Autor Wątek:  EU07 - linki do loków  (Przeczytany 4171 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MKdan

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
EU07 - linki do loków
« dnia: 28 Stycznia 2008, 21:40:34 »
Witam wszystkich. Jestem tu na forum nowy (dziś sie rejestrowałem) i właśnie dziś znalazłem tą stronkę z symulatorem. Bardzo mnie zainteresowała i postanowilem "zgłebić jej wnetrze".....szczerze mówiąc jestem pod wielkim wrażeniem. Przeczytałem wszystkie posty podwieszone a także posty innych użytkowników i naprawdę wiele sie dowiedziałem. Niestety przeglądając to forum nie znalazłem żadnych linków do np paczki z lokami EU07 (jedynie paczkę z lokami ET22<-jeśli dobrze pamietam to "201epack"). Oczywiście znalazłem nową kabinkę do siódemki, ale w niej są tylko kabinki do loków, które sa już na komputerze. Mam taką prosbę czy mógłby ktoś podać mi aktywny link do jakieś paczki z różnymi siódemkami?? (obecnie mam tylko te z maszyny np EU07 503 itp). Bede bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam

P.S. Taki mały OT. Czy podalibyście mi jakieś linki "zewnetrzne", które tłumaczą jak tworzyć kabinki, tekstury, trasy (oczywiście oprócz tych które już są m.in podwieszone)?

Przenoszę do pomocy.
Akvin
« Ostatnia zmiana: 28 Stycznia 2008, 23:16:49 wysłana przez Akvin »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: EU07 - linki do loków
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Stycznia 2008, 22:24:24 »
Niektóre linki znajdziesz tu:
http://eu07.rainsted.com/archives/

Ja już tu jestem pół roku i jeszcze się w tym wszystkim nie połapałem, ale pomału ogarniam. :)
« Ostatnia zmiana: 31 Stycznia 2008, 14:57:17 wysłana przez Ra »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline MKdan

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EU07 - linki do loków
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Stycznia 2008, 07:31:23 »
O dzięki RA

1.Mam też takie pytanie: znalazłem loki na stronie Barta (www.bart.eu07.pl) i każdy model w folderze o przykładowej nazwie 303E-m-399 zawiera plik który jest w notatniki z informacjami o danym loku....może mi ktoś powiedzieć do którego folderu mam przenieść ten folder/plik w notatniku(tga)??
2.W scenerii SDR18 i SDR19 są informacje o misjach/składy które możemy prowadzić....moje pytanie jest takie: gdzie są informacje o skaładach których nie możemy prowadzić natomiast które sa w danej scenerii np na bocznicy (w starej SDR18 - tej pierwotnej, te informacje znajdowały się na samym końcu w pliku SDR18 *scn)??
3.Ostatnie moje pytanie jest trochę odbiegające od pierwotnego założenia symulatora. Chciałbym dać np Et22/EU07 większą moc. Czytałem tu gdzies posta, w którym była mowa o tym, że np "siódemka" jechała z predkościa 204km/h...gdzie zmienia się jakąś definicję a tym samym daje większego kopa lokowi??
Z góry dziękuje za pomoc.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: EU07 - linki do loków
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Stycznia 2008, 11:01:38 »
1.Mam też takie pytanie: znalazłem loki na stronie Barta (www.bart.eu07.pl) i każdy model w folderze o przykładowej nazwie 303E-m-399 zawiera plik który jest w notatniki z informacjami o danym loku....może mi ktoś powiedzieć do którego folderu mam przenieść ten folder/plik w notatniku(tga)??

Do tekstur na stronie Barta musisz mieć model loka Barta. Jeśli masz model, to skopiuj gdzieś sobie folder z siódemkami [dynamic/pkp/eu07/], zmień mu nazwę na np. 303E i wrzuć ten folder do katalogu dynamic/pkp. Wrzucasz tam model Barta i tekstury dla tego modelu. Pamiętaj o poprawnych wpisach w plikach scenerii.

Cytuj
2.W scenerii SDR18 i SDR19 są informacje o misjach/składy które możemy prowadzić....moje pytanie jest takie: gdzie są informacje o skaładach których nie możemy prowadzić natomiast które sa w danej scenerii np na bocznicy (w starej SDR18 - tej pierwotnej, te informacje znajdowały się na samym końcu w pliku SDR18 *scn)??

W miejscu definicji składów (po wpisie FirstInit) jeśli nie ma tam wpisów do składów, które jeżdżą po tej scenerii, to powinien tam być taki wpis "include ...... end". Ścieżka ta odnosi się do plików z katalogu /scenery/. Tak więc przeszukaj ten plik, który został dołączony [include] do scenerii.

Cytuj
3.Ostatnie moje pytanie jest trochę odbiegające od pierwotnego założenia symulatora. Chciałbym dać np Et22/EU07 większą moc. Czytałem tu gdzies posta, w którym była mowa o tym, że np "siódemka" jechała z predkościa 204km/h...gdzie zmienia się jakąś definicję a tym samym daje większego kopa lokowi??

W opcjach start.exe włącz tryb debugmode. Kopa to nie daje, ale też się nie wykoleisz i po przekroczeniu maksymalnej prędkości loka nie wyłączą Ci się silniki.
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2008, 11:35:22 wysłana przez ZiomalCl »

Offline MKdan

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EU07 - linki do loków
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Stycznia 2008, 16:09:32 »
Cytat: ZiomalCl
Do tekstur na stronie Barta musisz mieć model loka Barta. Jeśli masz model, to skopiuj gdzieś sobie folder z siódemkami [dynamic/pkp/eu07/], zmień mu nazwę na np. 303E i wrzuć ten folder do katalogu dynamic/pkp. Wrzucasz tam model Barta i tekstury dla tego modelu. Pamiętaj o poprawnych wpisach w plikach scenerii.
Ściągnąłem sobie ze strony barta model 303E-n-408.rar. Nastepnie zrobiłem kopie pliku EU07 [który jest w dynamic/pkp] i zmieniłem nazwę tej kopii na 303E i wrzuciłem do dynamic/pkp. następnie zawartość folderu 303E-n-408 do pliku 303E nadpisując niektóre pliki. Następnie wrzuciłame tekstury: EU07-484, EU07-331, EU07-399. Nie wiem dlaczego, ale jak chce wybrać któryś z tych loków to symek ich nie widzi...tzn w start.exe nie ma danego loka. W czym może tkwić problem??
p.s. nie mam nowej kabiny EU07, ale to chyba nie problem??

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: EU07 - linki do loków
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Stycznia 2008, 17:31:53 »
Ściągnąłem sobie ze strony barta model 303E-n-408.rar. Nastepnie zrobiłem kopie pliku EU07 [który jest w dynamic/pkp] i zmieniłem nazwę tej kopii na 303E i wrzuciłem do dynamic/pkp. następnie zawartość folderu 303E-n-408 do pliku 303E nadpisując niektóre pliki. Następnie wrzuciłame tekstury: EU07-484, EU07-331, EU07-399. Nie wiem dlaczego, ale jak chce wybrać któryś z tych loków to symek ich nie widzi...tzn w start.exe nie ma danego loka. W czym może tkwić problem??
p.s. nie mam nowej kabiny EU07, ale to chyba nie problem??

Start.exe powinno "widzieć" modele 303E, 303E-m... Jeśli chcesz odpalić loka i we wpisie do scenerii masz model 303E-n, to musisz dodać wpis do dynamic.dat - z tego pliku korzysta start.exe i dzięki niemu "widzi" loki, które w w/w pliku są zdefiniowane jako możliwe do prowadzenia. [dynamic/pkp/dynamic.dat] Wpis trzeba dodać ręcznie [nie wklejając] i nazwa pliku .mmd musi być pisana dużymi literami.

303E-N    // nazwa pliku mmd loka
EU07      //nazwa wyświetlana loka (dla miniaturek loków w start.exe)
1          //(0 - lok bez kabiny [nie można poprowadzić], 1 - lok z kabiną)
           //pusta linia


Offline MKdan

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EU07 - linki do loków
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Stycznia 2008, 17:49:35 »
Teraz jest prawie dobrze. Wyświetla tylko modele EU07-408,EU07-424...natomiast nowe tekstury, które ściągłem ze strony Barta już nie [wrzucam je do dynamic/PKP/303E]

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: EU07 - linki do loków
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Stycznia 2008, 18:21:51 »
Teraz jest prawie dobrze. Wyświetla tylko modele EU07-408,EU07-424...natomiast nowe tekstury, które ściągłem ze strony Barta już nie [wrzucam je do dynamic/PKP/303E]

Jaki masz wpis w scenerii?

Offline MKdan

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EU07 - linki do loków
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Stycznia 2008, 18:31:20 »
Cytuj
node -1 0 EU07-424 dynamic PKP\EU07 303E-m-424.tga 303E-m 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
ten wpis jest ok, bo lok działa...tylko po wgraniu nowej kabinki EU07 wydanej przez "ST44-003" zewnetrzna część loka jest jakby niedopasowana tzn nic nie jest na swoim miejscu np światla sa na szybach, napis EU07-424 na dachu itp...jedynie kształt ma siódemki (wnetrze jest oki)...tak jakby źle sie załadowała i tak za każdym razem (wcześniej gdy nie wgrywałem tej kabinki było oki)

Cytuj
node -1 0 eu07-484 dynamic PKP\eu07 303E-n-484.tga 303E-n  0.0 headdriver 0 0 enddynamic
node -1 0 eu07-331 dynamic PKP\eu07 303E-n-331.tga 303E-n  0.0 headdriver 0 0 enddynamic
node -1 0 eu07-399 dynamic PKP\eu07 303E-m-399.tga 303E-m  0.0 headdriver 0 0 enddynamic

takie ja na stronie Barta
p.s. jeśli nawet eu07 zmienie na EU07 to i tak nic to nie daje.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: EU07 - linki do loków
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Stycznia 2008, 18:41:29 »
Wrzuć pliki modelu Barta raz jeszcze, z tą różnicą, że bez plików kabiny (kabina-eu07-303E-a.t3d oraz kabina-eu07-303E-b.t3d). Dodam, że model kabiny kolegi @ST44-003 narazie nie jest dopasowany pod model loka Barta.

Offline MKdan

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: EU07 - linki do loków
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Stycznia 2008, 19:43:32 »
niestety nic to nie daje.....jak widac nie mozna mieć wszystkiego:). Mimo wszystko dziękuje Ci ZiomalCl za okazałą pomoc

Czy pamięta ktoś może jaki był link do stronki gdzie było dużo loków różnego typu od EP/EU07 po ET22 na SM45 skończywszy. Były to paczki do róznych loków.....było to coś związane z "project director" czy coś takiego (zapewne sie pomyliłem w nazwie). Szukałem już na forum, ale nie moge znaleźć tego linka. Byłbym wdzięczny o podanie.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: EU07 - linki do loków
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Stycznia 2008, 20:02:16 »
Prawdopodobnie chcesz odpalić siódemkę z nowym modelem i starą teksturą. Dlatego też była robiona kopia folderu eu07. Chcesz jeździć tym modelem - musisz mieć tekstury loka pod ten model. Inaczej nie da rady.