Autor Wątek:  Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)  (Przeczytany 88246 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« dnia: 29 Marca 2008, 20:30:02 »
Przedstawiam Szanownemu Państwu temat, w którym każdy może coś dać od siebie, a trasopisarze mogą czerpać z tego wątku nieograniczone możliwości. Z powodu braku czasu nad tworzeniem scenerii nie jestem w stanie wszystkiego ogarnąć, ale w wolnych chwilach mogę zrobić gotową stację do opcji zawartej w temacie.
W danym wątku można wystawiać na serwer swoje pliki o rozszerzeniu *.max. Kto wie może i ja coś posklejam kiedy znajdzie się tutaj dużo plików z częściami scenerii w plikach *.max.
     Aby nie powstał w wątku bałagan, pozwoliłem sobie na krótkie sprostowanie umieszczania w/w plików w temacie:
1) Nie krytykuj wystawianych plików, każdy ma prawo coś od siebie zaprezentować. Tutaj każdy sam decyduje co wykorzysta w swojej scenerii.
2) Kiedy wystawiasz kolejny plik, nie pisz zbędnego posta tylko modyfikuj swój pierwszy post, w którym dałeś pierwszy Twój plik
Przykład
1. Pierwszy plik - dodano dnia (dd.mm.rrrr)
2. Drugi plik - dodano dnia (dd.mm.rrrr)

3) Do każdego pliku dodaj kilka screenów, ukazujących co przedstawiasz.
4) Dodaj także niezbędne tekstury i modele.
5) Dodając pliki w tym wątku zgadzasz się na pełne je wykorzystanie i modyfikowanie.
6) Dodaj informację o wersji 3ds max, np. 3ds max 8
__________________________________________________________________________________________________________

Pliki mozna wystawiac na serwerze eu07.pl pod adresem: http://www.eu07.pl/maszynaupload/
Winger

__________________________________________________________________________________________________________

Na początek(jak to ma wszystko wyglądać) przedstawiam wysokie perony:
1) Wysoki peron/ Dodano: (29.03.2008)
-wysokość peronu 1,1m
-długość peronu 400m
Screeny:

Link do pliku *max :
http://eu07.pl/userfiles/539/3per_wys.400m_i_tory.rar
Models i Textures:
http://www.eu07.pl/userfiles/zuk_1.rar
Wersja 3ds maxa 8
___________________________________________________________________________________________________________
2) Peron o długości 150m w łuku + przejazd z sygn. świetlną i dźwiękową:/ Dodano (29.03.2008)
Screeny:

Link do pliku *.max :
http://www.eu07.pl/userfiles/1%20torowka%20przystanek%20na%20zakrecie%20niski%20peron.max
___________________________________________________________________________________________________________
3) Stacja+plac: Dodano(29.03.2008)
Screeny:

Link do pliku *.max:
http://www.eu07.pl/userfiles/stacja%20niskie%20perony%201%20torowka%20plac_1.max
Tekstury gdyby komuś brakowało- pisać:
http://www.eu07.pl/userfiles/Textures.rar
Wersja 3 ds max 7, nie zauważona błędów z działaniem pod 3ds max 8
___________________________________________________________________________________________________________
4) Stacyjka: Dodano (30.03.2008)
Screeny:
            [img=http://eu07.pl/imageshack.us/img301/cn1tz3.th.jpg]   [img=http://eu07.pl/imageshack.us/img406/cn4bk6.th.jpg]
Link do pliku max, tekstur i modeli: (Rar-20.9MB)
uwaga! Tekstury i modele wypakować ręcznie, nie nadpisywać swoich plików tylko dodać brakujące:
Wersja 3ds max 7 kompatybilna z 3ds max 8
http://www.eu07.pl/userfiles/stacja%20modele%20i%20tekstury.rar
« Ostatnia zmiana: 16 Października 2008, 11:30:59 wysłana przez Żuk »

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Marca 2008, 21:46:50 »
Witam. Daje w Wasze ręce plik max dworca kolejowego (UWAGA! NIE JEST ON SKOŃCZONY):

http://www.eu07.pl/userfiles/Dworzec.rar

Screeny:

http://i82.imagethrust.com/images/3RPl/view-image/altona-4.html
http://i81.imagethrust.com/images/3RPm/view-image/altona-5.html

Wersja 3ds maxa 7

Data dodania: 29.03.2008r.

P.S-obiekt jest bez układu torowego, jest osobnym modelem.

W razie pytań, PW.

Pozdrawiam!

Offline Bombardier

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Sierpnia 2008, 23:21:10 »
W miarę wolnego czasu będę edytował ten post i tworzył pierdoły by pomóc trasopisarzom.

1. Siatka



http://www.eu07.pl/userfiles/siatka.max

2. Zegarek (wskazówki nieruchome, ale jak wrócę z urlopu pomyślę o zrobieniu z niego obiektu dynamic i działania na zasadzie zegarka w haslerze. Stałby wtedy na niewidocznym torze. Mam nadzieję, że ten mechanizm działa również we freefly, nie tylko w kabinie ;f



http://eu07.pl/download/paczki/288i-zegar.rar.html

Zrobione na Max'ie 7.
« Ostatnia zmiana: 18 Sierpnia 2008, 23:25:52 wysłana przez Bombardier »

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Sierpnia 2008, 23:58:47 »
Tylko panowie pamiętajcie o POLY bo będziemy zarzynać i tak już niezły pokaz slajdów momentami.

A z ruchomymi wskazówkami to można dać wskazówki jako okrąg z kanałem alpha tylko wskazówki będą czarne i pivoty ustawić i event żeby się kręciły powoli a prędkość to se trza ustawić w incu taka super hyper mała żeby ledwo co się przesuwały i będzie śmigać, oczywiście jak ktoś chce liczyć dla H i dla M to okej.  A siatex ile ma poly? bo widzę że tam elemnty sześcianów chyba są a jak mamy 300m peronu razy ileś takich siatexów to wyjdzie trochę FPSu do tyłu. Mozna też tak zrobić wschód i zachód słońca w symku, jakąś sfere otexturować i wprawić w ruch jak mamy orientacje W Z Pł Pd to sobie zrobimy pory dnia ładne np. słońce w zenicie ;)

PZDR

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #4 dnia: 01 Września 2008, 11:59:11 »
Czy w tym temacie coś jeszcze się ruszy? Pytam bo skorzystałbym z okazji na podebranie jakiejś miłej stacyjki z bocznicą i około 3 peronami. Musze zakończyć szlak czymś a niemam weny. Dobrze by było jakby już ktoś się zdecydował na stacyjke z wstawionymi peronami, semkami i trakcją. Reszte sam sobie dorobie. Najlepiej jeszcze jako plik max.

Dziekuje!

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #5 dnia: 01 Września 2008, 22:51:31 »
Pewnie że się ukaże Bohun. Coś poszperam to wygrzebie z dysku :D

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Września 2008, 15:26:42 »
No to super, będziesz miał udział w scenerii i oczywiście stację nazwiemy Żukowo. Potzrebuje jej na ''gwałt'' bo pisze misje i chce zakończyć definitywnie zabawe ze szlakiem i terenem.

Sigman

  • Gość
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Września 2008, 17:59:13 »
Jeśli uda mi się z powodzeniem oteksturować, to w niedługim czasie wystawię tu model realistycznej nastawni, która znajduje się w Lublinie :)

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Września 2008, 18:51:28 »
Dawałem taką propozycję żeby nastawnie wstawić w podg. Mały Kac i sterować ruchem.

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Września 2008, 21:36:50 »
http://www.eu07.pl/userfiles/Zukowo.rar

Plik max. Bohun sprawdź i obacz czy się nadaje. Jak nie będziesz mógł uruchomić to daj znać na PW lub tutaj.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Września 2008, 09:31:59 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Września 2008, 15:22:21 »
EP08_015 chciałbym się zapytać, czy ta wiata względem ławek nie jest za duża?

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #12 dnia: 03 Września 2008, 18:23:06 »
Nie ale zawsze majac maxa mozesz ja dopasowac pod siebie
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #13 dnia: 05 Września 2008, 08:46:34 »
Jeśli ktoś z Was życzy sobie modele wykonane przez Włodka w wersji low poly ale jednocześnie zachowujące ten sam kształt/gabaryt/wygląd to zapraszam gdyż odchudziłęm je na potrzeby trasy a wcześniej zajmowały zbyt wiele krawędzi/płaszczyzn.

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Września 2008, 20:21:52 »
EP08_015 a czy mógłbyś udostępnić swoje modele w plikach .T3D? Tworzę trasę w notatniku i bardzo mi się spodobały modele płotków przeciwśnieżnych, wiat na wskaźniki, wiat przystankowych i tablic baczność. Byłbym wdzięczny gdybyś mógł wystawić te pliki w wersji .T3D.


Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #15 dnia: 17 Września 2008, 20:24:57 »
Kolego Dolmio89  zgłoś się do @Bohunic, on ci low poly wyeksportuje do t3d. Mozesz pobrac plik maxa bo tam sa uzyte tekstury. A bohun podesle ci sam t3d.

Dziś kolejny obiekt do opcji merge dla 3d maxa.

Screny tu > http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Screny_v2/zuraw/

A linka macie tu > http://www.eu07.pl/userfiles/zuraw.zip

Zuraw idealnie nadaje się dla skromnej trasy spalinowej na niedużej stacji.

Pozdrowionka.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #16 dnia: 17 Września 2008, 21:55:00 »
A czy Pt47 wchodzi w skład paczki z żurawiem? ;)

A co do mojej sprawy to pisałem do Bohuna, ale nie dostałem odpowiedzi, pewnie jest zajęty pracami przy swojej trasie.
Może ktoś inny byłby tak dobry i mógłby mi przerobić te pliki na t3d?

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #17 dnia: 18 Września 2008, 19:27:44 »
PT 47 to atrapa, a z uwagi na nieznanego autora, nie mozna jej opublikowac, jednak dal porownana wymiaru musialem wstawic.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline przepioramarcin

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 265
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #18 dnia: 29 Września 2008, 23:05:28 »
29.09.2008
Budynek Dworca Sochaczew plik max
http://eu07.pl/userfiles/4302/DworzecSochaczew_plik_max2008.7z

Dodatkowo pliki .t3d z teksturą
http://eu07.pl/userfiles/4302/dworzecsochaczew_t3d_tex.7z

05.10.2008
wieża ciśnień plik max         http://eu07.pl/userfiles/4302/wiezacisnien_plik_max2008.7z
myjnia samochodowa plik max     http://eu07.pl/userfiles/4302/myjnia_plik_max2008.7z

pliki t3d z teksturami    http://eu07.pl/userfiles/4302/wiezacisnien_t3d_tex.7z
                               http://eu07.pl/userfiles/4302/myjnia_t3d_tex.7z

14.12.2008
Wiadukt poprawiony:
Plik .t3D (z 19 MB udało się zrobić 2 MB) z plikiem tekstury
               http://eu07.pl/userfiles/4302/wiadukt_t3d_tex.7z
pilk max (ze 115 MB udało się zrobić 11,4 MB): 
               http://eu07.pl/userfiles/4302/wiaduktplikmax.7z
Dziękuje Wszystkim za rady i koledze "Driver24" za pozwolenie wykorzystania lamp.
« Ostatnia zmiana: 24 Stycznia 2009, 20:05:34 wysłana przez przepioramarcin »
"Dlatego wszystko, co chcecie, żeby ludzie wam czynili, wy też im podobnie czyńcie... ."
Mateusza 7:12

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #19 dnia: 29 Września 2008, 23:14:47 »
Przepraszam za OT ale czy ponad 7k poly na model wiaduktu tu nie przesada? Sam plik max ma 115mb czyli więcej niż max całej linii 546!!

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #20 dnia: 30 Września 2008, 16:09:27 »
Ładny model ale bez przesady... Tą barierkę to chyba spokojnie można by jako płaską teksturę zrobić :D

Pozdr
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #21 dnia: 30 Września 2008, 16:48:06 »
Przepraszam za OT ale czy ponad 7k poly na model wiaduktu tu nie przesada? Sam plik max ma 115mb czyli więcej niż max całej linii 546!!

Zamiast krzyczeć i marudzić, pomóż koledze lub daj wskazówki. Marcin wyraźnie napisał, że to jego pierwsze modele i się uczy.
Pozdrawiam

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #22 dnia: 30 Września 2008, 17:11:48 »
Wszyscy się uczymy całe zycie, a niektórzy jeszcze dłużej :) a tak na powaznie, niedługo udostepniam bydgoski punkt kontrolny BW2 oraz 2 wiaty z linii węglowej > http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Screny_v2/Budynki_obiekty/.

http://eu07.pl/userfiles/212/Budynki.zip

Dokładam wersje tego wszystkiego w samych plikach t3d. Uwaga. Nie dolączam tekstur. Tekstury są w katalogu z maxami. Wiadomo należy zmodyfikowac pliki t3d tak, by móc tekstury wrzucić do textures a modele do models. Trasopisarze napewno sobie poradzą. Jakby coś to pisać.

http://eu07.pl/userfiles/212/Budynki_obiekty_w_t3d.rar

Pozdrowionka.
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2008, 19:43:23 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #23 dnia: 01 Października 2008, 12:36:15 »
Autorzy dają plik max więc jaki problem przerobić sobie to na low poly? Żaden. Włodek mi podesłał kiedyś modele ale za dużo zabierały, zamiast przioczyć to se sam przerobiłem i są już w scenerii. A wiadukt klasyczny nie powiem, jak go odchudze to wstawie sobie w Dejawach bo taka troche ''pustynna burza'' się znalazła.

Swoją drogą to przydała by się kładka na 3/4/6 torów jakby ktoś miał ochotę zrobić.

Offline SM31-113

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 448
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #24 dnia: 21 Kwietnia 2009, 20:22:07 »
Witam, Przedstawiam model dworca Lublin Północ.
Wersja 3ds maxa 2010
Data dodania: 21.04.2009r.
LINK: http://eu07.pl/userfiles/3972/Lublin_polnoc_4.rar

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #25 dnia: 18 Lutego 2010, 03:27:42 »
Coś bardziej dla modelarzy, aniżeli trasopisarzy.

1) (29.03.2008) Model wózka 1XTa (pierwszy screen):
- Podziękowania dla @Patrykosa i @Krzyśka626, za nadesłanie zdjęć.
- Tekstura wózka, brak tekstury kół.
- 2,5k poly.
- LOD.

Dziękuję @Patrykosowi za cenne uwagi. Poprawiłem wózek według jego zaleceń. Teraz chyba się prezentuje dużo lepiej :) Można pobrać go tutaj:

Dla posiadających 3D Studio Max 2009 lub nowszy:
http://eu07.pl/userfiles/8639/priv-1XTa_max.7z

Dla posiadających starsze wersje 3D Studio Max:
http://eu07.pl/userfiles/8639/priv-1XTa_obj.7z
« Ostatnia zmiana: 19 Lutego 2010, 15:54:11 wysłana przez Rozi »

Offline Żabek

  • Wiadomości: 546
  • Gdzie jest guzik rezygnacji?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #26 dnia: 21 Lutego 2010, 11:42:13 »
Ja zadam pytanie techniczno-formalne: gdzie jest belka bujakowa i gniazdo czopa skrętu w tym wózku? Ja nie lubię jak wózek z wagonem trzyma mi się na słowo honoru... Wiem, że tego nie widać, ale przy 2k5 poly, 10 czy 20 więcej nie zawadzi...
The Frog

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #27 dnia: 21 Lutego 2010, 11:43:28 »
Jak będziesz dodawał belkę i czop to dodaj też klocki hamulcowe.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #28 dnia: 21 Lutego 2010, 11:53:49 »
belka bujakowa
Wózki 1XT z odmianami oraz 25TN nie posiadają belki bujakowej. Mają one tylko jeden stopień odsprężynowania — przy kołach. Belkę bujakową można spotkać w wózkach typu Diamonda (2XT).
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Online szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Gotowe obiekty do opcji "MERGE" (3ds max)
« Odpowiedź #29 dnia: 19 Sierpnia 2012, 19:24:03 »
http://eu07.pl/userfiles/9629/sprzegi_powietrzne.7z
Węże aktualnie zawarte w taborze, opis użycia w info.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio