Autor Wątek:  Zmiana loka w scenerii.  (Przeczytany 3926 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gagarek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 127
  • JESTEM TROLEM
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Zmiana loka w scenerii.
« dnia: 25 Marca 2008, 22:31:46 »
Witam, MaSzynę mam od tygodnia, ale w kwestii symulatorów kolejowych nie jestem taki zielony (we wszystkie Trainzy grałem, mam MSTSa). Co do tematu: poza podst. trasami mam: Bochnię - Brzesko Okocim (zaznajomiłem się bardzo dobrze), Linię 546 Huntera, Koltomowo i jeszcze kilka innych (Linia 546 nie działa [słaby komp, próbowałem wyjechać na szlak na najniższych ustawieniach (512x384, 16-bit, brak trakcji i z wył. pełnym ekranem-po załadowaniu maksymalizuję) nie przekracza 10 fps ;/]). No i znudziło mi się to już, więc postanowiłem poszaleć innymi lokami. Po tutorialu GłowaWojtasa (pozdro i szacun dla Ciebie ;)) podmieniłem "byczka" w Koltomowie na EU07-007 (textury PKP Cargo) z Bochni. Super, śmigłem się po trasce, ale w gruncie rzeczy, to to nic nowego... Więc chciałem pośmigać "Gagarinem" zamiast ET22 z towarowym w Bochni. No i tu symek się sypie ;/. ST44 mam z DIZELPACKA, tutaj macie plik log.txt:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 010907 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, KURS90 and others
Renderer:
GeForce2 MX/AGP/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
1.4.1
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NVX_ycrcb GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - text model: models\wzpl.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - text model: models\wzll.t3d
Loading - texture: textures\a.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5-gyryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h56.t3d
Loading - texture: textures\b.bmp
OK
Loading - texture: textures\c.bmp
OK
Loading - texture: textures\d.bmp
OK
Loading - texture: textures\e.bmp
OK
Loading - texture: textures\f.bmp
OK
Loading - texture: textures\g.bmp
OK
Loading - texture: textures\h.bmp
OK
Loading - texture: textures\i.bmp
OK
Loading - texture: textures\j.bmp
OK
Loading - texture: textures\k.bmp
OK
Loading - texture: textures\l.bmp
OK
Loading - texture: textures\m.bmp
OK
Loading - texture: textures\n.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head4-gryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - texture: textures\o.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-gry.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_sblpost.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h3.t3d
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_warnpost.tga
OK
Loading - texture: textures\tm2.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
Loading - texture: textures\tm3.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm4.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm5.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm6.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm7.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm8.bmp
OK
Loading - texture: textures\koniec1.bmp
Failed
Loading - text model: models\pkp/head1-r.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h12.t3d
Loading - texture: textures\tm9.bmp
OK
Loading - texture: textures\toa.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head2-gy.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h2.t3d
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki2.bmp
OK
Loading - texture: textures\w.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5_gyryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h5.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201n.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h3.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/291n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/291.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/321.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/321n.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h5.t3d
Loading - texture: textures\z.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/322n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/322.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/292n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/292.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212n.bmp
OK
Loading - texture: textures\p.bmp
OK
Loading - texture: textures\r.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/332.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/332n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/#wskazniki3a.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_9.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_8.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik1.bmp
OK
Loading - texture: textures\most01.bmp
OK
Loading - texture: textures\grassdarkgreen2.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/bochnia_przejscie.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/asphaltgray1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bochnia/do_miasta.bmp
OK
Loading - text model: models\bochnia/bochnia_napis.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/napisy_boch_brzes.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/bgl_lewo.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/bgl1.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/bgl_srodek.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/bgl_srodek.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/bgl_prawo.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/bgl_prawo.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/bank.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/okno4.tga
OK
Loading - texture: textures\bochnia/bank_dol.tga
OK
Loading - texture: textures\bochnia/bank_obwod.tga
OK
Loading - text model: models\detal/rj2.t3d
Loading - texture: textures\detal/rozklad_bok.bmp
OK
Loading - texture: textures\detal/rozklady.bmp
OK
Loading - texture: textures\detal/rozkladb.bmp
OK
Loading - texture: textures\roadstonewhite1.tga
OK
Loading - text model: models\eng/wiadukt3-2te.t3d
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-filarbok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-filar.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/#barierka2.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-spod.bmp
OK
Loading - texture: textures\/oslonatrakcji-d.bmp
OK
Loading - texture: textures\/oslonatrakcji.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most2pp.t3d
Loading - texture: textures\eng/most1-spod.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-front.tga
OK
Loading - texture: textures\/wiadukt-beton1-filarprzod.tga
OK
Loading - text model: models\eng/most1s.t3d
Loading - text model: models\eng/most2sp.t3d
Loading - texture: textures\water03.bmp
OK
Loading - texture: textures\forest01.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk1.tga
OK
Loading - texture: textures\farm04.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk01b.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk01a.tga
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew01.tga
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk02.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk02b.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown1_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbrickdark_dirty1.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_side1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#lipa1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#morwa1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna1.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/blok2.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/blok2.tga
OK
Loading - text model: models\bochnia/blok1.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/okno.tga
OK
Loading - texture: textures\farm02.bmp
OK
Loading - texture: textures\farm03.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/domcegla01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domcegla02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domcegla01a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-tsz.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/dom1tynk01.t3d
Loading - texture: textures\plants/#sosna2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna3.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2cc.t3d
Loading - texture: textures\pkp/s_przejazd-ksa2-sd-ss2.tex
OK
Loading - text model: models\pkp/szlab_d_60.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#szlab_tex.tga
OK
Loading - texture: textures\chodnik-6k-1x2m.tga
OK
Loading - text model: models\pm/magazyn01.t3d
Loading - texture: textures\pm/magazyn01.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/hala1.t3d
Loading - texture: textures\pm/hala1.bmp
OK
Loading - texture: textures\none87.bmp
Failed
Loading - text model: models\pm/blok10.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok10.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/blok12.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/blok12dach.bmp
OK
Loading - texture: textures\stonesconstruction_rectanglegray2.tga
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec1.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec1.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec2.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec2p.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/biurowiec2b.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec5.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec5.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/budynek1.t3d
Loading - texture: textures\pm/budynek1.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/budynek2.t3d
Loading - texture: textures\pm/budynek2.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/budowa1.t3d
Loading - texture: textures\pm/budowa03.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/budowa01.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/budowa02.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blachaogr01.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/espefa.t3d
Loading - texture: textures\pm/espefa.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/garaz1.t3d
Loading - texture: textures\pm/garaz1.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/kladka.t3d
Loading - texture: textures\pm/#kladka-filar.tex
OK
Loading - texture: textures\pm/kladka-stal.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/kladka-porecz.tex
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown2_agedplanks.bmp
OK
Loading - texture: textures\fence-concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-ceg.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-ts.bmp
OK
Loading - text model: models\bud2/domek1k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek1.tga
OK
Loading - text model: models\bud2/domek2k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek2.tga
OK
Loading - text model: models\bud2/domek3k.t3d
Loading - text model: models\bud/elektrownia1.t3d
Loading - texture: textures\/asphaltgray1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/will_window_ghetto.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/doorindustrialgray_aged1.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/windowindustrial1.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/bwyr.tga
OK
Loading - text model: models\pm/biurowiec3.t3d
Loading - texture: textures\pm/biurowiec3p.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/biurowiec3b.bmp
OK
Loading - text model: models\bochnia/bochnia_gl.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/bochnia_gl.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/skoczow-dach.tga
OK
Loading - text model: models\bud/skoczowstacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/skoczow.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/#skoczow-wspornik.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/skoczow-wiata.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/gutterpipe-brown1.tga
OK
Loading - texture: textures\asphaltgray1.bmp
OK
Loading - text model: models\bochnia/brzesko_napis.t3d
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\4e.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-007.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bdhpumn\bdhpumn.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn\bdhpumn1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\bdhpumn\bdmu_dr1.bmp
Failed
Loading - text model: dynamic\pkp\adu\112a.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\adu\#1klasa.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bd\111a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bd\bdu-0.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ep09\104e.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\wozekep09.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-005.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\z1\z1.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_1kl.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_2kl.bmp
OK
Track does not exist ""
Scene parse error near node


Offline Gagarek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 127
  • JESTEM TROLEM
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Zmiana loka w scenerii. II
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Marca 2008, 22:32:06 »
Tu z kolei wpis do scemerii bochnia.scn:
//$n Trasa Bochnia - Brzesko Okocim
//$d Opis misji znajduje sie w pliku HTML (\scenery\bochnia\html\bochnia.html). PRZED PRZYSTAPIENIEM DO GRANIA ZALECAM PRZECZYTANIE W/W PLIKU !!!
//$i bochnia.jpg


atmo 0.6 0.7 0.8 0 1600 0.6 0.7 0.8 endatmo  //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200  0.3 0.33 0.35  0.70 0.65 0.6  0.75 0.74 0.70 endlight


include bochnia/bochnia.scm end

include bochnia/bochnia_trawa.inc end

include bochnia/bochnia_budynki.inc end

include bochnia/bochnia_trakcja.inc end

include bochnia/bochnia_events.inc end


FirstInit


trainset none bochnia_eu07_007_tor 0.0 0.0
//$o Opis trasy w pliku HTML.
node -1 0 EU07-007 dynamic PKP\EU07 eu07-007 4E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Bdhpumn bdhpumn1 bdhpumn 0.0 nobody 3 21 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Bdhpumn bdhpumn1 bdhpumn 0.0 nobody 3 21 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Bdhpumn bdmu_dr1 bdhpumn 0.0 nobody 3 21 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-1 dynamic PKP\Adu #1klasa.tga 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset


trainset none ep09_tor 0.0 0.0
//$o TEST
node -1 0 EP09-005 dynamic PKP\EP09 ep09-005.bmp 104E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_1kl.bmp Z1 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_1kl.bmp Z1 0.0 nobody 3 25 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl.bmp Z1 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl.bmp Z1 0.0 nobody 3 25 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl.bmp Z1 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Z1 Z1_2kl.bmp Z1 0.0 nobody 3 25 Passengers enddynamic
endtrainset

trainset none gagarin_tor 0.0 0.0
//$o Prowadzimy pociag towarowy. Opis trasy w pliku HTML.
node -1 0 ST44-199 dynamic PKP\ST44 st44-199 m62dumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
endtrainset

trainset none gagarin_start 0.0 50.0
node -1 0 5520371-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 408R 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber2.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber2.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber2.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
endtrainset

trainset none bochnia_sm42_tor 0.0 0.0
node -1 0 SM42-174 dynamic PKP\SM42 sm42-174 sm42Ddumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 5520371-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520371-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520371-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520371-4 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520371-5 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520371-6 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520371-7 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520371-8 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520371-9 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520372-1 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520372-2 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520372-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520372-4 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520372-5 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset

//-----------EU07-485---------------

trainset none lok_eu07_422_wagony_tor 0.0 0.0
node -1 0 505120-00351-4 dynamic PKP\Adu #1klasa.tga 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-3 dynamic PKP\Adu #1klasa.tga 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 40681A dynamic PKP\Bipa Bhp-19028 Bipa-A 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 40681C dynamic PKP\Bipa Bhp-19028 Bipa-CD 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 40681C dynamic PKP\Bipa Bhp-19028 Bipa-CD 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 40681C dynamic PKP\Bipa Bhp-19028 Bipa-CD 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 40681C dynamic PKP\Bipa Bhp-19028 Bipa-CD 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 40681B dynamic PKP\Bipa Bhp-19028 Bipa-B 0.0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset


trainset none lok_eu07_422_tor 0.0 0.0
//$o Prowadzimy pociag osobowy. Opis trasy w pliku HTML.
node -1 0 EU07-485 dynamic PKP\EU07 eu07-485 303E 0.0 reardriver 3 0 enddynamic
endtrainset


trainset none lok_eu07_399_tor 0.0 0.0
//$o Prowadzimy pociag towarowy. Opis trasy w pliku HTML.
node -1 0 EU07-399 dynamic PKP\EU07 eu07-399 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
endtrainset

trainset none lok_eu07_399_tor_wagony 0.0 0.0
//$o TEST
node -1 0 5520372-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520372-4 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520372-5 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber2.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber2.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5520371-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
node -1 0 5520371-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 10 Coal enddynamic
endtrainset


//--------------------dekoracja-----------------------


trainset none dekoracja_tor_1 0.0 0.0
//$o DEKORACJA
node -1 0 5520372-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
node -1 0 5520372-4 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
node -1 0 5520372-5 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber2.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 408R 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 413Z 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Sgs gray 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Sgs gray 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5520372-3 dynamic PKP\eaos eaos eaos 0.0 nobody 3 50 Coal enddynamic
endtrainset

trainset none dekoracja_tor_2 0.0 0.0
//$o DEKORACJA
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-1 dynamic PKP\Adu #1klasa.tga 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00351-2 dynamic PKP\Adu #1klasa.tga 112a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\Bd Bdu-0.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset

To samo z "Gagarem" w jakiejkolwiek innej scenerii.
Wpisy do dynamic.dat:
//1 linia: nazwa pliku mmd (UpperCase), 2 linia - Nazwa wyświetlana, 3 linia (0 - domyslnie, 1-wagon z wnetrzem, 2-pojazd do prowadzenia z kabina,) 4 linia - odstęp, pusta
111A
Bd
2

6BA
EN57-ra
1

6BS
EN57-s
0

6BB
EN57-rb
0

201EB
EP23
1

201E
201E
1

201E-R
201E
1

201E-RN
201E
1

201E-W
201E
1

201E-ZEZ
201E
1

203E-A
ET41-A
1

203E-B
ET41-B
0

303E
EU07
1

303E-M
EU07
1

303E-N
EU07
1

EP07
EP07
1

EP07-NM
EP07
1

4E
EU07
1

4E-M
EU07
1

4E-N
EU07
1

4E1
EP08
1

102E
EP08
1

303DDUMB
SU46
0

M62DUMB
ST44
0

FALS-24VE
FALS
0

M62
ST44
1

ST44
ST44
1

301DDUMB
SU45
0

SM42DDUMB
SM42
0

411DDUMB
SM31
0

SN61
SN61
1

101A
Bh
0

112A
Adu
0

9W
Es
0

BAGAZOWY
Ds
0

MACHAJKA
Drezyna
1

LS150
SM03
1

SYPIALNY
WLAB
0

WARS
WR
0

UGPPS-206SE
Ugpps
0

POCZTOWY
Pdn
0

BIPA-A
Bhp-A
0

BIPA-B
Bhp-B
0

BIPA-CD
Bhp-CD
0

ASFDUMB
ASF
0

BMZ
Bmz
0

412Z
Sgs
0

ET40V1A
ET40-A
1

ET40V1B
ET40-B
0

ET40V2A
ET40-A
1

ET40V2B
ET40-B
0

412ZA
Sgs
0

412ZAS
Sgs
0

413Z
Slps
0

406RA
Uahs
0

408R
Zaes
0

A
Siec-A
0

B
Siec-B
0

C
Siec-C
0

104E
EP09
1

104E1
EP09
1

EP05
EP05
1

6D
SM42
1

7BB
EN57-rb
1

411D
SM31
1

DL2
DL2
1

LXD2
Lxd2
1

EL101
EL.101
1

3E
ET21
1

3EV1
ET21
1

3EV3
ET21
1

102E
EP08
1

TY2
Ty2
1

213M
SA105
0

6D_OLD
SM42
1

211M
SA109
1

SM41
SM41
1

1E02
EP02-02
1

1E08
EP02-08
1

EP0516
EP05-16
1

EP0523
EP05-23
1

ET42-A
ET42-A
1

ET42-B
ET42-B
1

ET40-A
ET40-A
1

ET40-B
ET40-B
1

ET40-A1
ET40-A1
1

ET40-B1
ET40-B1
1

Gdyby tutaj leżał problem, byłby ktoś w stanie podesłać wpis DIZELPACK'owskiego "Gagarka" (jaki, i w którym miejscu) do dynamic.dat?
Z góry dzięki za pomoc i pozdro dla całej społeczności symulatora "Maszyna EU07-424".

PS. 1. Mam exe 717kb.
2. Ma ktoś prostą, nieskomplikowaną kabinę do EP09? Mam słabego kompa, więc stąd ta oszczędność "wodotrysków graficznych"
3. Karta graficzna: nVidia GeForce 2 MX 400
Intel Celeron 1700 MHz
MaSzyna waży 839 mb
Sys. operacyjny: Połączenie XP z Vistą (tak zapewniał znajomy), chociaż tylko wygląd "Vistowski"
Sterowniki do k. graf.: 53.03 (nie ForceWare, ani Detonator) chyba Referencyjne
4. Trochę majstrowałem z dźwiękami, ale to chyba nie ma wielkiego znaczenia ;)

Pozdrawiam
Gagarek ;)
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2008, 22:53:40 wysłana przez Gagarek »

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Zmiana loka w scenerii.
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Marca 2008, 22:51:50 »
Nie dziwie się, że ci symek, wywala skoro chcesz poprowadzić dumba.
node -1 0 ST44-199 dynamic PKP\ST44 st44-199 m62dumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic <ten wpis jest błędny
Jeżeli masz DizelPacka to powinieneś mieć taki wpis:
node -1 0 ST44-199 dynamic PKP\ST44_new st44-1037 ST44 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline Marcin1992

  • Wiadomości: 327
  • Nokia Modder
    • Zobacz profil
    • Modyfikacje telefonów Nokia - www.NokiaHacking.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zmiana loka w scenerii.
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Marca 2008, 22:53:05 »
Prosiłeś o wpis do dynamic.dat dla nowego gagara. Proszę bardzo:

Cytuj
ST44
ST44
1

P.S. Pamiętaj o jednej lini odstępu nad jak i pod wpisem!

Pozdrawiam

Offline Gagarek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 127
  • JESTEM TROLEM
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Zmiana loka w scenerii.
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Marca 2008, 22:58:29 »
Niestety, nic się nie zmieniło, spróbuję jeszcze raz ściągnąć DIZELPACKa, bo chyba nie ściągnąłem całkowicie, albo źle zainstalowałem.

EDIT: Ściągnąłem DIZELPACKa jeszcze raz (zajęło mi to ok. 10 sek.: wystartowało z 1mb/s, najwyższy transfer 2,8mb/s i zaczęło spadać co ok. 100kb/s co sekundę), ale nic to nie dało ;( Dalej wyskakuje "Track does not excist" i to drugie.

EDIT2: Wpisałem Gagara zamiast "siódemki" w Koltomowie i zadziałało! Nie wiem dlaczego, ale w Bochni Gagar nie rusza... To teraz potestuję SU-czkę i idę kimać...

EDIT3: Drobne przypomnienie o kabince do EPoki, moglibyście podesłać?
« Ostatnia zmiana: 26 Marca 2008, 07:36:10 wysłana przez Gagarek »

Offline _KAT_

  • Wiadomości: 425
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zmiana loka w scenerii.
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Marca 2008, 16:00:16 »
Nie ma paru kabin do EPoki (jak narazie). Jest tylko jedna.

Offline Poscikk

  • Wiadomości: 668
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Zmiana loka w scenerii.
« Odpowiedź #6 dnia: 26 Marca 2008, 17:10:07 »
Track does not exist ""
Scene parse error near node

Tłumacząc z angielskiego pierwszą linijkę - "Tor nie istnieje". Na nasze - postawiłeś loka na taki tor, którego nazwa nie jest zdefiniowana w scenerii. Jeśli zmieniasz loka, to nie zmieniaj nazwy toru, a jedynie sam wpis dot. pojazdu którego chcesz prowadzić.

trainset none gagarin_tor 0.0 0.0

To co zaznaczyłem na niebiesko i podkreśliłem, to jest nazwa toru, na jaki wstawiłeś swojego loka. Jeśli wymyśliłeś sobie tą nazwę, to się nie dziw, że Ci nie działa.
« Ostatnia zmiana: 26 Marca 2008, 17:15:20 wysłana przez Poscikk »

Za sterami 138 godzin 28 minut :)

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Zmiana loka w scenerii.
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Marca 2008, 17:25:31 »
Niestety, nic się nie zmieniło, spróbuję jeszcze raz ściągnąć DIZELPACKa, bo chyba nie ściągnąłem całkowicie, albo źle zainstalowałem.

EDIT: Ściągnąłem DIZELPACKa jeszcze raz (zajęło mi to ok. 10 sek.: wystartowało z 1mb/s, najwyższy transfer 2,8mb/s i zaczęło spadać co ok. 100kb/s co sekundę), ale nic to nie dało ;( Dalej wyskakuje "Track does not excist" i to drugie.

2,8mb transer i 10sek sciągania? i jestes pewien że masz całego DIZELPACK'a?
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline Gagarek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 127
  • JESTEM TROLEM
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Zmiana loka w scenerii.
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Marca 2008, 17:28:44 »
Trochę w MaSzynie wyjeździłem, ale nie jestem jeszcze taki pro, żeby wiedzieć o wszystkim, co ten program chowa w sobie, teraz, wiem to, dzięki Wam, koledzy (Realni i Virtualni) maszyniści ;) Mnie już to pomogło, ale radze nie odstawiać tematu na bocznicę, jeszcze wielu to się może przydać (choć i tak pewnie niewielu nie skorzysta z szukajki).

EDIT: @Darth Luk: Tak, jestem pewien, że ściągnęło się całe. Zresztą temat (jak pisałem wyżej) dla mnie nie aktualny, po prostu problem torów i wymienionych (oraz, jak to naprawić) na ostatniej (chyba 5) stronie dźwięków.
« Ostatnia zmiana: 26 Marca 2008, 17:32:19 wysłana przez Gagarek »