na kilka sekund, czy można przeskakiwać po kilka pozycji od razu?

Pozdrawiam

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6164
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
Odp: Operownie nastwnikiem jazdy w spalinowozach
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Stycznia 2012, 12:54:33 »
Należy się zatrzymać na każdej. Gwałtowne zwiększanie obrotów szkodzi silnikowi spalinowemu.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5631
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 566
Odp: Operownie nastwnikiem jazdy w spalinowozach
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Stycznia 2012, 15:56:21 »
Mimo wszystko w praktyce wygląda to inaczej - http://www.youtube.com/watch?v=Oy-5rJqQsjU
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio