To są uroki GMAXa. Dostajesz w listenerze pewien kod, który musisz przekonwertować przy pomocy jakiegoś *.bat który jest w katalogu ze skryptami. Dawno się tym nie bawiłem, to nie pamiętam jak to szło. Później po zrobieniu dostawałeś siatkę.
Dokładnie tak. W Gmaxie wpierw przyciskiem Generate (jakoś tak) w skryptach tworzy się ten kod, z listenera kopiujesz kod do pliku tmp.poly (jak nie masz w katalogu ze skryptami, to musisz go utworzyć), zapisujesz, odpalasz triangulate.bat i potem w gmaxie Make. Jakoś tak to właśnie szło...
Ulala ;) jakoś poszło ...
zapisujesz, odpalasz triangulate.bat i potem w gmaxie Make. Jakoś tak to właśnie szło...
zapisujesz, odpalasz triangulate.bat i potem w gmaxie IMPORT.
I otrzymujemy piękną siatkę do oteksturowania, która się teksturuje, ale nie eksportuje ... W Listenerze widnieje tylko taki oto zapis:
//-------------------------------------------------
// Object01
//-------------------------------------------------
Wie ktoś jak temu zaradzić?