Autor Wątek:  Rzeczywista kabina  (Przeczytany 3070 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Radkos07

  • Wiadomości: 297
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Rzeczywista kabina
« dnia: 13 Lutego 2004, 01:09:04 »
Z dnia na dzień pojawia się coraz więcej tekstur maszyn. Wiadome, że różnica występuje tylko na zewnątrz, w malowaniu.
Kabina w środku jest ta sama.
W rzeczywistości nie ma takiej samej maszyny, każda się czymś różni, głównie w środku - inaczej umiejscowione przyciski, inne kolory zapalania sie kontrolek sygnalizacyjnych na pulpicie, itd...
I tu mam małą propozycję: może by tak zróżnicować nasze kabiny, przybliżyć je trochę do rzeczywistości. Czy byłoby tutaj dużo problemów ze zrobieniem takiego czegoś(programowanie) czy tylko wystarczyłoby zrobienie fotki wnętrza kilku różnych maszyn?

Pozdrawiam.
Ciężka praca i brak rozrywek sprawią,
ze bedziesz cholernym nudziarzem,
a twoja żona bogatą wdową

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Rzeczywista kabina
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Lutego 2004, 02:21:24 »
Przede wszystkim istniejąca kabina tyczy sie EU07
po modernizacji - w starszych jest troche inaczej
(chociażby przełączniki świateł).
Aby to przerobić trzebaby zmienić model 3D a z tym
jest troche roboty.
Mniejsze zmiany łatwe dowykonania to podmiana tekstur
- najlepiej jest zmienić nazwę tekstury aby nie nadpisywała orginalnej,
następnie skopiować model kabiny.t3d na inną nazwę,
podmienić za pomocą edytora tekstowego nazwy modyfikowanych
tekstur.
Należy też skopiować pliki chk i mmd np. oprócz 4E.mmd
żeby był 4Etuning.mmd ;-) i w tym ostatnim zmienić nazwę
pliku modelu na ten, który ma modyfikowane tekstury.
W ten sposób mozna mieć modyfikacje w tym samym
folderze co oryginały.

Pozdr,