« Odpowiedź #5 dnia: 26 Kwietnia 2008, 21:43:43 »
Problem pojawia się gdy w składzie są dwie różne lokomotywy, np. ET21 i SM42. Trzeba uważać, bo mają one inne... dinksy (nie mam bladego pojęcia jak to określić), wtedy można przypadkowo wywalić nadmiarowy w drugiej lokomotywie.
Potwierdzam.
Ja kiedyś dałem ( z ciekawości) ST44 i ET22, kiedy za szybko dałem "gazu" gagarem byczek nie wyrabiał i wywalało mu nadmiar. Wtedy należało przejść do ET22 i go odblokować. Dodatkowo jak zrobi się takie nietypowe zestawienie loków to w czasie jazdy można zaobserwować szarpanie bądź początkowe b. wolne rozpędzanie a później dość dziwne i nienaturalne przyspieszanie :).
Pozdrawiam.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76