Dalczego nie potraficie zrozumiec ze modelować ładnie i elegancko przy małej ilości poly to potrafią tylko profesjonaliści? np: @Oli, Profeta, Kolejarz. Chociaz raz coś wymodelujcie i wtedy mówcie cokolwiek o poly. Przerabiajac czyjes pudło i dodając kilka dupereli to wielu umie nawet ja jakoś et40 @zt_poznania wykonczyłem ale coś od podstaw stworzyc jest gorzej. Pozatym nie cofajmy się wstecz, nikt juz nie ma komputerów sprzed 2000 roku. Idziemy do przodu, kompy się zmieniaja karty i procesory a symek wciąż ten sam. Dlaczego nikt nie narzeka ze typowa ścigałka jak Colin McRae Rally z każdą wersją stawia coraz wieksze wymagania? Symek też ma do tego prawo :) Budujemy coraz dokładniejsze modele, coraz więcej detali modelujemy a nie tylko jakiś trik z teksturą.
Dobrze, no to zbiorowo:
-> Modele TEM2 i ST44 mają coś około 20 tys. trójkątów. Jak na mój gust to i tak jest za dużo, aczkolwiek jeszcze do przyjęcia.
-> Komputery sprzed 2000 roku? Hmm, powiedzmy sobie szczerze, że na takich komputerach MaSzyna i tak powoli chodzi. Jednak są osoby, które mają komputery starsze niż 3 lata... (czasami nawet dużo sprzed roku 2005).
-> Kompy się zmieniają powiadasz, tylko w jakim tempie? Kogo z nas stać na wymianę sprzętu co 3 lata, żeby wszystko chodziło płynnie i nie zacinało się?
-> Pamiętaj, że gry są robione w pogoni za nowinkami technologicznymi, podczas gdy symulator topornie ciągnie czystą moc obliczeniową. Robienie modeli z detalami ma sens, ale w połączeniu ze zmianą silnika graficznego. Zapewne można by zająć się optymalizacją "silnika" MaSzyny, tylko potrzebny był profesjonalista, albo chociaż półprofesjonalista do tego.
-> Na ścigałki się nie narzeka, gdyż twórcy ich są oderwani od społeczności graczy, podczas gdy w MaSzynie twórcy utrzymują jakiś kontakt poprzez forum inne środki komunikacji. Poza tym MaSzyna jest jedna (z uzupełnieniami/poprawkami), podczas gdy tam są kolejne wersje (często wiele się różniące).
-> Pamiętajcie o liczności taboru w scenerii, gdyż porządna lokomotywownia z "krzakami" to jest kilkanaście pojazdów do przetworzenia, duża stacja towarowa również.....
-> Zauważ dysproporcję w rozwoju różnych gałęzi symulatora. Pojazdy - od kilku tysięcy do kilkudziesięciu (skrajnie nawet ponad 100 tys.), textury - większe rozdzielczości, zawierają więcej elementów, scenerie - trochę ładniejszy wygląd, nowe modele, ale wciąż jeszcze nie rewolucja....
btw
Pozatym nie cofajmy się wstecz
A można w przód? :P
I EDIT do posta Q:
Oooo oo! w koncu jakas madra odpowiedz!
Ja np wole czuc sie realnie w pojezdzie a do tego potrzeba wielu szczegolow, ktore jeszcze dlugo nie beda obslugiwane w exe np. mozliwosc otworzenia kazdych drzwiczek ne tylko w srodku loka ale i na zewnatrz. A co do kompow zapewne nie jeden
obywatel 'uczacy sie' posiada sprzet lepszy niz ja, wiec po co to wybrzydzanie? Druga sprawa...
Jezeli to kochasz... kup to!
Powiem Ci, że do samej jazdy można to sobie drzwiczki podarować....
I powiadasz nie jeden? To ilu? Pięciu, dziesięciu, trzydziestu? A pozostałe tysiące, a nawet setki?
A co do kupienia: miłość ma swoje granice....